jacowawa, wez załóż na koniec tłumika szmate i niech ktoś gazuje jak będzie czarna od dymu no to sonda , bo za dużo paliwa dostaje i przepala i dymi i wyrzuca paliwo nie przepalone, ja tak miałem
jacowawa, wez załóż na koniec tłumika szmate i niech ktoś gazuje jak będzie czarna od dymu no to sonda , bo za dużo paliwa dostaje i przepala i dymi i wyrzuca paliwo nie przepalone, ja tak miałem
VW Golf IV 1,6 - Generation + STAG-300
GG: nie rozmawiam z anonimami
|
Ja jeżdżę od 2 miesięcy na magnetyzerach.
Wcześniej jeździłem bez...
Jedyne co zauważyłem to wyrównanie pracy silnika. Teraz chodzi serio... równo.
Co do spalania... jeżdżę różnie... tu przycisnę, tam oszczędniej... więc nie wiem czy spadło czy też nie. Pomogło mi ponieważ auto przy powolnym puszczaniu sprzęgła spadało z obrotów do linii prawie gaśnięcia, teraz tego nie ma.
Mnie tam się podoba
Dodano:
Aha no i wyczytałem, że sprawdzają się w samochodach z pojemnością do 2.0 i bez turbo.
Potem to już różnicy nie wyczujesz
Ostatnio edytowany przez Uciszacz - 15-03-11 o 16:31 Powód: Automatyczne łączenie postów
- >
Było 1.6 AEH jest 1.9 TDI ASZ
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)