Strona 23 z 187 PierwszyPierwszy ... 1321222324253373123 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 221 do 230 z 1870

Temat: Sa tutaj motocyklisci? :)

  1. #221
    leviatanm's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    RZE
    Auto
    VOLVO S60 2.4T
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    15 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Honda CBR600F4i Scorpion exhaust
    leviatanm

  2. #222
    malik's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    warszawa
    Auto
    Mam dres :)
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    38 razy
    Podziękował
    45 razy

    Domyślny

    Faktycznie, nie zwrocilem uwagi na tytuł filmiku. Calkiem przyjemnie na te kolo idzie. Ja Horneta musze troche brutalniej traktowac, zeby na gume postawic.

  3. #223
    sprytny's Avatar
    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gliwice
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN

    Domyślny

    Z jedynki Z gazu bez sprzęgła. Musze przezwyciężyć strach i wyżej się podnosić bo tak to szybko odpuszczam :/ I nie umiem wbić 2-jki.

    Peugeot 106 1.1 XR 92' -> Renault Megane 1.6 8v 97' -> Audi A3 1.8 97' -> ?

  4. #224
    miomichal's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi Sportback
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    40 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez sprytny Pokaż post
    Z jedynki Z gazu bez sprzęgła. Musze przezwyciężyć strach i wyżej się podnosić bo tak to szybko odpuszczam :/ I nie umiem wbić 2-jki.
    nie lepiej z 2 startować na koło ? jak chcesz pociągnąc
    EVO CARS Auto Spa - Auto Detailing

  5. #225
    Zbanowany Zbanowany
    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    5 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez sprytny Pokaż post
    I nie umiem wbić 2-jki.
    Może to wiesz, ale lecąc na gumie biegi wbijasz bez sprzęgła, pyzatym jak chcesz się nauczyć to łatwiej Ci będzie z dwójki i strzału ze sprzęgła bo wtedy jedziesz szybciej ale i dłużej i bardziej czujesz to co się dzieje, potem trójka bez sprzęgła i gazem i tylnym hamulcem trzymasz równowagę.

  6. #226
    sprytny's Avatar
    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gliwice
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez miomichal Pokaż post
    nie lepiej z 2 startować na koło ? jak chcesz pociągnąc
    Wiem. Ale mam problem z poderwaniem motonga do góry na 2ce.

    Cytuj Oryginalnie napisane przez A3 Turbo '99 Pokaż post
    Może to wiesz, ale lecąc na gumie biegi wbijasz bez sprzęgła, pyzatym jak chcesz się nauczyć to łatwiej Ci będzie z dwójki i strzału ze sprzęgła bo wtedy jedziesz szybciej ale i dłużej i bardziej czujesz to co się dzieje, potem trójka bez sprzęgła i gazem i tylnym hamulcem trzymasz równowagę.
    O wbijaniu biegów dobrze wiem. Sam czasem podczas zwykłej jazdy to robię
    Łapię się na tym, że jak za wysoko mnie podniesie to odpuszczam. Słychać jak pompuję gazem przy 1:09-1:10 bo wg mnie jest już wysoko ( nie widać ale tam tez leciałem na gumie )
    Dlatego nagrałem wideo, żeby zobaczyć jak wysoko podnoszę. Ale muszę chyba kogoś wziąć, żeby mi powiedział ile mam miejsca jeszcze Wydaje mi się, że nie zdążę wcisnąć tylnego hebla i polecę

    Peugeot 106 1.1 XR 92' -> Renault Megane 1.6 8v 97' -> Audi A3 1.8 97' -> ?

  7. #227
    miomichal's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi Sportback
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    40 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    przy podrywaniu gazem trzeba zmienic bieg na kole bo sie szybko kończy dla tego lepiej z 2 i strzal ze sprzegla przy odpowiednio ustawionych obr. wtedy mozna pociągnąc śmiało bez zmiany biegu

    natomiast ze zmiana biegów przy sporych mocach i dobrych motocyklach trzeba uwazac bo można sie niezle przejechać

    są trzy metody podnoszenia na kolo gazem,strzalem ze sprzęgła,albo tak zwaną "przepinką" czyli wbiciem biegu bez sprzęgła

    przy nauce najgorsze jest jak lecisz na kole wszystko pięknie i trzeba zejśc na ziemie a na liczniku 160+ wtedy robi sie troszke cieplo
    EVO CARS Auto Spa - Auto Detailing

  8. #228
    (A)rturo's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bełchatów
    Auto
    E63s W212
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    97 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Pozdrowienia od chlopakow z Belchatowa stawiajacych na kolo

    Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
    Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...

  9. #229
    Zbanowany Zbanowany
    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    5 razy

    Domyślny

    Spoko, trening i z czasem koło będzie coraz wyżej w pionie Najpierw opanuj jazdę ze strzału na dwójce do perfekcji, a potem dopiero zmiany biegów przy wheelie. Moim zdaniem tak jest najłatwiej. A co do poderwania na dwójce to musisz mieć około 6-8 tyś obrotów i wtedy gaz i strzał i samo pójdzie;P
    Ostatnio edytowany przez A3 Turbo '99 - 09-09-10 o 22:37

  10. #230
    sprytny's Avatar
    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gliwice
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez miomichal Pokaż post
    przy podrywaniu gazem trzeba zmienic bieg na kole bo sie szybko kończy dla tego lepiej z 2 i strzal ze sprzegla przy odpowiednio ustawionych obr. wtedy mozna pociągnąc śmiało bez zmiany biegu

    natomiast ze zmiana biegów przy sporych mocach i dobrych motocyklach trzeba uwazac bo można sie niezle przejechać

    są trzy metody podnoszenia na kolo gazem,strzalem ze sprzęgła,albo tak zwaną "przepinką" czyli wbiciem biegu bez sprzęgła

    przy nauce najgorsze jest jak lecisz na kole wszystko pięknie i trzeba zejśc na ziemie a na liczniku 160+ wtedy robi sie troszke cieplo

    Przy wyższych prędkościach lepiej mieć amora skrętu i o shimmy nie trudno

    A o wchodzeniu na koło z "przepinki". Nie za bardzo kumam jak to ma działać :/


    Cytuj Oryginalnie napisane przez A3 Turbo '99 Pokaż post
    Spoko, trening i z czasem koło będzie coraz wyżej w pionie Najpierw opanuj jazdę ze strzału na dwójce do perfekcji, a potem dopiero zmiany biegów przy wheelie. Moim zdaniem tak jest najłatwiej. A co do poderwania na dwójce to musisz mieć około 6-8 tyś obrotów i wtedy gaz i strzał i samo pójdzie;P
    Ogólnie chodzi o to, że im wyżej podniesiesz motocykl tym mniej mocy potrzebujesz do jego utrzymania. Więc jednym słowem jakbym go dobrze poderwał na 1nce to będę powoli dodawał gazu i spokojnie jechał. Ja podnoszę za nisko i muszę mieć manetę do końca odkręconą przez co szybko kończy mi się bieg a 2ka nie wpada

    http://www.vimeo.com/1190657

    Tu ******ście widać, że jak podniesie go wystarczająco wysoko to powoli się rozpędza.

    Peugeot 106 1.1 XR 92' -> Renault Megane 1.6 8v 97' -> Audi A3 1.8 97' -> ?

Strona 23 z 187 PierwszyPierwszy ... 1321222324253373123 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Tags for this Thread

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •