Pewnie masz racje, tyle tylko ze utrzymanie EVO tez kosztuje inaczejPoza tym jeden woli rybki drugi akwarium
Jak masz juz troche doswiadczenia na moto to kupuj R1, Bladego lub cos w ten desen. Wtedy zadne Evo nie da wiecej emocji
![]()
Pewnie masz racje, tyle tylko ze utrzymanie EVO tez kosztuje inaczejPoza tym jeden woli rybki drugi akwarium
Jak masz juz troche doswiadczenia na moto to kupuj R1, Bladego lub cos w ten desen. Wtedy zadne Evo nie da wiecej emocji
![]()
|
Nie nie. Nie mam doswiadczenia wlasnie az tak duzego. Mysle zeby takim sv trzeba pojezdzic z sezon czy dwa aby rzucić sie na cos wiekszego.
Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig. After a few hours, you realize that he likes it.
robisz sv bez mydla .
Ja robie evo fz6 o jakies 2-3 dlugosci, a o sv juz nie wspomne ...
Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...
Artur, na jakim dystansie robisz fz6 o te 2-3 dlugosci? Akurat mialem okazje dosiadac sv650 i uwazam ze lepiej sie zbiera od fz6 na 3,4 i 5 biegu... Duzej roznicy nie ma, ale jest wyczuwalna!
Larius, V'ka to vka. Od 160 w gore pewnie fz6 pojedzie lepiej, ale na dole ta sv650 naprawde przyjemnie smiga.
do 200km/hm bo pozniej wiele szybciej znika w lusterku. 2-3 bieg jedziemy porównywalnie, 4 bieg i 5 juz znacznie sie oddala w lusterku. Mamy w Belchatowie (a dokladniej kolo elektrowni) dobre drogi dla motorow (sa malo uczeszczane, dobry asfald) - sa proste, sa zakrety. Chlopaki trenuja , zamykaja opony, klada sie kolanami.. sa kotki.
Do tego mamy silna ekipe Stunt www.exb.com.pl
Potwierdzam slowa malika do 160 jest ok SV! Naprawde szybko sie wkreca !
Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...
mi sie wydaje ze fazer czy FZ6 lepiej sie zbiera od Sv
ja tam wole nakeda od tych plastików tylko plecy bolą![]()
EVO CARS Auto Spa - Auto Detailing
Fz6, Hornet, bandit czy sv650 puchna przy 200km/h niestety. Hornet ma 14sekund do 200. Nie wiem ile Twoje Evo. Ale jestem na 100% pewien ze do jakichs 180 dwa kółka sa szybsze. Pozniej taka 600cc moze blednąć, ale i tak 200km tez sprawnie wchodzi na blat. Chetnie bym sie kiedys z Toba gdzies ustawilNaprawde chciałbym sprawdzic jakie to sa roznice!
![]()
Artur, to cwicz jazde na moto. Kupisz litra i wtedy zmienisz zdanie![]()
R6 faktycznie, kreci sie wysoko. Kumpel ma R6 i masakraDo tego masa mniejsza i zbiera sie inaczej!
Stawałem z RS6, warunki pozwolily odkrecic tylko do 180km/h i tam własnie dopiero przy tej granicy zaczał sie ze mna zrównywac. Dlatego dziwia mnie osiagi w Evo
![]()
There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)