Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 11 do 20 z 29

Temat: Prosba o analize Logow AMK

  1. #11

    Data dołączenia
    Jul 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    podkarpackie
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T AMK
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    proponuje jeszcze zrobic logi na 112 - zobaczyc co pokazuje EGT, u mnie uszkodzona powoduje dziwne zachowanie auta, ogolnie brak mocy choc roznie to bywa czasem pojedzie oki, vag początkowo nie wyrzucał błedu egt, pozniej sporadycznie, teraz cały czas... mam nadzieje z e po wymianie bedzie oki

  2. Podziękowania dla daw21 za pomoc w problemie

    nastukany (22-11-10)

  3. #12

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wołomin
    Auto
    Audi S3
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T AMK
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    Grupy: 115 - http://vaglog.rtnet.pl/gremlins_28912.html
    Grupy: 118 - http://vaglog.rtnet.pl/gremlins_28913.html
    Grupy: 002 - http://vaglog.rtnet.pl/gremlins_28914.html
    Grupy: 030,031 - http://vaglog.rtnet.pl/gremlins_28915.html
    Grupy: 112 - http://vaglog.rtnet.pl/gremlins_28916.html
    Grupy: 032 - http://vaglog.rtnet.pl/gremlins_28917.html
    Grupy: 015,016,020 - http://vaglog.rtnet.pl/gremlins_28918.html



    teraz wszystkie logi powinny byc git.....turbina chyba jest dobra skoro odlaczylem wezyk od n75 do gruszki i przeładowalo do 2300mbar ale nie zlapal notlaufa moze za malo dalem ognia<zobaczyłem na vagu 2300 i odpuscilem> moze ktos cos wypatrzy. pozdr
    Ostatnio edytowany przez nastukany - 21-11-10 o 17:33

  4. #13
    wowo's Avatar
    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łomża
    Auto
    TT
    Model
    Inny
    Silnik
    1.8T AUQ
    Pomógł
    3 razy

    Domyślny

    Turbo nie osiąga zadanego doładowania i za krótkie czasy otwarcia wtrysków - stąd niższa moc. Zacznij może od szukania nieszczelności - strona tłoczna i ssak. Filtr powietrza czysty? Dolot nie przytkany?

  5. Podziękowania dla wowo za pomoc w problemie

    nastukany (22-11-10)

  6. #14

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wołomin
    Auto
    Audi S3
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T AMK
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    filtr nowy puszka czysta nie sprawdzalem tej czesci od puszki do zderzaka jutro sprawdze to i szczelnosc pod cisnieniem od turbawki do silnika chyba sciagne zderzak i oblukam dobrze calosc dolotu. moze czujnik doladowania szwankowac? i pokazuje miejsze doladowanie? pozdr

    p.s jak odlacze przepływke i tam podepne cisnienie z wentylem to wszystko powinno byc szczelne tak? ile tam nadmuchac z 2 bar?
    Ostatnio edytowany przez nastukany - 21-11-10 o 20:32

  7. #15
    Grabek's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wyszków
    Auto
    OOOO
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T BHZ
    Pomógł
    283 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez wowo Pokaż post
    Turbo nie osiąga zadanego doładowania
    nie no z tym to trochę przesadziłeś przeciez pojawia się grubo ponad 0,5 bara

    co do szczelności, to mówiłem Ci, że trzeba to sprawdzić, nawet możesz zobaczyc na te rurki pod kolektorem, bo one często puszczają

    a co do wtrysków to spojrzałem na inne logi i widać, że za krótko są otwarte, tak więc jak rozmawialiśmy, rure w dolot i nabić z 1 bar a potem słuchać gdzie ucieka
    Ostatnio edytowany przez Grabek - 21-11-10 o 20:56
    Części na sprzedaż do: Audi TT 8N BAM A3 8P Sportback R32 S-line Audi A3 8L 1,8T 3d Audi A3 8L 1,8T 5d Audi S3 8L 1,8T

