Ja również miałem w komplecie żarówki, i bez przesady z tym rozbieraniem trzeba zdjąć jeden plastik...
Ja również miałem w komplecie żarówki, i bez przesady z tym rozbieraniem trzeba zdjąć jeden plastik...
|
@clxx
Sam przerabiałeś, bo się na tym przynajmniej trochę znasz, zrobiłeś zapewne tak aby nie ciągnąć przewodów. Szacun, że to ogranąłeś.
Natomiast większość osób sama tego nie zrobi, więc kupi adaptery. Większość adapterów (np z Kuftec czy tez kolegi z forum) wymaga ciągnięcia przewodów od lamp zewnętrznych do wewnętrznych, co z kolei prowadzi do rozebrania prawie całej tapicerki z tyłu.
END OT
A powiedzcie mi czy tylne lampy z wersji UK czyms sie roznia ? czy mozna bezpiecznie je kupic ?
I czym sie roznia kable adaptery z EBAY Adapter facelift Heckleuchten LED Audi A3 8PA Sportback od tych: ADAPTER KABELSATZ AUDI A3 SPORTBACK 8P FACELIFT 2008
glownie chodzi mi o roznice w nazwie A3 8P a A3 8PA czy to ma znaczenie ?
Ostatnio edytowany przez krzyss - 31-12-10 o 10:23
krzyss vel Qkill
Bylo 3 x A3 a teraz jest smart roadster
W tych nowych lampach led wsteczne światło świeci tylko w klapie tak jak w zwykłych lampach czy świeci też w tych bocznych , czyli czy świecą światła biegu wstecznego 2 czy 4 ?
w temacie jest filmik, wystarczy przeczytac temat od poczatku
2.0 TDI -> 201KM / 416Nm
W lampach poliftowych w oryginale przeciwmgielne swięcą jak w przedlifcie czyli tylko w lampach wewnętrznych. Nie ma też stopu w lampach wewnętrznych. Wsteczne świecą te paski w wewnętrznych. W zenętrznych paski przezroczyste to kierunki.
Ps. Dominik_m tak przerobił światła, że stopy ma pełne i dzięki niemu ja też mam. O wiele lepiej to wygląda.
Dodano:
Z tego co gdzieś czytałem, wersje brytyjskie mają nie tylko inne lampy z przodu, ale również z tyłu. Jeśli chodzi o tył może to chodzić tylko o homologację, inaczej jest w przypadku świateł przednich, które muszą inaczej świecić. Sprowadzając samochód do Polski z Wysp, trzeba zmienić wszystkie lampy, ale niech to ktoś potwierdzi. Więc odwrotnie w UK mogą nie uznać lamp europejskich.
8PA to wersja Sportback.
Ostatnio edytowany przez czaro10 - 31-12-10 o 18:05 Powód: Automatyczne łączenie postów
No wiec zglebilem troche temat lamp na tyl do sportbacka sprowadzanych z UK.
Jesli chodzi o tyl to nie ma z tym problemu gdyz w A3 sa dwa przeciwgielne i dwa wsteczne.
Roznica w UK polega na tym w przypadku lamp do innych aut, ze w PL trzeba miec przeciwgielne z lewej strony, albo z obu, a swiatlo wsteczne z prawej, albo z obu.
Lampy z UK maja poprostu odwrotnie, ale tak jak pisalem nie ma to zastosowania w sportbacku gdyz on ma oba swiatla po obu stronach.
krzyss vel Qkill
Bylo 3 x A3 a teraz jest smart roadster
Witam , czy jest ktoś w stanie zrobić dokładne zdjęcia adapterów do tylnych lamp neonowych Sportbacka lub zrobić jakiś rysunek czy schemat jak połączone są piny bo patrząc na zwykłe lampy zewnętrzne mają 4 piny a nowe neony zewnętrzne mają 6 pinów więc w adapterach muszą być z jednej strony tam gdzie są cztery piny do dwóch pinów podłączone 2 kabelki bądź też z drugiej strony tam gdzie jest 6 pinów dwa z nich są wolne , tak samo jest w przypadku lampy z klapy gdzie w zwykłej są 3 piny a w nowej neon są 4 piny więc tak samo w adapterze z jednej strony tam gdzie są 3 piny do jednego z nich idą 2 kabelki bądź tez z drugiej tam gdzie są 4 piny jeden z nich jest wolny . Myślę że warto sie temu przyjżeć ponieważ w ASO 2 kostki do podłączenia lamp zewnętrznych neonów to koszt 2szt prawa i lewa to 34,22 zł a 2 kostki do podłączenia lamp neonów w klapie to 2 szt prawa i lewa to 9 zł do tego dokupić 6 pinów 2x10mm to grosze . Z przełożeniem kostek nie powinno być większego problemu a dzięki temu znacznie obniży sie koszt wymiany lamp na Neony . Dlatego proszę o jakiś schemat lub dokładne zdjęcia połączonych kabelków w adapterach .
odezwij sie jutro do mnie na GG
2.0 TDI -> 201KM / 416Nm
zielony999 (12-01-11)
Mam pytanie do wyjadaczy w VCDSie: założyłem lampki na tył do Sportbacka i zakodowałem to VCDSem,ale nie wiem jak zrobić ostani punkt kodowania - podkreślone:
central electronics - coding - help with long codingBtye 9 to Dec = 0 - as the final brake light
Byte 10 to Dec = 0 - Fog lamps as a taillight
Byte 12 to Dec = 36 - dimming rear standlight
Byte 19 Bit 2 Cold Diagnosis rear active - this must be activated
jak klikam na byte 19 to mam tam wpisać po prostu 2 (analogicznie jak w byte'ach powyżej wpisywałem 0,0,36 ?) ?
dec/bit - tego jescze nie ogarniam,bo dopiero co nabyłem kabel. jakby ktoś mógł łopatologicznie wytłumaczyć jak to dokończyć to byłbym wdzięczny.póki co lampki świecą poprawnie,ale wywala mi błąd prawej tylnej lampy cofaniana FISie.
jeszcze jedno pytanie: 36 to jasność "ledów"? na jaką wartość macie u siebie ustawione?
Było A3 8P Sportback 1.9tdi: http://www.a3-club.net/forum/showthr...-quot-portback
Jest BMW E91 LCI 320xd: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=216265
http://www.a3-club.net/forum/showthr...0dA-XD-M-Paket
There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)