|
Jesli tak, to tak pisałem, jest gdzies problem. Kreski na LPG równiejsze niz na PB więc prawdopodobnie problem tkwi w ukladzie paliwa.
Na początek cisnienie paliwa, pod obciążeniem.
Nowy wykres ;;
MODEL AUTA: 8L 1998
RODZAJ SILNIKA: benzyna-lpg, 1.8T , AGU
MODYFIKACJA SILNIKA: BOV PROPERFECT TYP II,DP 3' ,TiP -silikonowy,wkas box,brak kata,FMIC
MOC: 175,4 hp 246nm
RODZAJ HAMOWNI: Przenosna Dynomet -ta sama co wczesniej
TUNER: ----
Uploaded with ImageShack.us
STARY WYKRES
Witam dzis jestem po pomiarach i oto wynik
MODEL AUTA: 8L 1998
RODZAJ SILNIKA: benzyna, 1.8T, AGU
MODYFIKACJA SILNIKA: Prawdopodobnie seria[sam dodałem tylko bova properfecta oraz usunelem Kata]
MOC: seria 150KM/210Nm /hamowania pokazala 166km i 240nm
RODZAJ HAMOWNI: Przenosna Dynomet czy jakos tak
TUNER: ----
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Co wy na to ? 4 Nm wiecej i niecałe 10 km po DP'3 ,TIP ,fMIC??;/ I Ciągle martwi mnie ten poszarpany wykres :/
Przepływka przy maksymalnych wartosciach osiąga około 127 mg/s wiec chyba dobrze .Moze wtryski Paliwa?posiadam juz 320cc i czekaja na montaz
Ostatnio edytowany przez chrzanos - 15-09-11 o 22:42
poszarpanym wykresem nie ma co się przejmować, powodów może być wiele, np drogowa hamownia, lepiej sprawdzić na obciążeniówce, więcej wywnioskujesz i pewniej. Tylko w dieslach są równe kreski ;p Jeśli górą trzyma założone doładowanie jest dobrze.
Szkoda troche stroić na poczciwej k03-11, ale widzę że raczej wkrótce coś innego bedzie u ciebie dmuchać.
A4B7 3.0 TDI ASB
Powiem ci ze hamowalem wiele aut i nie bylo tych poszarpanych kresek :/ moze kiedys sie wybiore na jakiegos MAHA ale teraz i tak woalem dynomet bo pierwszy pomiar byl na tym to i drgi by widziec efekty ....i widac rozczarowanie po h modach pare km i kilka nm :/
Dodam ze corolla TS 192km dostaje o ok.1,5 dł i z rolki i z miejsca wiec hmm tak czułem ze powinno byc wiecej mocy
ps. co do turbo to wpadnie kiedy k03s +wtryski 320cc [ktore mam i czekaja na montaz ] + wydech 2,5 przelot i na tym koncze zapawe z AGU I potem jakies S4 B5 AVANT
ja ze swoim też skończyłem, jeszcze pompe wymienie na walbo, pomiar i tyylo.
Kiedyś jarałem się tymi silnikami toyotowskimi vvtl, niesamowicie szybko tracą moc, po 2-3 latach (najpierw stosowanych w celice) moc była na poziomie 170-180, później było jeszcze mniej. Jak to mówią, nie ma turbo nie ma zabawy, trzeba się trzymać.
Nie spodziewaj się efektów, że wymienisz połowę gratów i będzie szał. Bez strojenia nic nie zdziałasz. Jeszcze kolektor wydechowy zmień, pare koni podejdzie i dzwięk się poprawi.
A4B7 3.0 TDI ASB
cz?sto stosuje si? kolektor od s3 ale skoro juz masz orurowanie zrobione i wtryski kupione to nie zdzia?asz. kolekto ATP albo inny kuty link ja mam w?a?nie tego typu.
A4B7 3.0 TDI ASB
od s3 to tylko pod turbine k04-02*
przy tak małej turbinie jak k03 nie odczujesz mocy przy zmianie kolektora. ATP rzeczywiście ma większe kanały ale spaliny same się w nim zwalczają bo kolektory te nie mają przegródki na wyjściu do turbiny między 1,2 a 3,4 cylindrem. jeśli kolektor ma nam pomóc to musiałby to być baran ale to są spore koszta albo bardzo dużo roboty.
ok to wracajac do tematu co sadzicie o tym wykresie imodach? i tym starym wykresie?
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)