Witam,
ponad miesiac temu kupilem audice i moze wiecie co sie dzieje ale "pyka" mi kierownica, głównie przy zawracaniu i jak duzo skręcam?czy to moze byc cos powaznego?dzieki za pomoc
Witam,
ponad miesiac temu kupilem audice i moze wiecie co sie dzieje ale "pyka" mi kierownica, głównie przy zawracaniu i jak duzo skręcam?czy to moze byc cos powaznego?dzieki za pomoc
Ostatnio edytowany przez klamamoto - 04-07-15 o 14:35
|
po pierwsze popraw nazwę tematu
po drugie doprecyzuj co to znaczy "pyka" - pomijam ze dzwiek ciezko opisac, ale cos wiecej by sie zdalo; po tym co napisales do tej pory to nie kierownica a przegub...
po trzecie popraw ustawienia w swoim profilu, bo nie bylo 8L z takim silnikiem (a pytasz w dziale 8P)
"A3-club to ludzie... auta to tylko pretekst" - ja, podczas V zlotu OP
może poduszka ? choć sam nie jestem pewny
Witam,
sorka faktycznie troche namieszalem w profilu i nazwie postu ale jeszcze ogarniam tajniki ten strony.
Powracajac do problemu "pykanie" to chyba najlepsze skojarzenie, ktore pojawia sie przy zawracaniu i skręcaniu kierownicy i na w miejscu zaczynam skręcać to też zaczyna pykać, strzykać nie wiem jaki inaczej to okreslic jeszcze
z gory dzieki za pomoc
Migacz??
jak w miyjscu kreci kierownica i "pyko" to jaki przegub??
jak czujesz na kierownicy takie jakby przeskakiwanie to to jest lozysko na mcpersonie... zaby sprawdzic ktore jest zatarte musisz miec kogos kto bydzie krecil kierownica, a Ty otworz maska, dotknij mcpersona jednego, potym drugigo, na ktoryms bydziesz czul takie przeskakiwanie...
...
usterka przegubu zewnętrznego (wewnętrznego również bo miałem okazję przekonać się na własnym przykładzie) objawia się cyklicznym "chrupaniem" podczas skrętu kołami podczas jazdy, brak oleju w układzie wspomagania układu kierowniczego objawia się "skrzeczeniem" słyszalnym z zewnątrz samochodu oraz cyklicznymi oporami przy skręcaniu kołem kierownicy i tzw. "charczeniem" i kierownica nie chodzi wtedy płynie tylko wyczuwalne jest jej "przeskakiwanie" co kilka milimetrów obrotu. Uszkodzeń zawieszenia McPersona jeszcze nie miałem ale to co pisze sławko to tyż może być prowda - wiele zależy od tego klanku co do sie słyszeć przi kryncyniu kierom - prowda sławko?
To na pewno nie jest to co piszecie.
Ojciec ma Seata Toledo III 2.0TDI i ma to samo, nie sa to przeguby na 100% bo to calkiem inne objawy. Dzwiek tego strzykania dosc cichego wydobywa sie z wnetrza pojazdu od strony kierownicy, nie wiem czy jakis material gdzies sie zaczepil i tak pyka.. Po prostu ojciec sie do tego przyzwyczail ja w sumie tez, bo nic negatywnego sie nie dzieje, ale szczerze powiem, ze bardzo potrafi to w nerwowych sytuacjach wkurzyc
może też być - łożysko kolumny Macphersona
Sorki -Sławko już o tym napisał
2.0 TDI -> 201KM / 416Nm
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)