Ostatnio edytowany przez Kamil5771 - 23-01-11 o 17:14 Powód: Automatyczne łączenie postów
|
Zazwyczaj przy takim uderzeniu wygina sie belka. Nie wiem czy belka na bebny bedzie pasowala. Mam taka belke na tarcze - jesli jestes zainteresowany pisz na pw.
mint nie ma takiego czegos jak bebny hamulcowe w a3
Who I am? I am a the Champion.
PROSTO Ja tylko napisałem że mam belke z piastami pod tarcze kompletną , PS: w Octavii była taka sama belka i były wersje z bebnami
Bo belki sa takie same golf 4 chyba bora ale nie jestem pewnie tez, wszystkie auta na plucie golfa4 maja taka belke. to zdrowo musiales przypie*****ć ze belka sie zgiela ja obstawial bym na lozysko albo czop ktory przykrecany jest do belki...
WLKP
Samochód ma dopiero wtedy wystarczająco mocy,gdy się rano przed nim stoi i boi się wsiąść do niego.
i tu Cie zaskoczę... bo wcale siła udezenia nie musi być taka duża aby ugiąć tą belkę.
widziałem kilka takich belek i standardowe miejsce gdzie się poddaje to jest środek między mocowaniem podłużnicy a piastą. W tym miejscu belka się "wykręca"....
Jeśli po udezeniu koło jest skrzywione to tylko i wyłącznie pusciła belka. Piasta jest przykrecona bezpośrednio do belki i tam nie ma co "puścić".....
leviatanm
dokładnie tak się stało, belka skręciła sie w tym miejscu o którym mówi leviatanm uderzenie nie było aż tak mocna, miałem około 20-30 na zegarze, ale swoje zrobiło....
A co do tych belek, przerobiłem wszystkie Do A3 pasują belki od:
- Octavii I
- Golfa IV
- Seata Leona I
- Bora
Ostatnio edytowany przez Kamil5771 - 24-01-11 o 16:03 Powód: Automatyczne łączenie postów
Standardową przyczyną uszkodzenia belki jest poślizg auta w wyniku czego koło uderza w krawężnik. Jeżeli mamy dobre mocne felgi które się tak łatwo nie poddają, to podda się belka. Zostanie skręcona o ileś tam stopni jak świderek . Dół felgi wejdzie pod auto a góra bedzie wystawać poza obrys auta....
leviatanm
Witam
Za?o?y?em na ty? dystanse, ale niestety okaza?o si?, ?e prawe tylne ko?o wystaje bardziej ni? lewe. Wcze?niej jako? tego nie zauwa?y?em, ale przypominam sobie, ?e jaki? czas temu podczas ustawiania zbie?no?ci mechanik stwierdzi? ?e jedno tylne ko?o ma minimalnie z?y k?t. Bardzo si? tym nie przej??em bo prawie nie ?ci?ga?o, ale teraz widz? ?e r??nica jest na oko ponad 0,5 cm. Zastanawiam si? nad kupnem innej belki. Czy s? jakie? r??ne typy tych belek? Na co zwr?ci? uwag?? Czy ta b?dzie dobra LINK?
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)