Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 11 do 20 z 23

Temat: Drzy przy hamowaniu

  1. #11

    Data dołączenia
    Jan 2006
    Miasto
    Warszawa

    Domyślny

    U mnie co jakies 15-20 tys tez sie tak dzieje.
    To nic innego jak zabrudzenie powierzchni styku tarczy z piasta.
    Dokladnie efekt jest taki ze tarcza siedzi niewspolosiowo z piasta i podczas hamowania kiedy klocki w zacisku siedza nieruchomo obracajaca sie tarcza wykonuje jeszcze minimalne ruchy w gore i w dol. Efekt jakby byly krzywe tarcze.

    Aby na dluzej usunac problem nalezy tak jak napisal Mach, oczyscic obie powierzchnie i koniecznie posmarowac pasta miedziana lub inna odporna na temperature.

    Odnosnie samej wymiany tarcz: Pierwsze 200-300 km zawsze przejezdzac bardzo delikatnie hamujac, kazda tarcza nawet "mega hiper sport" musi sie najpierw zahartowac i ulozyc.
    W przeciwnym razie tarcza sie wypaczy.

    Pozdrawiam.

  2. #12
    Proxa's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rzeszów - Warszawa
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    dokladnie jak raz do twingo wsadzilem brembo i po kilkutysiacach spotych fakt byly grube ale do wymiany bo sie zrobily fioletowe i zeszklone jakies takie gosc powiedzial ze przegrzalem

    [ Dodano: Sro 01 Mar, 2006 10:43 ]
    ps moze kolega wpadnie na zlot w wawie info na forum
    420 500 km
    1

  3. #13

    Data dołączenia
    Dec 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez kalin
    Aby na dluzej usunac problem nalezy tak jak napisal Mach, oczyscic obie powierzchnie i koniecznie posmarowac pasta miedziana lub inna odporna na temperature.
    Zrobilem to wszystko i niestety... nadal ten sam problem.
    Tak naprawde nie zauwazylem zbyt wielkiego zanieczyszcenia powierzchni na piascie, ale wszystko wyczyscilem niemalze do polysku.
    Czy konieczna jest takze wymiana tarcz po takim zabiegu?
    Jak domowym sposobem sprawdzic, czy i ktora ewentualnie tarcza jest krzywa?

    Czy wina moze lezec w zaciskach?

  4. #14

    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa

    Domyślny

    mozesz jeszcze sprobowac przetoczyc tarcze na samochodzie... jest w Wawie taka firma... jak znajde kontakt to napisze

  5. #15

    Data dołączenia
    Dec 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Mach
    mozesz jeszcze sprobowac przetoczyc tarcze na samochodzie...
    A na czym to polega? Slyszalem o tym ale nie wiem jak wyglada taki zabieg....
    ile to kosztuje mniej wiecej?

  6. #16

    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez akobus
    Cytuj Oryginalnie napisane przez Mach
    mozesz jeszcze sprobowac przetoczyc tarcze na samochodzie...
    A na czym to polega? Slyszalem o tym ale nie wiem jak wyglada taki zabieg....
    ile to kosztuje mniej wiecej?
    nie mam pojecia ile kosztuje... ja nie korzystalem.

    polega to na tym ze po zdjeciu kola zakladaja maszyne ktora jakby frezuje (przetaca tarcze)kotra sie kreci razem z piasta... wiec teoretycznie mzna wyeliminowac w ten spobo jakies bicia poza tarcza

    trzeba sie rozeznac w temacie

  7. #17
    KARWAN's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    POZNAŃ / Lausanne
    Auto
    3.0 TDI +
    Model
    Inny
    Silnik
    1.8T AGU

    Domyślny

    a czy wiercone lub frezowane tez mozna toczyc???
    1

    13,65 -1/4

  8. #18
    DTM's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rzeszów/Lublin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    i ja dzisiaj zauwazylem ze strasznie mi trzesie kierownica podczas hamowania czego wczesniej nie bylo tylko ze u mnie dzieje sie tak przy hamowaniu z predkosci powyzej 100km/h bo ponizej tej predkosci hamuja bez zadnych drgan
    A3 1.9 TDi ____________________________________________

  9. #19

    Data dołączenia
    Jan 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ełk
    Auto
    BMW 330CD
    Model
    Inny
    Silnik
    inny

    Domyślny

    a moze zimowki masz zle wywazone?
    BMW 330CD 220KM seria

  10. #20
    DTM's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rzeszów/Lublin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez -LUKI-V3-
    a moze zimowki masz zle wywazone?
    byly wywazane przed zalozeniem dokladnie - jakbym nawet mial zle wywazone to od samego poczatku pojawialby sie drgania
    A3 1.9 TDi ____________________________________________

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •