|
nie masz klopotu z autem to dolewaj i nie martw sie tym bo i tak nic nie zrobisz na ta chwile
Who I am? I am a the Champion.
producent przewidzial "pozeranie" oleju przez silnik,na pewno cos pomoze ale nie wyeliminujesz ubywania oleju ze swojego silnika.moje zdanie jest takie-nie ma wyciekow nie dymi to zostaw tak jak jest.oczywiscie wymiana uszczelniaczy pomoze ale czy warto wydawac pieniadze?
Who I am? I am a the Champion.
Ja za to po dzisiejszym szukaniu wycieku płynu chłodzącego, sprawdziłem odruchowo poziom oleju i zmalał, po czym od razu rzucił mi się w oczy wyciek oleju powyżej króćca (zaznaczyłem miejsce wycieku na pomarańczowo).
Zauważyłem śrubę zaznaczoną na niebiesko, która była dosyć luźna( tak samo jak śruba znajdująca się bliżej podszybia), wyglądają tak jakby dociskały pokrywę zaworów, więc dokręciłem, ale czy na pewno takie jest ich zadanie, bo jedna z nich widzę, że trzyma też plastiki osłony silnika? Czy to mogło być powodem wycieku w tym miejscu? Aktualnie wytarłem ten wyciek i będę obserwować, ale może ktoś już teraz będzie mi w stanie udzielić odpowiedzi
![]()
Granat A3 Erbi'ego
--http://www.a3-club.net/forum/showthread.php?p=593622--
"The fear of the death is far more scary than the death itself."
Moje a3 1.6 AEH bierze mi 0,5 litra na 1000 km. Zalany mam olej Castrol 10w40 półsyntetyk. Cały czas jeżdżę na niedogrzanym silniku , tak max 70 - 80 stopni Jak włączę ciepły nawiew to temperatura momentalnie spada np. z 80 do 70 stopni. Jutro postaram się wymienić termostat. Jazda na niedogrzanym silniku max codziennie krótkie trasy 5-15 km. Wycieku oleju nigdzie nie ma , jest sucho.
Po wymianie termostatu myślicie że się coś poprawi? Na Vagu nie ma błędów. A może zmienić olej na syntetyczny? zalałem półsyntetyk bo nie wiedziałem jaki był wcześniej.
TYLKO AUDI
Moim zdaniem nic nie da wymiuana termostatu.
Rozumie jakby pobieral do 200ml na 1000km ale nie 0,5L.
Musi byc cos z silnikiem.
200 ml na 1000 KM to tez jest za duzo bo po dystansie 10 000 km daje to 2 L oleju.
sprawdz kompresje silnika i dowiesz sie wszystkiego.przyczyna moga tez byc uszczelniacze na zaworach.zacznij od kompresji bo wtedy bedziesz wiedzial w jakim stanie sa pierscienie na tlokach
Who I am? I am a the Champion.
zradek1
Jeśli masz auto zalane półsyntetykiem to już nie możesz przejść na pełen syntetyk musisz zostać przy tym co jesteś
There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)