Strona 8 z 24 PierwszyPierwszy ... 67891018 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 71 do 80 z 233

Temat: BLOW OFF

  1. #71
    Sensej's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Tarnobrzeg/Kraków
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    67 razy

    Domyślny

    że jedyne co z nich będziesz miał to błędy w komputerze

  2. #72
    Menar's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Oława/Wrocław
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T APY
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    jaki błąd? błąd można skasować a działa poprawnie..
    www.bqstudio.pl/blog/

  3. #73
    mixon's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Inny
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Moim zdaniem only HKS albo GREDDY
    Mężczyźni są jak dzieci, tylko ich zabawki są coraz droższe

    Pierwszeństwo ma ten kto ma autocasco

  4. #74
    Sensej's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Tarnobrzeg/Kraków
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    67 razy

    Domyślny

    jak skasować? jak błąd Ci wydymia dlatego że nie zgadza mu się ilość powietrza dostawanego do turbiny z ilością za turbiną. te silniki są tak skonstruowane że nie mogą mieć blowoffa który będzie puszczał powietrze w atmosfere, zbyt dużo czujników. jeśli bardzo zależy wam na dzwieku a mniej na przydatności i parametrach silnika to możecie założyć jakiegoś dual splittera, czyli połowa powietrza wraca do dolotu, połowa na zewnątrz, może być też inaczej dzielony, działa on na granicy błedu ale samochod napewno dzieki niemu szybszy nie bedzie. a oryginalny dv starcza spokojnie do poltorej bara ciśnienia.

  5. #75
    Pabler's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Dąbrowa Górnicza
    Auto
    Audi RS
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    23 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Myślę, że co poniektórzy powinni sie dokształcić z zasady działania układu dolotowego, bo sie tłumaczy w kółko, że w seryjnym 1.8T nic dobrego z założenia BlowOffa nie będzie, w najkorzystniejszym wariancie wzrośnie spalanie w najgorszym spadną osiągi i jeszcze będzie wywalać czeka na blacie.
    The Four Ring Mafia
    Sponsor of the power is CompSport

  6. #76
    Menar's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Oława/Wrocław
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T APY
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    czy ma ktoś może zdjecie na ktorym widac gdzie w s3 dokaldnie znajduje sie bov i jak jest podalczony?
    www.bqstudio.pl/blog/

  7. #77
    Burza Jr's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Jaworzno
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T BAM
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Ja mam forge Splitter http://www.quantumautosport.com/qas/...litter_BOV.jpg i nie wywala żadnego błędu jest to dedykowany zamiennik seryjnego DV ktory jak sie go ustawi na atmosferycznego upuszcza fajnie powietrze i działa jak Bloff off w S3 turbo ma wieksze doładowanie wiec słychać ładnie w seryjnym 1.8 T 150 km, podejrzewam że nie bedzie takiego efektu, choć kumpel ma w takim tylko że ma wkrecony bliżej turbo (w S3 nie ma takiej możloiwości w seryjnym układzie dolotowym) i słychać go ładnie
    Teraz jeszcze eksperymentaline wrzuciłem stożek KNa od kumpla i dzwięk jest naprawde niezły podejrzewam że auto tylko wiecej przez to pali ale za ten dzwięk moge to przeżałować
    A montuje sie go mniej wiecej w tym miejscu pod plastikiem gdzie masz strzałke (sory za jakość strzałki ale ręka jeszcze nie ta po wczoraj )


    Uploaded with ImageShack.us

  8. #78

    Data dołączenia
    Dec 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    więc reasumując, w seryjnym AGU nie da się zrobić "syczenia" bez konsekwencji ? Bo czytając to wszystkie posty, jakoś ciężko zebrać myśli

  9. #79
    Maciek84's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARZ
    Pomógł
    8 razy
    Podziękował
    32 razy

    Domyślny

    w serii to raczej lepiej dać sobie spokój sam mam po programie i jak narazie to tylko wymieniłem na dv od ttki

  10. #80
    Sensej's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Tarnobrzeg/Kraków
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    67 razy

    Domyślny

    ja przy 260 koniach dalej jeżdze na ori dv i w zupełności daje radę. a dzwięk kosztem osiągów i błędów w silniku? moim zdaniem się nie kalkuluje

Strona 8 z 24 PierwszyPierwszy ... 67891018 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •