|
R-PERFORMANCE
A3 8L ATD - 241 KM 445 Nm @ TDi by było... 4B11T 388 KM 533 Nm@1.95 - @2.1 ???KM ???Nm
Przemo-car => Doloty, wydechy, montaż FMIC, customowe kolektory ssące i wydechowe, klatki bezpieczeństwa
Przemo-car na Facebook
Ochronne oklejanie karoserii aut, paint protection, zmiana koloru karoserii, myjnia parowa.
mam tylko to, jakość średnia, mam nadzieję że wszystko będzie widać , silnik 2.0 TFSI CDLA
Uploaded with ImageShack.us
tak ale to CDLA a nie BHZ, btw ciekawe ile w moim bhz wyjdzie
R-PERFORMANCE
A3 8L ATD - 241 KM 445 Nm @ TDi by było... 4B11T 388 KM 533 Nm@1.95 - @2.1 ???KM ???Nm
Przemo-car => Doloty, wydechy, montaż FMIC, customowe kolektory ssące i wydechowe, klatki bezpieczeństwa
Przemo-car na Facebook
Ochronne oklejanie karoserii aut, paint protection, zmiana koloru karoserii, myjnia parowa.
Długo była cisza w temacie autka ale ostatnimi czasy się to zmieniło
Samochód miał przejść kilka modyfikacji, plan był taki żeby przetestować co daje ile mocy:
Jako pierwsze hamowana była seria po sofcie:
Uprzedzając pytania, soft jest ten co był tylko zmieniły się nawiewy u Witka
Odszczekuję zatem oficjalnie twierdzenie, że nie da się zrobić 320KM samym softem
DA SIĘ
Następnie samochód zawiozłem do przemo-car na zrobienie wydechu. DP3", reszta wydechu też 3", sportowy katalizator, i jeden tłumik poprzeczny, samochód ma wyglądać jak seria więc końcówki pozostały seryjne. Wielkie dzięki dla Przemka za super wykonaną pracę
Kilka fotek (czekam na lepsze foty od Przema z przebiegu prac, jak dostanę to powklejam)
Trochę to trwało ze względu na opóźnienia i pomylone zamówienia (po stronie producenta) kolejnych części, ale wreszcie samochód po raz kolejny zawędrował do MRMotors na korektę pod wydech. Wyszło tak:
Kolejnym krokiem był dolot Forge, który jest winowajcą przestoju w pracach nad samochodem
tak to wygląda po zamontowaniu:
Kolejne hamowanie po założeniu samego dolotu (nie była robiona korekta softu żeby pokazać dokładnie jaki przyrost daje ta modyfikacja):
Porównanie soft + wydech i soft + wydech + dolot
Uprzedzając ewentualne pytania wiem że można było założyć dolot z audi TTS, ale FORGE był moim świadomym wyborem.
Razem z dolotem zamówiłem wkład pompy wysokociśnieniowej firmy Autotech:
Przy tej okazji została też wymieniona tulejka popychacza która lubi się wytrzeć w silnikach 2.0 TFSI. U mnie przy przebiegu 49kkm nie nosiła ona śladów nadmiernego zużycia ale jak już czekała nowa to została założona
Po zamontowaniu pompy samochód znowu trafił na rolki:
Jestem mega zadowolony, od piątkowego wieczoru jeżdżę i cały czas się cieszę w tym miejscu bardzo dziękuje Witkowi za profi podejście do tematu, za zamontowanie wszystkich gadżetów i męczenie eSy na rolkach przez dwa dni w zeszłym tygodniu i podmęczenie jej jeszcze dzisiaj Poświecił mi naprawdę dużo czasu a efekty jak dla mnie sa rewelacyjne
własne na forum seata przeczytałem zaktualizowany temat i powiem Ci, że jest git, dobrze że po każdym modzie zrobiłeś pomiar, teraz każdy wie co ile Km daje
i powodzenia w dalszych modach
Części na sprzedaż do: Audi TT 8N BAM A3 8P Sportback R32 S-line Audi A3 8L 1,8T 3d Audi A3 8L 1,8T 5d Audi S3 8L 1,8T
Konkretnie! Świetnie że ktoś pokazał co ile daje, wynik z samego programu REWELACJA! Jakie doładowanie ?? Ile na ten dolot forga czekałeś ??
Dodano:
A i jeszcze jedno, po założeniu dolotu plastikowa pokrywa na silniku nie pasuje ??
Ostatnio edytowany przez Quash - 26-05-11 o 23:25 Powód: Automatyczne łączenie postów
2 Fast not 2 Furious
Q3 2.0 TFSI 211KM - no stage
S3 8P 360KM/450NM - CompSport Stage 3
A6 C7 3.0TFSI 460KM/550NM - CompSport Stage 2
zapodaj jakiś filmik jak to jedzie bo aż się boję
Kawał dobrej roboty. Gratulacje dla Ciebie i Pana Witka.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)