Honda CBR600F4i Scorpion exhaust
Honda CBR600F4i Scorpion exhaust
leviatanm
|
Faktycznie, nie zwrocilem uwagi na tytuł filmiku. Calkiem przyjemnie na te kolo idzie. Ja Horneta musze troche brutalniej traktowac, zeby na gume postawic.
Z jedynkiZ gazu bez sprzęgła. Musze przezwyciężyć strach i wyżej się podnosić bo tak to szybko odpuszczam :/ I nie umiem wbić 2-jki.
Peugeot 106 1.1 XR 92' -> Renault Megane 1.6 8v 97' -> Audi A3 1.8 97' -> ?
Może to wiesz, ale lecąc na gumie biegi wbijasz bez sprzęgła, pyzatym jak chcesz się nauczyć to łatwiej Ci będzie z dwójki i strzału ze sprzęgła bo wtedy jedziesz szybciej ale i dłużej i bardziej czujesz to co się dzieje, potem trójka bez sprzęgła i gazem i tylnym hamulcem trzymasz równowagę.
Wiem. Ale mam problem z poderwaniem motonga do góry na 2ce.
O wbijaniu biegów dobrze wiem. Sam czasem podczas zwykłej jazdy to robię
Łapię się na tym, że jak za wysoko mnie podniesie to odpuszczam. Słychać jak pompuję gazem przy 1:09-1:10 bo wg mnie jest już wysoko( nie widać ale tam tez leciałem na gumie
)
Dlatego nagrałem wideo, żeby zobaczyć jak wysoko podnoszę. Ale muszę chyba kogoś wziąć, żeby mi powiedział ile mam miejsca jeszczeWydaje mi się, że nie zdążę wcisnąć tylnego hebla i polecę
![]()
Peugeot 106 1.1 XR 92' -> Renault Megane 1.6 8v 97' -> Audi A3 1.8 97' -> ?
przy podrywaniu gazem trzeba zmienic bieg na kole bo sie szybko kończy dla tego lepiej z 2 i strzal ze sprzegla przy odpowiednio ustawionych obr. wtedy mozna pociągnąc śmiało bez zmiany biegu
natomiast ze zmiana biegów przy sporych mocach i dobrych motocyklach trzeba uwazac bo można sie niezle przejechać
są trzy metody podnoszenia na kolo gazem,strzalem ze sprzęgła,albo tak zwaną "przepinką" czyli wbiciem biegu bez sprzęgła
przy nauce najgorsze jest jak lecisz na kole wszystko pięknie i trzeba zejśc na ziemie a na liczniku 160+ wtedy robi sie troszke cieplo![]()
EVO CARS Auto Spa - Auto Detailing
Pozdrowienia od chlopakow z Belchatowa stawiajacych na kolo
Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...
Spoko, trening i z czasem koło będzie coraz wyżej w pionieNajpierw opanuj jazdę ze strzału na dwójce do perfekcji, a potem dopiero zmiany biegów przy wheelie. Moim zdaniem tak jest najłatwiej. A co do poderwania na dwójce to musisz mieć około 6-8 tyś obrotów i wtedy gaz i strzał i samo pójdzie;P
Ostatnio edytowany przez A3 Turbo '99 - 09-09-10 o 22:37
Przy wyższych prędkościach lepiej mieć amora skrętu i o shimmy nie trudno
A o wchodzeniu na koło z "przepinki". Nie za bardzo kumam jak to ma działać :/
Ogólnie chodzi o to, że im wyżej podniesiesz motocykl tym mniej mocy potrzebujesz do jego utrzymania. Więc jednym słowem jakbym go dobrze poderwał na 1nce to będę powoli dodawał gazu i spokojnie jechał. Ja podnoszę za nisko i muszę mieć manetę do końca odkręconą przez co szybko kończy mi się bieg a 2ka nie wpada
http://www.vimeo.com/1190657
Tu ******ście widać, że jak podniesie go wystarczająco wysoko to powoli się rozpędza.
Peugeot 106 1.1 XR 92' -> Renault Megane 1.6 8v 97' -> Audi A3 1.8 97' -> ?
There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)