Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokazane rezultaty 11 do 14 z 14

Temat: Oil Catch Can a zawory dolotowe w 2.0TFSI

  1. #11

    Data dołączenia
    Sep 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    Audi A3 2.0T BPY
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    inny
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    To jeszcze jedno ostatnie pytanie: czy/ile oleju Ci autko przepala? Mi się niedługo stuknie 12000 od wymiany oleju i musiałem dolać prawie całą 5litrową bańkę :/ Dużo jak na mój gust.

  2. #12
    Quash's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdynia
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    47 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    heh i to jest ciekawe pytanie , teoretycznie VW czy tez audi dopuszcza nawet 1l/1000km wiec mozna powiedziec ze miescisz sie w normie ale moim zdaniem to lyka ci troche za duzo. Ja wymieniam olej co 10tys i przez ten okres ubywa mi moze z 0,5 litra maks. Aaa i do 2.0t wchodzi chyba 4,5 litra czy moze mi sie cos pomylilo bo dawno mnie w domu nie bylo ?? . Kiedy zmieniales odme ?? Moze jak miales walnieta to tamtedy ci tyle oleju spierdzielalo walilo na zawory i stad ta breja +zuzycie oleju. I jakiego motula zalales ??
    2 Fast not 2 Furious
    Q3 2.0 TFSI 211KM - no stage
    S3 8P 360KM/450NM - CompSport Stage 3
    A6 C7 3.0TFSI 460KM/550NM - CompSport Stage 2

  3. #13
    Zyzio's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa / Ryki
    Auto
    Stage4+ CS
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    80 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    jaszczur tego oleju to łyka Ci stanowczo za dużo.

    Quash tak do 2.0T wchodzi ok 4,6litra, w moim przypadku wymieniam co 10-12tysięcy, nigdy nie zdażyło mi się od 2 lat żebym musiał cokolwiek tutaj dolać. Bagnet sprawdzam co jakiś czas i olej stoi w miejscu więc tylko się cieszyć

  4. #14

    Data dołączenia
    Sep 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    Audi A3 2.0T BPY
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    inny
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    No i właśnie:
    1. Zalałem motul xcess 8100 chyba tak on sie nazywa (full syntetyk)
    2. Odma chyba nie byla walnieta - byl problem z autem od kupna - zapalał sie check engine co jakies 200km. I myslelismy, ze to moze ten zawor odpowietrzenia skrzyni korb. ale po wymianie nic sie nie poprawilo. W koncu udalo sie namierzyc, ze mialem peknieta kape zaworowa (praktycznie niezauwazalne pekniecie dlatego tyle to trwalo ale ciagnela tam lewe powietrze i dlatego mialem blad "too lean at idle".) Oczywiscie zostala wymieniona na nowa i zadnych checkow juz nie mam.
    3. Z olejem jest nieco dziwnie. Czasem jezdze jakis czas i nic nie zezre a pozniej chwile sie zapomne sprawdze po czasie i okazuje sie ze musze dolac bo jest na min).
    4. Od poczatku grzebania przy aucie wydawalo nam sie ze nieco za duzo oleju jest w odmie. Nie wiem ile go tam powinno byc ale wszystko bylo nim upaprane.
    5. Oczywiscie zadnych wyciekow, pocenia nigdzie nie stwierdzilem.

    Na vwvortex i jakis anglojezycznych forach wyczytalem, ze jest sporo osob ktore maja tak jak ja. I ze ASO twierdzi ze to norma Dopoki sie nie rozsypie na kawalki to wszystko jest norma
    W sumie to musze isc zaraz ten olej sprawdzic bo znowu mi sie zapomnialo i 1000 km przejechalem bez sprawdzania

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •