Strona 17 z 97 PierwszyPierwszy ... 715161718192767 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 161 do 170 z 966

Temat: [8L] Pytanie o termostat i ...

  1. #161
    PROSTO's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    64-100
    Auto
    a6
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    308 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    tak trzeba wyjac alternator,spuscic plyn kranikiem przy chlodnicy odkrecic 2 srubki od krucca i poskaldac to wszytsko.duzo jak za wymiane termostatu
    Who I am? I am a the Champion.

  2. #162

    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bydgoszcz
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T APP

    Domyślny

    Mam jeszcze pytanie po jakim czasie silnik powinien osiągać 90 st przy jeździe po mieście głównie w korkach po nocy. Mi po ok 15 minut i mniej więcej 2 km dopiero zaczynała się podnosić, 90 było po ok 30 minut. Inaczej gdy jechałem na wyższych obrotach np 70-100 km/h od razu praktycznie po odpaleniu to wtedy dużo szybciej dochodzi i trzyma temp. oczywiści nic nie spada. Wymieniłem ten termostat i zobaczę jutro rano jak będzie ale w lutym w zeszłym roku znalazłem w dokumentacji, że był wymieniony więc boje się, że wtopiłem bo nie wiem na wolnych obrotach jak długo powinien łapać temp. ale wydaje mi się, że to zbyt długo. Nie wiem co może być jeszcze przyczyną może jakieś pomysły?

  3. #163

    Data dołączenia
    Apr 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    pl
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    6 razy

    Exclamation

    Na wolnych obrotach silnik bardzo powoli się grzeje, szczególnie jak masz włączone ogrzewanie kabiny. Dlatego nie zaleca się odpalania silnika i zwlekania z ruszaniem, czytałem to gdzieś w instrukcji. Tzn. zaraz po odpaleniu powinno się ruszać aby silnik jak najszybciej osiągnął 90 stopni. Przy obecnych temperaturach czas zagrzewania silnika jaki powyżej podałeś jest zupełnie normalny. U mnie 90 jest po 9-10 km stałej jazdy, natomiast jeżeli mierzyć tylko czas od odpalenia do nagrzania to w korkach trwa to znacznie dłużej (choć siłą rzeczy jeżeli chodzi o dystans może to być mniej niż wspomniane 9-10 km).
    Ostatnio edytowany przez PROSTO - 01-12-10 o 17:27

  4. #164
    PROSTO's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    64-100
    Auto
    a6
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    308 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    ciezko jest podac ile czasu czy dystansu potrzeba na zagrzanie sie plynu.zalezne to jest od wspomnianej predkosci jadzy,obrotow,wiatru,temperatury.
    kilka osob moze podac Ci czasy czy dystanse i bedzie duza rozbieznosc
    Who I am? I am a the Champion.

  5. #165

    Data dołączenia
    Dec 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gdańsk
    Auto
    OOOO
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU

    Domyślny

    ja w moim skarbie(silnik AGU) nie ruszalem alternatora tylko sprytnym patentem wymienilem termostat, a plyn musialem spuscic imbus z tzw. kulka i elastyczna przedłużka do grzechotki

  6. #166
    sebastoss's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gliwice-Pławniowice
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    Witam,
    wtrącę swoje 3-grosze.
    1.Samochód wyciągnięty z garażu (temp in ok +2st.C) na zewnątrz -8st.C podczas rozgrzewania się silnika na biegu jałowym po 5min mam letni wąż górny wchodzący do chłodnicy.

    2. Po przejechaniu 16km (tereny pozamiejskie- stała prędkość 70km/h )temp. nie osiąga 90st.C otwieram maskę wąż również letni.

    Czy to efekt radiacji, czy puszczania termostatu (uszkodzenie)?

    Stawiam na wymianę lecz wolę wcześniej zapytać.

    Dzięki, Pozdrawiam
    ... wrażeń dostarcza FZ6n

  7. #167

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    łańcut
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Witam. Mam taki problem który opisywałem w innym temacie, ale widzę ze ten temat też ejst prawie taki sam wię piszę : Do rzeszowa mam 25 km i byłem tylko tam dosłownie tam i z powrotem, wysadziłem żonę i spowrotem do domu dalej 25 km. Fakt bylo dość mrożno bo około -15. Ale teraz jechałem pod górkę dość dłuższy czas to wskazówka wychyliła się do około 65 stopni (bo 70 to napewno nie było) i kiedy wyjechałem na równa drogę dalej spadła na sam dół a na polu było -2 stopnie. Pomijając to miałem problem z nagrzaniem silnika nawet przy dosc wysokiej temp +10 i więcej, a wskasówka ruszała do góry tylko właśnie podczas pod obciążeniem, czyli pod górkę albo na wysokich obrotach, bądż jazdy w korku, ale kiedy tylko jazda stała się jednostajna czyli prędkość około 90 km/h na 5 biegu wskazówka odrazu leci do punktu wyjścia. Raz udało mi się w mieście przy +20 na polu dojśc do tem 90, ale kiedy tylko pojawiło się 90 odrazu spadło do około 75-80 i później juz ruszyłem z pod świateł i wskazówka poleciała na sam dół jak zwykle...Dodam tylko ze ogrzewanie działa. No i pytanie termostat, któryś z czujników, czy jeszcze cos innego powiedziało papa?

  8. #168

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    łańcut
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    dodam jeszcze ze na kanale 51 jest 90 stopni, a na 49 trzyma się w okolicy 60, podczas przyspieszania i jazdy pod górkę lekko skoczy do góry ale po wyrównaniu jazdy odrazu spada do +- 60*C.

  9. #169
    mariusz11111's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Sram na Rosję !
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARY
    Pomógł
    303 razy
    Podziękował
    202 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez bycio7 Pokaż post
    Witam. Mam taki problem który opisywałem w innym temacie, ale widzę ze ten temat też ejst prawie taki sam wię piszę : Do rzeszowa mam 25 km i byłem tylko tam dosłownie tam i z powrotem, wysadziłem żonę i spowrotem do domu dalej 25 km. Fakt bylo dość mrożno bo około -15. Ale teraz jechałem pod górkę dość dłuższy czas to wskazówka wychyliła się do około 65 stopni (bo 70 to napewno nie było) i kiedy wyjechałem na równa drogę dalej spadła na sam dół a na polu było -2 stopnie. Pomijając to miałem problem z nagrzaniem silnika nawet przy dosc wysokiej temp +10 i więcej, a wskasówka ruszała do góry tylko właśnie podczas pod obciążeniem, czyli pod górkę albo na wysokich obrotach, bądż jazdy w korku, ale kiedy tylko jazda stała się jednostajna czyli prędkość około 90 km/h na 5 biegu wskazówka odrazu leci do punktu wyjścia. Raz udało mi się w mieście przy +20 na polu dojśc do tem 90, ale kiedy tylko pojawiło się 90 odrazu spadło do około 75-80 i później juz ruszyłem z pod świateł i wskazówka poleciała na sam dół jak zwykle...Dodam tylko ze ogrzewanie działa. No i pytanie termostat, któryś z czujników, czy jeszcze cos innego powiedziało papa?

    pierwszym krokiem jaki powinieneś wykonać to podłączenie samochodu pod vag
    ja obstawiam na czujnik temp. cieczy lub termostat

  10. #170

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    łańcut
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    tyle o ja wiem, tylko pytanie czy to wina termostatu, za szybko otwiera się i nie układ nie może łapnąć 90*C czy ten czujnik... ale skoro na zegarze jak i na 49 kanale pokazuje mi się taka sama temp, więc bardziej obstawiał bym termostat... ale proszę jeszcze o opinie innych użytkownikow

Strona 17 z 97 PierwszyPierwszy ... 715161718192767 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •