ja tez w obecnych warunkach przy spokojne jeździe musze zrobić okolo 12-15km zeby się nagrzał do 90C potem juz trzyma temperature i nie spada.
Z kolei jak troche bardziej przecisne to po 6km juz ciepły.
ja tez w obecnych warunkach przy spokojne jeździe musze zrobić okolo 12-15km zeby się nagrzał do 90C potem juz trzyma temperature i nie spada.
Z kolei jak troche bardziej przecisne to po 6km juz ciepły.
|
nie wiem skąd wy bierzecie takie ceny (co niektórzy) bo dziś kupowałem Wahlera do AGN i kosztował mnie 80 PLN w inter carsie koszt 87 to chyba że do TDI idzie za 30 złociszy![]()
Osa LCH w silniku o kodzie APF i nie tylko termostat jest z obudowa i grzalka dlatego cena jest dosc wysoka.
mariusz11111 nowy termostat moze tez byc uszkodzony i nie domykac sie calkowicie.druga sprawa to grzalka ktora sie znajduje w obudowie.
Ostatnio edytowany przez PROSTO - 22-09-10 o 18:26
Who I am? I am a the Champion.
no właśnie grzałka o to chodziło właśnie tą grzałkę urwał mechanik ale warsztat sam wybulił 300zł. za cała kompletna grzałkę. Stara uszkodzona mam w domu.
Przyszło mi do głowy ze może przełożę mój stary termostat do tej nowej obudowy. No jeśli to nie pomoże to zostaje udać się jeszcze raz do tego warsztatu i zareklamować termostat .
kiedys LeoRulez twierdzil iz da sie przelozyc sam wklad i nie trzeba kupowac nowego z obudowa.jednak on sam tak twierdzil i nikt tego nie potwierdzil,wiec moze okazac sie iz nie idzie przelozyc
Who I am? I am a the Champion.
Tylko u Ciebie jest benzynka z tego co widze a benzyna się szybciej powinna zagrzać.
Niektorzy pewnie skrytykują co teraz napisze ale mozesz zrobic tak:
wsadz tekture przed chłodnice zakrewając połowe frontowej powierzchni i zobacz co w tedy bedzie się działo.
Na chłopski rozum moze byc tak że się szybciej zagrzeje silnik wtedy oznaczać to będzie że na zimnym masz obieg przez chłodnicę i termostat jest otwarty.
15 - 18 km przy takiej temperaturze to jednak trochę za dużo. Mój motor, przy temperaturze w okolicach 5 - 9 *C łapie temperaturę właśnie po ok 8km...
Termostat jak najbardziej może być niesprawny. Ja miałem niestety pecha przy wymianie termostatu i za pierwszym razem dostałem taki, który zacinał się i auto zagotowałem kilka razy zanim doszedłem do tego co się dzieje, a termostat był nowy oryginalny z ASO... Co do przekładania samego wkładu. Byłbym ostrożny. Nie wiem dokładnie jak wygląda połączenie grzałki z wkładem, ale żeby nie okazało się, że coś urwałeś...
100 BHP / 1.6 L Klub
Kurcze to jak przy takich jeszcze dodatnich temperaturach łapie mi odpowiednia temperaturę po około 15/18 km to co będzie jak przyjdą mrozy
Vagiem tu raczej nic nie zdziałam, nie wyskoczy żaden błąd ?
Spróbuje ten sposób co mi rolak polecił zobaczymy co sie wtedy stanie.
nie musisz nic zakrywac,jezeli masz niesprawny termostat i bedzie on pracowal w duzym obiegu to waz dochodzacy do chlodnicy bedzie letni,w przypadku poprawnej pracy termostatu waz ten musi byc zimny.vagiem sprawdzic mozna faktyczna temperature silnika,ewentualnie blad czujnika temp G62
Ostatnio edytowany przez PROSTO - 24-09-10 o 19:54
Who I am? I am a the Champion.
There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)