Ale zatankuj coś lepszego np. z Shella, ja tam odczułem dużą różnicę w jeździe, autko było troche żywsze. (wtedy silnik AHF)
Ale zatankuj coś lepszego np. z Shella, ja tam odczułem dużą różnicę w jeździe, autko było troche żywsze. (wtedy silnik AHF)
Było: A3 8L 1.9 TDI 110KM,
Było: A3 8P 2.0 TDI 140KM, BKD
Było: A4 B6 Avant 1.9TDI 170KM i 380Nm AVF+
jest: A3 8P 2.0 TDI 170KM BMN
jest: A4 B7 2.0 TDI 170KM BRD
|
fanom lania mixolu do ropniaków tylko przypomnę, że mixol daje po dupie świecom żarowym, a nagar zapycha szczeliny pierścieni tłokowych, katalizator i odkłada sie w wydechu. na krótką metę, może rzeczywiście silnik chodzi płynniej, ale z każdym tankowaniem będzie gorzej. a potem będą posty w stylu POMOCY: brak kompechy, nie pali na ciepłym, puszcza niebieskie dymy, albo rzyga z wydechu...
chciałbym odświeżyć temat, dawno nikt się nie wypowiadał, a może macie jakieś nowe doświadczenia w tym temacie?
mi jeden znajomy mechanik polecił dolewanie mixolu lub oleju do dwusuwów 2T Semisynthetic (50ml na bak)
tankuję na "przyfirmowej" stacji orlenowskiej (przy biurowcu orlenu, gdzie ponoć ich paliwo najpewniejsze)
ja nie dolewam, ale mam sporo znajomych którzy smigają oplami z silnikami DTI i leją mixol do kazdego tankowania....
leviatanm
Pozwolicie ze podłącze sie pod temam. W moim przypadku mam problem na starcie mianowicie przycina mi sie jeden wtrysk na Vagu pokazuje wartość -1,4. Ewidętni sie przycina - czyszczenie wtrysków nie za bardzo pomaga
Wiec postanowiłem go nasmarować myśląc o Mixolu niestety podobno on własnie powoduje powstawanie nagaru na pompkach i suma summarum mogę sobie tylko pogorszyć. W poszukiwaniu środka smarującego znalazłem Coś takiego i mam zamiar to wlać i zobaczyć efekty
http://www.liqui-moly.pl/component/v...etail?Itemid=0
Może ktoś juz to lał proszę o opinie
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)