  8. Podziękowania dla Grabek za pomoc w problemie

    nastukany (22-11-10)

  9. #16
    wowo's Avatar
    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łomża
    Auto
    TT
    Model
    Inny
    Silnik
    1.8T AUQ
    Pomógł
    3 razy

    Domyślny

    hehe, nie mówie że turbo nie ładuje, bo dmucha, ale zadanego cisnienia nie jest w stanie osiągnąc....
    Rurki pod kolektorem trzeba przejrzeć, często pękają. Najlepiej je powykręcać i sprawdzić w ręku, a najlepiej pozbyć się całkiem tego ekologicznego dziadostwa!!!
    Ssak sprawdź organoleptycznie na odcinku przepływomierz - turbo. dodatkowo wężyki od N75, odmy i DV. Oczywiście sama DV też stestuj.
    Co do strony tłocznej:
    Sciągasz gume która wychodzi z turbo i wpsowujesz tam zaślepkę. odlączasz DV wraz z N75 i zaslepiasz wężyki. Ściągasz gume z przepustnicy, wkładasz zaślepke z krócem i pompujesz. Ja pompowałem 1,8bar.

  10. Podziękowania dla wowo za pomoc w problemie

    nastukany (22-11-10)

  11. #17
    Grabek's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wyszków
    Auto
    OOOO
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T BHZ
    Pomógł
    283 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    no i już wiemy co, jak obstawialiśmy rurki pod kolektorem dziurawe, nastukany jak wróci to pewnie opisze
    Części na sprzedaż do: Audi TT 8N BAM A3 8P Sportback R32 S-line Audi A3 8L 1,8T 3d Audi A3 8L 1,8T 5d Audi S3 8L 1,8T

  12. Podziękowania dla Grabek za pomoc w problemie

    nastukany (22-11-10)

  13. #18

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wołomin
    Auto
    Audi S3
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T AMK
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny :)

    szybki jestes ja jeszcze musialem sie wyszalec troche
    wiec tak jak kolega mowil peknieta rurka pod kolektorem narazie tylko dmuchnelem z pompki samochodowej i nie jestem pewien czy to wszystko ..w sobote bede wymienial (teraz zowinelem pekniecie cała izolacja moze wytrzyma do soboty ) jak material przyjdzie oczywiscie zrobie jakies fotki co gdzie i jak .... dzieki wszystkim a szczegolnie Grabarzowi za pomoc.. mam jeszcze inne problemy ale to juz gdzie indziej na forum opisze co mnie jeszcze boli hm.. znaczy ja pozdr

    p.s zaraz logi beda zobaczymy czy jest poprawa

    szczeze....to nie poznaje auta

    a wiec oto logi roznica jest spora chyba ale cos czuje ze musze tam ostro dmuchnac i wyczaic do ostatniedo sykniecia pozdr dzieki

    Grupy: 032 - http://vaglog.rtnet.pl/gremlins_29010.html
    Grupy: 115 - http://vaglog.rtnet.pl/gremlins_29011.html
    Grupy: 118 - http://vaglog.rtnet.pl/gremlins_29012.html
    Ostatnio edytowany przez nastukany - 22-11-10 o 17:23

  14. #19
    wowo's Avatar
    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łomża
    Auto
    TT
    Model
    Inny
    Silnik
    1.8T AUQ
    Pomógł
    3 razy

    Domyślny

    Jest poprawa Zloguj jeszcze grupe 002, zobaczymy jak zmienił się przepływ powietrza. Przy czasie zapusć w układ większe ciśnienie, niże jeszcze się cos znajdzie
    Ten cały bajzel przy bagnecie oleju proponuje usunąć - mniejsze koszta i problemów brak.

  15. #20

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wołomin
    Auto
    Audi S3
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T AMK
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    objasnil bys co i jak i czy bedzie to mialo jakis wplyw na auto? pozd
    Ostatnio edytowany przez nastukany - 22-11-10 o 20:22

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •