Pokazane rezultaty 1 do 10 z 966

Temat: [8L] Pytanie o termostat i ...

Hybrid View

  1. #1

    Data dołączenia
    Dec 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gdańsk
    Auto
    OOOO
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU

    Domyślny

    ja w moim skarbie(silnik AGU) nie ruszalem alternatora tylko sprytnym patentem wymienilem termostat, a plyn musialem spuscic imbus z tzw. kulka i elastyczna przedłużka do grzechotki

  2. #2
    sebastoss's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gliwice-Pławniowice
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    Witam,
    wtrącę swoje 3-grosze.
    1.Samochód wyciągnięty z garażu (temp in ok +2st.C) na zewnątrz -8st.C podczas rozgrzewania się silnika na biegu jałowym po 5min mam letni wąż górny wchodzący do chłodnicy.

    2. Po przejechaniu 16km (tereny pozamiejskie- stała prędkość 70km/h )temp. nie osiąga 90st.C otwieram maskę wąż również letni.

    Czy to efekt radiacji, czy puszczania termostatu (uszkodzenie)?

    Stawiam na wymianę lecz wolę wcześniej zapytać.

    Dzięki, Pozdrawiam
    ... wrażeń dostarcza FZ6n

  3. #3

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    łańcut
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Witam. Mam taki problem który opisywałem w innym temacie, ale widzę ze ten temat też ejst prawie taki sam wię piszę : Do rzeszowa mam 25 km i byłem tylko tam dosłownie tam i z powrotem, wysadziłem żonę i spowrotem do domu dalej 25 km. Fakt bylo dość mrożno bo około -15. Ale teraz jechałem pod górkę dość dłuższy czas to wskazówka wychyliła się do około 65 stopni (bo 70 to napewno nie było) i kiedy wyjechałem na równa drogę dalej spadła na sam dół a na polu było -2 stopnie. Pomijając to miałem problem z nagrzaniem silnika nawet przy dosc wysokiej temp +10 i więcej, a wskasówka ruszała do góry tylko właśnie podczas pod obciążeniem, czyli pod górkę albo na wysokich obrotach, bądż jazdy w korku, ale kiedy tylko jazda stała się jednostajna czyli prędkość około 90 km/h na 5 biegu wskazówka odrazu leci do punktu wyjścia. Raz udało mi się w mieście przy +20 na polu dojśc do tem 90, ale kiedy tylko pojawiło się 90 odrazu spadło do około 75-80 i później juz ruszyłem z pod świateł i wskazówka poleciała na sam dół jak zwykle...Dodam tylko ze ogrzewanie działa. No i pytanie termostat, któryś z czujników, czy jeszcze cos innego powiedziało papa?

  4. #4

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    łańcut
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    dodam jeszcze ze na kanale 51 jest 90 stopni, a na 49 trzyma się w okolicy 60, podczas przyspieszania i jazdy pod górkę lekko skoczy do góry ale po wyrównaniu jazdy odrazu spada do +- 60*C.

  5. #5
    mariusz11111's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Sram na Rosję !
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARY
    Pomógł
    303 razy
    Podziękował
    202 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez bycio7 Pokaż post
    Witam. Mam taki problem który opisywałem w innym temacie, ale widzę ze ten temat też ejst prawie taki sam wię piszę : Do rzeszowa mam 25 km i byłem tylko tam dosłownie tam i z powrotem, wysadziłem żonę i spowrotem do domu dalej 25 km. Fakt bylo dość mrożno bo około -15. Ale teraz jechałem pod górkę dość dłuższy czas to wskazówka wychyliła się do około 65 stopni (bo 70 to napewno nie było) i kiedy wyjechałem na równa drogę dalej spadła na sam dół a na polu było -2 stopnie. Pomijając to miałem problem z nagrzaniem silnika nawet przy dosc wysokiej temp +10 i więcej, a wskasówka ruszała do góry tylko właśnie podczas pod obciążeniem, czyli pod górkę albo na wysokich obrotach, bądż jazdy w korku, ale kiedy tylko jazda stała się jednostajna czyli prędkość około 90 km/h na 5 biegu wskazówka odrazu leci do punktu wyjścia. Raz udało mi się w mieście przy +20 na polu dojśc do tem 90, ale kiedy tylko pojawiło się 90 odrazu spadło do około 75-80 i później juz ruszyłem z pod świateł i wskazówka poleciała na sam dół jak zwykle...Dodam tylko ze ogrzewanie działa. No i pytanie termostat, któryś z czujników, czy jeszcze cos innego powiedziało papa?

    pierwszym krokiem jaki powinieneś wykonać to podłączenie samochodu pod vag
    ja obstawiam na czujnik temp. cieczy lub termostat

  6. #6

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    łańcut
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    tyle o ja wiem, tylko pytanie czy to wina termostatu, za szybko otwiera się i nie układ nie może łapnąć 90*C czy ten czujnik... ale skoro na zegarze jak i na 49 kanale pokazuje mi się taka sama temp, więc bardziej obstawiał bym termostat... ale proszę jeszcze o opinie innych użytkownikow

  7. #7

    Data dołączenia
    Aug 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 APF
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Pomacaj węże do chłodnicy.

  8. #8

    Data dołączenia
    Apr 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    pl
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez bycio7 Pokaż post
    tyle o ja wiem, tylko pytanie czy to wina termostatu, za szybko otwiera się i nie układ nie może łapnąć 90*C czy ten czujnik... ale skoro na zegarze jak i na 49 kanale pokazuje mi się taka sama temp, więc bardziej obstawiał bym termostat... ale proszę jeszcze o opinie innych użytkownikow
    Na zegarze jak i na 49 kanale temperatura podawana jest z tego samego czujnika, tj. z G2. Z G62 temperatura podawana jest tylko do ECU i jej odczyt jest możliwy tylko za pomocą VAGa.

  9. #9

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    łańcut
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    No po przejechaniu kilkunastu km górny wąż jest letni, a dolny zimny. Czyli rozumiem ze tylko VAG mnie ratuje? Panowie powiedzcie co wskazuje ten kanał 51, bo na forum jest w opisie ze temp. silnika, ale czego, bloku czy nie wiem oleju czy wody np. Czytałem rózwnież wypowiedzi użytkownikow którzy pisali własniez ze na kanale 49 mają prędzej czy później te 90*C a na 51 około 70-75*C, a u mnie jest dokładnie odwrotnie na 49-tym jest cały czas około 60*C (czasami podskakuje o kilka w górę i zaraz spada) a na 51 trzyma się 90*C.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •