wydaje mi sie ze 5 d powinien spokojnie podejść.Zamki ze starszych modeli 8LO niczym sie nie różnia dopiero ,zmiany nastapiły dopiero w 8p,tam są zamki juz takie jak maja golfy IV
wydaje mi sie ze 5 d powinien spokojnie podejść.Zamki ze starszych modeli 8LO niczym sie nie różnia dopiero ,zmiany nastapiły dopiero w 8p,tam są zamki juz takie jak maja golfy IV
|
idzie zima także podejżewam, że Twoje dolegliwości zanikną jak będzie zimnoprzynajmniej u mnie tak jest zawsze
![]()
Sprzedam OBRAZY OLEJNE!
http://olx.pl/oferta/obraz-olejny-pe...8-IDbXP9f.html
http://olx.pl/oferta/obraz-olejny-pe...8-IDbXP9f.html
Zobacz też inne.
A3 SportBack 161PS 370 Nm 2001 CompSport - ex
Leon FR 170 PS 350 Nm 2010 - ex
BMW X3 M-pakiet 2006 180 PS 360 Nm KingSoft - ex
Skoda Yeti 2010 170 PS 380 Nm 4x4 KingSoft Yeti - każdy słyszał nikt nie widział
... do zobaczenia w chacie na 200 osób ... R.I.P. WJW
I dzisiaj mnie złapała przypadłość z drzwiami, światłami itd.
Sprawdzając wszystkie 5 drzwi tylko od kierowcy nie pokazuje, że są otwarte i nie zapala się ani czerwone i białe światełko.
Inne rzeczy na drzwiach są podświetlone.
Z tego co wyczytałem winny jest czujnik w zamku.
Jeszcze jutro zobaczę z tym zamkiem bo przez ostatnie roztopy i mrozy mogło się coś zaciąć.
Szybciej i pewniej będzie wymienić zamek??
Pozdro
witam, miałem przedwczoraj to samo od kierowcy nic nie działało a tu dziś wszystko wróciło do normy więc może poczekaj jeszcze i będzie dobrze
W takiej pogodzie to stawiam raczej na lekkie przymarznięcie/zblokowanie czujnika. Jeśli masz taką możliwość to wstaw autko do ciepłego pomieszczenia - powinno pomóc.
Było A3.
Będzie A3.
ja proponuje wd40
A3 SportBack 161PS 370 Nm 2001 CompSport - ex
Leon FR 170 PS 350 Nm 2010 - ex
BMW X3 M-pakiet 2006 180 PS 360 Nm KingSoft - ex
Skoda Yeti 2010 170 PS 380 Nm 4x4 KingSoft Yeti - każdy słyszał nikt nie widział
... do zobaczenia w chacie na 200 osób ... R.I.P. WJW
Hmm powiem coś ciekawego co do wd40
Znajomemu popsuła się stacyjka i prysnął wd40 myśląc, że coś to pomoże.
Koleś od zamków powiedział mu, że nie warto pryskać gdyż wypłukuje to smar, który się tam znajduje i działa to na chwilę pozytywnie a potem brak smarowania i znowu się psuje
To samo słyszałem na temat WD.
WD nie należy pryskać też w miejsca gdzie są wtyczki/połączenia kabli.
Raz tak zrobiłem i to był ostatni raz - efekt był odwrotny do zamierzonego, a co się musiałem nasłuchać od elektryka.
Było A3.
Będzie A3.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)