Strona 6 z 8 PierwszyPierwszy ... 45678 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 51 do 60 z 76

Temat: zmiana turbo

  1. #51
    tomekAGU's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    pNERA
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    28 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Ta druga napewno nie jest fabrycznie nowa grucha byla spawana tu masz k03s fabrycznie nowa ponoc.
    http://www.allegro.pl/item1070540436...ctavia_or.html
    Prawdziwych przyjaciol na palcach reki zlicze, oni gdy odejde, zapala na grobie znicze
    _____________________________
    Don't drink and drive, just smoke and fly


  2. Podziękowania dla tomekAGU za pomoc w problemie

    Maciek84 (05-07-10)

  3. #52
    coach's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gniezno
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Czytaj uważnie :


    First of all, we don't produce any turbo that we call K03S. But I hope I can
    answer your questions with the following explanations.

    All the following turbos have the same installation dimensions and
    thermodynamical performance. The differences are only in the actuator that
    opens the turbine bypass valve:
    K03-011 (5303 988 0011) 150 hp, 65 N actuator
    K03-026 180 hp, 85 N actuator
    K03-035 180 hp, 85 N actuator
    K03-044 150 hp, 65 N actuator
    K03-045 156 hp (Ibiza Cupra), 85 N actuator with 2 ports
    K03-049 150 hp (Sharan/Alhambra), 65 N actuator
    The 180 hp versions have an actuator with a higher opening force due to the
    higher exhaust gas pressure (which is a consequence of the higher boost
    pressure). Otherwise the valve would be pushed open by the exhaust gas
    pressure.

    The following turbos are a further development (since 2000) and have an
    improved and slightly larger compressor while using the same turbine (still
    with the same installation dimensions):
    K03-052 180 hp, 85 N actuator
    K03-053 150 hp, 85 N actuator
    K03-058 150 hp/180 hp, 85 N actuator


    Po wrzuceniu do translatora:
    Po pierwsze, nie przynoszą żadnych turbo, które nazywamy K03S. Ale mam nadzieję, że może
    odpowiedzi na pytania z następujących wyjaśnień.

    Wszystkie następujące turbo mają te same wymiary i instalacji
    termodynamicznych wydajności. Różnice są tylko w napędzie, że
    otwiera zawór obejściowy turbiny:
    K03-011 (5303 988 0011) 150 KM, 65 siłownika N
    K03-026 180 KM, 85 siłownika N
    K03-035 180 KM, 85 siłownika N
    K03-044 150 KM, 65 siłownika N
    K03-045 156 KM (Ibiza Cupra), 85 siłownika N z 2 portami
    K03-049 150 KM (Sharan / Alhambra), 65 siłownika N
    180 KM wersje napędu o większej mocy ze względu na otwarcie
    wyższe ciśnienie spalin (co jest konsekwencją wyższej zwiększenia
    ciśnienia). W przeciwnym razie zawór będzie pchnął przez spaliny
    ciśnienia.

    Są następujące turbo dalszego rozwoju (od 2000) i
    lepsze i nieco większy kompresor przy użyciu tej samej turbiny (jeszcze
    o tych samych wymiarach instalacji):
    K03-052 180 KM, 85 siłownika N
    K03-053 150 KM, 85 siłownika N
    K03-058 150 hp/180 KM, 85 siłownika N


    Ja zamontowałem u siebie takie coś:
    http://img80.imageshack.us/i/sdc17738.jpg/

    Wynika więc jasno, że mam K03s .
    Turbina kupiona pod Poznaniem za 1000zl regenerowana. Nową koleś ma za 1400 1500 zależy jak się ugadasz. Daje na nie rok gwarancji bez różnicy czy nowa czy regenerowana. Nie szukaj czegoś na drugim końcu Polski jak masz pod nosem Ceny podane to ceny przy oddaniu swojej starej turbiny.

