Jesli uzywasz tego autado jazdy na codzien to bedzie troche uciazliwa ta turbina. Ma mega laga
Jesli uzywasz tego autado jazdy na codzien to bedzie troche uciazliwa ta turbina. Ma mega laga
|
Tylko Ci się tak wydaje. Jest całkiem dobrze, a po strojeniu się jeszcze poprawi. A/R 0,6 także jest gites. OD 3tys obr juPz teraz przed strojeniem łdnie gniecie i czym wyżej tym lepiej.
Poza tym to drugie auto w domu.
Ostatnio edytowany przez wowo - 12-10-10 o 12:09
tak to mniej wiecej zapina w mk4 calosc ogarnial GTO DIGITUN.PL
Wiem To jest setup praktycznie identyczny z moim, ale mam nadzieje że Wicio lepiej wystroi
lepiej pewnie dałoby radę jakby korby zmienił
Części na sprzedaż do: Audi TT 8N BAM A3 8P Sportback R32 S-line Audi A3 8L 1,8T 3d Audi A3 8L 1,8T 5d Audi S3 8L 1,8T
Pewnie że tak. Graty Które do mnie wjechały pozwolą osiągnąc okolice 450PS.
Prawdopodobnie zimowa porą bedzie kupiony drugi motor, w który przez długie zimowe wieczory wjedzie kucizna. Do tego nowa czapka i kolektor dolotowy.
Takie sa plany, ale czas pokaże jak bedzie. Tym bardziej, że przygotowuje się już i zbieream kaske na następny wyścigowy sezon motocyklowy. Nie wiem, czy funduszy starczy na starty na moto i na budowanie auta.
Na razie jednak skupiam się na wystrojeniu tego co jest....
Czy ilosc NM jest tak mala celowo? Sprzeglo seria?
Dopiero przy 4tys widać, że turbo sie budzi, troche późno, jak sie z tym jeździ?
Teraz pewnie kucie już? Bo chyba nie ma co ryzykować na seryjnych korbach?
Btw jakie są koszta takiej modyfikacji, chodzi mi o kolektor wydechowy, Fmic, załozenie wszystkiego, strojenie no i wtryski, może byc PW Bo niektóre rzeczy mnie nie interesują, bo już mam (np wydech od katów), a dp i tak trzeba przecież mieniać.
Części na sprzedaż do: Audi TT 8N BAM A3 8P Sportback R32 S-line Audi A3 8L 1,8T 3d Audi A3 8L 1,8T 5d Audi S3 8L 1,8T
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)