|
intercja czy się mylę?
Jest A6 3.0TDI V6 Quattro
Była A3 1.9TDI ASZ 240KM - bał się jej nawet szatan !
to chyba dynomet.
moglybs spytac evo jakim cudem moc max na seryjnym sofcie osiagana jest przy 3500?
a po sofcie przy 3400 albo zle napisany program albo zly pomiar - proponuje jechac na hamownie obciazeniowa w celu weryfikacji
ja szczerze powiedziawszy jestem jeszcze mało kumaty jeżeli chodzi o takie rzeczy , pojechałem zrobił co zrobił i tyle , pomału dochodze co i z czym sie je.
tak dynomet.
edit.
ktoś kiedyś mądrze ruszył wałek rozrządu i dlatego też wszystko tak wygląda
Ostatnio edytowany przez dzienciol - 08-02-11 o 10:25
nad wyraz optymistycznie jak na seryjne graty, wrecz niemozliwe
no ale na innercji a juz tym bardziej dynamie wszystko jest mozliwe
Nie pomagam na PW, nie muszę
Od tego jest forum i tematy na nim
Wynik bardzo optymistyczny, aczkolwiek nie niemozliwy. OmEn w koncu tez mial na samym chipie 174KM mierzone na obciazeniowej u Compotow i 15s na cwiartke potwierdzalo, ze wcale nie jest to wynik stricte papierowy.
Inna sprawa, ze Dynomet potrafi byc bardzo dokladna hamownia mierzaca rzeczywista moc (ze stratami) w naturalnych warunkach drogowych jesli jest dobrze "wystrojona". 5mm mniejsze kolo, 30kg zawyzona masa, 1% spadek terenu i juz mamy bzdurne wyniki czyt. poprawne wyniki obardzone bledem rzedu 10KM .
Pomiar jak pomiar, nie ma sie czym ekscytowac, osobiscie potwierdzilbym go sobie na obciazeniowce np. w Jetronicu lub ECU Project. A moc i tak zweryfikuja rzeczywiste osiagi .
S4 1.1 SLS Snow Leopard Sleeper (490KM/550Nm by ECU Project)
S3 1.1 TDi Clouded Leopard (BLT++ 220KM/440Nm by Dynosoft/ECU Project)
1% podatku na rehabilitację Ryśka: www.rysiek.nawrat.us
Sprzedam
Oryginalne koło dwumasowe do ASZ
Kompletny zestaw do swapu hamulców na 288mm
i kilka innych części...
Według Evo spokojnie mogę jechać na hamownie obciążeniową , bo jest pewien wyniku.
Ja sam po sobie , stwierdzam że jest naprawdę fajnie i czuć diametralną różnicę.
Chciałem uderzać w 180Km , ale dwu mas ma już dość powoli , więc teraz jest bezpiecznie dla niego.
Myślę że wynik nie byłby taki , gdyby właśnie ktoś kiedyś nie ruszył wałkiem w odpowiednią stronę , prawdopodobnie przez przypadek.
Tak czy inaczej kiedyś sprawdzę ile jest na hamowni , ale na razie po prostu nie ma na to $$ , zbliża się sezon , czas kupić opony i gwint.
Program został wrzucony całkiem przypadkowo , pare minut przemyslen zaoowocowało
Nikt nie twierdzi, ze Jacek klamie. Wynik jest po prostu bardzo optymistyczny, aczkolwiek specjalnie bym sie nie dziwil jakby na obciazeniowce wyszlo np. 176KM. Chociaz ide o zaklad, ze wyjdzie mniej Nm i moc max. bedzie osiagana przy wyzszych obrotach - sprawdz .
A twierdzenie, ze 407Nm dla dwumasu jest bezpieczne to rzeklbym troche wiecej niz naciagane ;P. Moze nowe graty wytrzymuja 360-380Nm, ale to raczej bez strzelania ze sprzegla i ciagnego scigania sie na cwiartke. Sprzeglo pewnie pozyje troche, ale to raczej przy zmianie biegow jak u emerytowanego kierowcy autobusu . Jesli masz tyle Nm ile wyszlo na papierze to radzilbym Ci ostroznie obchoidzic sie z pedalem sprzegla.
Poczytaj w innych watkach, bo temat nie raz walkowany na forum. Chcesz modzic dalej to oswoj sie z mysla o wydatku rzedu 3000zl na cos mocniejszego.
S4 1.1 SLS Snow Leopard Sleeper (490KM/550Nm by ECU Project)
S3 1.1 TDi Clouded Leopard (BLT++ 220KM/440Nm by Dynosoft/ECU Project)
1% podatku na rehabilitację Ryśka: www.rysiek.nawrat.us
Sprzedam
Oryginalne koło dwumasowe do ASZ
Kompletny zestaw do swapu hamulców na 288mm
i kilka innych części...
Jak się wysra to będę myślał narazie jest git
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)