    Może słabo widac na blaszce jest K03-026
    Ostatnio edytowany przez coach - 05-07-10 o 17:54
    1.8T i nic więcej

  4. #53
    strikerbest's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    20 razy
    Podziękował
    18 razy

    Domyślny

    Z tego tekstu który kolega przytoczył a który obleciał świat już miliony razy wynika że nie ma czegoś takiego jak K03S więc kolego "czytaj uważnie" Pojawiło się wiele tematów na różnych forach internetowych na temat możliwości poszczególnych turbin. Reasumując turbo o oznaczeniu BW Part Number: 5303 988 0052 lub OEM Part Number: 06A145713D, 06A145704T uznane zostały dzięki swojej budowie czyli kołu kompresji oraz siłownikowi WestGate za najbardziej optymalne do tuningu z pośród wszystkich K03. Mogę się mylić ale k03-026 (5303 988 0026, 06A145704A) ma zapewne te same wymiary koła kompresji i muszli co zwykła K03-011 (5303 988 0011, 06A145703G) a różni się tylko zaworem WestGate więc tak naprawdę jest to ta sama turbina.
    Co do wzrostu osiągów to w dalszym ciągu wątpię był zmiana turbo bez zmiany map powodowała przyrost większy niż 5-10KM w stosunku do serii.

  5. #54
    Maciek84's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARZ
    Pomógł
    8 razy
    Podziękował
    32 razy

    Domyślny

    co do poprawy na nowym turbo powinno być zauważalne wiadomo nowe turbo to nowe i zapewne sprawniejsze a że autko mam po programie to nie powinno być tragedii korekty softu będą jak dołożę fimc wtryski 320 no i może coś z wydechem thx za info

  6. #55
    tomekAGU's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    pNERA
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    28 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Maciek84 Pokaż post
    Wynika więc jasno, że mam K03s .
    Bzdura to nie k03s tylko k03 (mimo ze 180KM)ma 12 a nie 8 lopatek od strony zimnej oraz dolot do intercoolera bez tej specyficznej gruchy o ktorej pisalem tam ze byla spawana na jednej z aukcji ktora przedstawil maciek84.Twoja turbina rozni sie tylko westgatem to racja ale konstrukcyjnie jest taka jak k03-011 np.A z tego tekstu ktory przytaczasz
    180 KM wersje napędu o większej mocy ze względu na otwarcie
    wyższe ciśnienie spalin (co jest konsekwencją wyższej zwiększenia
    ciśnienia). W przeciwnym razie zawór będzie pchnął przez spaliny
    ciśnienia.
    widac ze west otwiera pod wiekszym cisnieniem spalin co powoduje wieksze "wysilenie"sprezarki. "k03s"(tak bede pisal co by problemow nie robic) czyli te rozniace sie sprezarka to te po 2000r.Sa mniej wyslilone ze wzgledu na to ze lepsza sprezarka pompuje tyle samo mniejszym kosztem.


    Ps.Nie jestem zadnym znawca bo sam sie ucze w temacie ale tego sie dowiedzialem tu i ówdzie po sieci i od innych fachowcow.
    Ostatnio edytowany przez tomekAGU - 06-07-10 o 08:30
    Prawdziwych przyjaciol na palcach reki zlicze, oni gdy odejde, zapala na grobie znicze
    _____________________________
    Don't drink and drive, just smoke and fly


  7. #56

    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź, Włocławek, Bydgoszcz
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    Poszukuje turbiny najlepiej zregenerowanej k03s może ktoś wie coś na ten temat?
    narazie ceny mi sie wachają między 1900 a 2200 da się załatwić to taniej?
    Ostatnio edytowany przez kacduch - 21-09-10 o 15:59

  8. #57
    PROSTO's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    64-100
    Auto
    a6
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    308 razy
    Podziękował
    11 razy
    Who I am? I am a the Champion.

  9. #58
    coach's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gniezno
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    a co masz popsute w tej turbince? jeśli np częśc gorącą jak ja to można ją po prostu przełożyć z innej turbawki ale jeśli siadł wirnik no to kicha
    1.8T i nic więcej

  10. #59

    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź, Włocławek, Bydgoszcz
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    mam k03 a chce wlozyc lepsza nie wiem co padlo wiem ze nie ma turbo : )

  11. #60
    coach's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gniezno
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    to podjedz do jakiegos mechanika niech zatkają wydech i słuchaj czy jest psssssssssssss jak tak to popękało wszystko tak jak u mnie;]. a co do K03s jest tyle opini czy bedzie pasować czy nie bez zmiany rur itp co gołębi na rynku w Poznaniu
    1.8T i nic więcej

Strona 6 z 8 PierwszyPierwszy ... 45678 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •