ja w moim skarbie(silnik AGU) nie ruszalem alternatora tylko sprytnym patentem wymienilem termostat, a plyn musialem spuscicimbus z tzw. kulka i elastyczna przedłużka do grzechotki
ja w moim skarbie(silnik AGU) nie ruszalem alternatora tylko sprytnym patentem wymienilem termostat, a plyn musialem spuscicimbus z tzw. kulka i elastyczna przedłużka do grzechotki
Witam,
wtrącę swoje 3-grosze.
1.Samochód wyciągnięty z garażu (temp in ok +2st.C) na zewnątrz -8st.C podczas rozgrzewania się silnika na biegu jałowym po 5min mam letni wąż górny wchodzący do chłodnicy.
2. Po przejechaniu 16km (tereny pozamiejskie- stała prędkość 70km/h )temp. nie osiąga 90st.C otwieram maskę wąż również letni.
Czy to efekt radiacji, czy puszczania termostatu (uszkodzenie)?
Stawiam na wymianę lecz wolę wcześniej zapytać.
Dzięki, Pozdrawiam
... wrażeń dostarcza FZ6n
Witam. Mam taki problem który opisywałem w innym temacie, ale widzę ze ten temat też ejst prawie taki sam wię piszę : Do rzeszowa mam 25 km i byłem tylko tam dosłownie tam i z powrotem, wysadziłem żonę i spowrotem do domu dalej 25 km. Fakt bylo dość mrożno bo około -15. Ale teraz jechałem pod górkę dość dłuższy czas to wskazówka wychyliła się do około 65 stopni (bo 70 to napewno nie było) i kiedy wyjechałem na równa drogę dalej spadła na sam dół a na polu było -2 stopnie. Pomijając to miałem problem z nagrzaniem silnika nawet przy dosc wysokiej temp +10 i więcej, a wskasówka ruszała do góry tylko właśnie podczas pod obciążeniem, czyli pod górkę albo na wysokich obrotach, bądż jazdy w korku, ale kiedy tylko jazda stała się jednostajna czyli prędkość około 90 km/h na 5 biegu wskazówka odrazu leci do punktu wyjścia. Raz udało mi się w mieście przy +20 na polu dojśc do tem 90, ale kiedy tylko pojawiło się 90 odrazu spadło do około 75-80 i później juz ruszyłem z pod świateł i wskazówka poleciała na sam dół jak zwykle...Dodam tylko ze ogrzewanie działa. No i pytanie termostat, któryś z czujników, czy jeszcze cos innego powiedziało papa?
dodam jeszcze ze na kanale 51 jest 90 stopni, a na 49 trzyma się w okolicy 60, podczas przyspieszania i jazdy pod górkę lekko skoczy do góry ale po wyrównaniu jazdy odrazu spada do +- 60*C.
tyle o ja wiem, tylko pytanie czy to wina termostatu, za szybko otwiera się i nie układ nie może łapnąć 90*C czy ten czujnik... ale skoro na zegarze jak i na 49 kanale pokazuje mi się taka sama temp, więc bardziej obstawiał bym termostat... ale proszę jeszcze o opinie innych użytkownikow![]()
Pomacaj węże do chłodnicy.
No po przejechaniu kilkunastu km górny wąż jest letni, a dolny zimny. Czyli rozumiem ze tylko VAG mnie ratuje? Panowie powiedzcie co wskazuje ten kanał 51, bo na forum jest w opisie ze temp. silnika, ale czego, bloku czy nie wiem oleju czy wody np. Czytałem rózwnież wypowiedzi użytkownikow którzy pisali własniez ze na kanale 49 mają prędzej czy później te 90*C a na 51 około 70-75*C, a u mnie jest dokładnie odwrotnie na 49-tym jest cały czas około 60*C (czasami podskakuje o kilka w górę i zaraz spada) a na 51 trzyma się 90*C.
There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)