że jedyne co z nich będziesz miał to błędy w komputerze
że jedyne co z nich będziesz miał to błędy w komputerze
|
jaki błąd? błąd można skasować a działa poprawnie..
www.bqstudio.pl/blog/
Moim zdaniem only HKS albo GREDDY
Mężczyźni są jak dzieci, tylko ich zabawki są coraz droższe
Pierwszeństwo ma ten kto ma autocasco
jak skasować? jak błąd Ci wydymia dlatego że nie zgadza mu się ilość powietrza dostawanego do turbiny z ilością za turbiną. te silniki są tak skonstruowane że nie mogą mieć blowoffa który będzie puszczał powietrze w atmosfere, zbyt dużo czujników. jeśli bardzo zależy wam na dzwieku a mniej na przydatności i parametrach silnika to możecie założyć jakiegoś dual splittera, czyli połowa powietrza wraca do dolotu, połowa na zewnątrz, może być też inaczej dzielony, działa on na granicy błedu ale samochod napewno dzieki niemu szybszy nie bedzie. a oryginalny dv starcza spokojnie do poltorej bara ciśnienia.
Myślę, że co poniektórzy powinni sie dokształcić z zasady działania układu dolotowego, bo sie tłumaczy w kółko, że w seryjnym 1.8T nic dobrego z założenia BlowOffa nie będzie, w najkorzystniejszym wariancie wzrośnie spalanie w najgorszym spadną osiągi i jeszcze będzie wywalać czeka na blacie.
The Four Ring Mafia
Sponsor of the power is CompSport
czy ma ktoś może zdjecie na ktorym widac gdzie w s3 dokaldnie znajduje sie bov i jak jest podalczony?
www.bqstudio.pl/blog/
Ja mam forge Splitter http://www.quantumautosport.com/qas/...litter_BOV.jpg i nie wywala żadnego błędu jest to dedykowany zamiennik seryjnego DV ktory jak sie go ustawi na atmosferycznego upuszcza fajnie powietrze i działa jak Bloff off w S3 turbo ma wieksze doładowanie wiec słychać ładnie w seryjnym 1.8 T 150 km, podejrzewam że nie bedzie takiego efektu, choć kumpel ma w takim tylko że ma wkrecony bliżej turbo (w S3 nie ma takiej możloiwości w seryjnym układzie dolotowym) i słychać go ładnie
Teraz jeszcze eksperymentaline wrzuciłem stożek KNa od kumpla i dzwięk jest naprawde niezły podejrzewam że auto tylko wiecej przez to pali ale za ten dzwięk moge to przeżałować
A montuje sie go mniej wiecej w tym miejscu pod plastikiem gdzie masz strzałke (sory za jakość strzałki ale ręka jeszcze nie ta po wczoraj )
Uploaded with ImageShack.us
więc reasumując, w seryjnym AGU nie da się zrobić "syczenia" bez konsekwencji ? Bo czytając to wszystkie posty, jakoś ciężko zebrać myśli
w serii to raczej lepiej dać sobie spokój sam mam po programie i jak narazie to tylko wymieniłem na dv od ttki
ja przy 260 koniach dalej jeżdze na ori dv i w zupełności daje radę. a dzwięk kosztem osiągów i błędów w silniku? moim zdaniem się nie kalkuluje
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)