|
mam AGNa, jak najskuteczniej podniesc moc? Tzn zakładajac budzet na poziomie 1000zl. Wiem, ze szalu nie ma ale jestem ciekaw co sie uda wymyslec pozdro
a powiedzcie mi jak jest przy swapie np na AGU? Musze zmieniac wiazke instalacji (bo komputer to logiczne)? Ostatnio robilismy z sasiadem swapa w golife III z 1,9td na 1.9tdi i byl to koszmar trzeba bylo wymienic cala wiazke, ****** (w tdi sprzeglo hydrauliczne oraz gaz z potencjometrem), mocowanie skrzyni biegow do poduszki, lewarek na lewarek z linkami normalnie tyle ciekawych rzeczy przy tym po wychodzilo, ze szok! Oczywiscie swap jak najbardziej nie oplacalny;] a wydawalo sie, ze blizniacze konstrukcje i roznica polega na innej turbinie i dodatkowo intercoolerze
buzzastral robil swapa z AGN na AGU
a ma w gole sens taki swap? bo to w sumie 25km wiecej. Jak pozniej skutecznie podnies moc w AGU? JAk z kosztami?
swap ma sens tylko wtedy jak chcesz zostac przy obecnym samochodzie ale z wieksza moca bo w innym przypadku lepiej sprzedac obecny samochod i kupic mocniejszy a jesli chodzi o koszta podniesiania mocy w AGU to chip 1000zł w compsport
różnie to bywa ja wiem na swoim przykładzie w AUM co prawda seryjnej 150 ale z kolektorem i wszystkimi bebechami od 180 , z tym ze mój zawirusowany został ze 150 na 200 KM i jedyny problem to zamały reduktor jaki mialem ale zostal zmieniony na Reduktor KME GOLD do 300KM i jest 1do1 jak na Pb i lpg
miss...
Ostatnio edytowany przez kucyk_wkz - 30-03-11 o 20:22
There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)