Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokazane rezultaty 21 do 24 z 24

Temat: Magnetyzery.......

  1. #21

    Data dołączenia
    Jun 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    lubelskie
    Auto
    VW GOLF 1,6 SR
    Model
    Inny
    Silnik
    1.6 APF

    Domyślny

    jacowawa, wez załóż na koniec tłumika szmate i niech ktoś gazuje jak będzie czarna od dymu no to sonda , bo za dużo paliwa dostaje i przepala i dymi i wyrzuca paliwo nie przepalone, ja tak miałem
    VW Golf IV 1,6 - Generation + STAG-300

    GG: nie rozmawiam z anonimami

  2. #22

    Data dołączenia
    Apr 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kłobuck
    Auto
    VW Polo 6N
    Model
    Inny
    Silnik
    inny

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez pimpa13 Pokaż post
    Czy magnetyzery cos daja??Ma ktos zalozone to cudo??Jezeli jest jakas poprawa to jaka??Warto to kupic??
    Z ciekawości założyłem to cudo i oprócz odchudzenia portfela nic to nie zmieniło,a skoro nie ma różnicy to po co przepłacaćJednym zdaniem nie warto.

  3. #23
    sopek's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Szczecin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T APP
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez luki1127 Pokaż post
    Z ciekawości założyłem to cudo i oprócz odchudzenia portfela nic to nie zmieniło,a skoro nie ma różnicy to po co przepłacaćJednym zdaniem nie warto.

    odkryles ameryke

    strumienice , stozki , magnetyzery, chipy z allegro - to wszystko to kicz
    Ostatnio edytowany przez sopek - 06-05-09 o 21:34

  4. #24
    Uciszacz's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Dobre Miasto
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Ja jeżdżę od 2 miesięcy na magnetyzerach.
    Wcześniej jeździłem bez...
    Jedyne co zauważyłem to wyrównanie pracy silnika. Teraz chodzi serio... równo.
    Co do spalania... jeżdżę różnie... tu przycisnę, tam oszczędniej... więc nie wiem czy spadło czy też nie. Pomogło mi ponieważ auto przy powolnym puszczaniu sprzęgła spadało z obrotów do linii prawie gaśnięcia, teraz tego nie ma.
    Mnie tam się podoba
    Dodano:
    Aha no i wyczytałem, że sprawdzają się w samochodach z pojemnością do 2.0 i bez turbo.
    Potem to już różnicy nie wyczujesz
    Ostatnio edytowany przez Uciszacz - 15-03-11 o 16:31 Powód: Automatyczne łączenie postów
    - >
    Było 1.6 AEH jest 1.9 TDI ASZ

Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •