ech, może i ze zderzakiem od s3 jest jakiś problem z nadkolami,ale ze zwykłym zderzakiem nie ma problemu,a krzyss mówi,że chce zwykły zderzak.sam mam taki u siebie dokładany i pasowało to plug and play.
ech, może i ze zderzakiem od s3 jest jakiś problem z nadkolami,ale ze zwykłym zderzakiem nie ma problemu,a krzyss mówi,że chce zwykły zderzak.sam mam taki u siebie dokładany i pasowało to plug and play.
Było A3 8P Sportback 1.9tdi: http://www.a3-club.net/forum/showthr...-quot-portback
Jest BMW E91 LCI 320xd: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=216265
http://www.a3-club.net/forum/showthr...0dA-XD-M-Paket
|
a wiecie może czy hak od 8P będzie pasował do 8L ( chodzi mi o ten model z oczepianą główką)
Mazurskie Biwakowanie r-2009 r-2010 r-2011 r-2012 r-2013 r-2014 r-2015 r-2016 r-2017 r-2018
10 biwaków i starczy.
Ja w 8L mialem hak odczepiany, ale nie sadze zeby to bylo to samo co w 8P.
A swoja droga koncze kompletowanie czesci do HAKa w 8P i bede mial serie pytan![]()
Ostatnio edytowany przez krzyss - 04-02-11 o 21:35
krzyss vel Qkill
Bylo 3 x A3 a teraz jest smart roadster
Odnośnie haków - zamontowałem hak w A3 8P (hak i moduł z allegro), kupiłem oryginalną wiązkę haka w ASO -z jednej strony ma gniazdo do podłączenia przyczepy, a z drugiej czarną wtyczkę 16 PIN oraz małą wtyczkę 2 PIN. Przeprowadziłem wiązkę pod zderzakiem, wsadziłem dodatkowy moduł pod tapicerkę bagażnika z prawej strony (tam niby ma on być), podpiąłem tą czarną wtyczkę 16PIN do modułu, no i..... właśnie, co dalej??
Moduł ma dwa gniazda - do jednego jak już napisałem wpiąłem czarną wtyczkę od wiązki, a co wpiąć do drugiego? Co zrobić z tą wtyczką 2 PIN od wiązki? Spodziewałem się, że w samochodzie znajdę nieużywane dotąd kostki które podłączę- jedną do modułu, a drugą do tej wtyczki 2 PIN od wiązki, ale nie mogę nic znaleźć, co by wisiało luźno nieużywane. Jak to podłączyć?
A juz myslalem ze mi tez rozjasnisz
Ja bylem juz w ASO i pytalem ale powiedzieli ze elektryk mlody i jeszcze slabo ogarnia...
To 16 pinowe zlacze to od wiazki od haka, a dalej nie wiem co, udalo mi sie tylko numer wtyczki w aso uzyskac:
Nie odpuszczam...
Skontaktowalem sie z firma: hakihol.pl
Tam bardzo mily czlowiek podeslal mi te dwa linki:
http://www.westfalia-automotive.de/f...6391104-02.pdf
To, dlatego ze oryinalnie nasze moduly podobno robila westfalia
oraz
Alternatywa nie oryginalna lecz tak samo działająca:
http://www.hakihol.pl/DMS/PL/ME_eba/SET03224.pdf
Robota jak dla mnie wyglada na grubsza, niby wszystko opisane, ale ja sie nie znam na takiej elektronice.
W Warszawie obdzwonilem 3 warsztaty i wszyscy mowia ze dadza modul uniwersalny za 450zl i bedzie dzialac... ale ja bym wolal ori instalacje.
Dostalem jeszcze numer do elektryka pracujacego w ASO, jutro pewnie zadzwonie i dowiem sie czy sie podejmie tej roboty.
Ostatnio edytowany przez krzyss - 10-02-11 o 18:41 Powód: dodatkowe informacje...
krzyss vel Qkill
Bylo 3 x A3 a teraz jest smart roadster
No wiec ja sie poddalem. Zamontowalem oryginalny HAK i wiazke uniwersalna.
Nikt nie chcial sie podjac instalacji oryginalu.
A przy okazji czy ktos sie orietuje albo moze ma zdjecia jak wyglada ten steropian co sa w nim w bagazniku narzedzia w przypadku jak sie ma hak ? Bo ten hak powinno sie dac tam gdzies schowac, ale nawet nie wiem czego szukac...
krzyss vel Qkill
Bylo 3 x A3 a teraz jest smart roadster
google, 5 sekund i masz :
http://www.destroxbox.de/index.php?action=ahk
Było A3 8P Sportback 1.9tdi: http://www.a3-club.net/forum/showthr...-quot-portback
Jest BMW E91 LCI 320xd: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=216265
http://www.a3-club.net/forum/showthr...0dA-XD-M-Paket
Witam, kupi?em taki jak poni?ej hak holowniczy z modu?em uniwersalnym
od tego sprzedawcy http://allegro.pl/Shop.php/Show?cate...8p&id=22411744
zdecydowa?em si? od niego na ten a nie na odpinany poniewa? ten nie wymaga du?o podcinania, w Mk5 dok?ada?em oryginaln? odpinan? westfali?, p?? roku walczy?em z podpi?ciem instalacji pod CAN i bordnetz wi?c drugi raz nie chce mi si? tego przechodzi?, taki w zupe?no?ci mi wystarczy. Ale do rzeczy - potrzebuj? rozpiski kolor?w kabli id?cych do tylnych lamp, a wi?c kierunk?w, stopu, pozycji i przeciwmgielnych. W Sportbacku przeciwmgilene jak wiadomo s? w klapie, mam ustawione je jako tylne pozycyjne, rozumiem ?e b?d? musia? t? funkcj? anulowa? VCDS-em ?eby w przyczepce ?wiat?o przeciwmgielne si? nie pali?o jako trzecia pozycja, skoro s? one w klapie to czy instalacja z g?rnej cz??ci klapy idzie tak ?eby ?atwo wpi?? si? we wi?zk?? Z g?ry dzi?kuj? za wszelkie sugestie
EDIT:
dzi? zamontowa?em hak, wszystko ?adnie dzia?a, na tym uniwersalnym module nawet pokazuje b??d spalonej ?ar?wki w przyczepce, dlatego nie trzeba si? m?czy? z oryginalnym modu?em i wi?zk? z podpinaniem pod CAN itd... Ponadto oryginaln? aluminiow? tyln? belk? wzmacniaj?c? na?o?y?em na belk? haka, teraz mam podw?jne wzmocnieniemusia?em j? tylko na ko?cach potraktowa? szlifierk? ale wszystko pasuje
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Ostatnio edytowany przez metti - 18-07-12 o 21:41
było A3 Sportback 1.9 TDI BLS 7GN MY2007
zapomniałem i jednej ważnej informacji - podłączając instalację do modułu uniwersalnego niestety należy dezaktywować w klapie przeciwmgielne tylne jako pozycyjne oraz jako światła stopu ponieważ wywala błąd spalonej żarówki
było A3 Sportback 1.9 TDI BLS 7GN MY2007
witam wszystkich
chciałbym się podpiąć do tematu haka holowniczego w A3 8P, ponieważ całkiem niedawno zleciłem mechanikowi do którego jeżdżę od dłuższego czasu założenie tegoż właśnie haka. problem się urodził już po całej akcji gdyż zauważyłem że czasami gdy skręcam w prawo po włączeniu kierunkowskazu dostaje on mega przyspieszenia i mruga znacznie szybciej niż powinien co oczywiście denerwuje mnie strasznie, sytuacja ta nie jest stała więc raz się to dzieje a raz nie co tym bardziej mówi mi że coś jest spaprane zaznaczam że hak jest oryginalny, moduł i wiązka też. na domiar wszystkiego pytałem i prosiłem żeby porządnie wyciąć otwór w zderzaku, natomiast zobaczyłem otwór jak lej po bombie.
tutaj oczywiście jest tylko jedna refleksja czas zmienić mechanika, natomiast chciałbym się dowiedzieć co można zrobić z tym mega szybkim mruganiem (jakbym miał żarówkę spaloną) macie lub mieliście taki problem?
proszę o pomoc,
pozdrawiam
Mechan
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)