Potrzebuje informacji na temat tego silnika , czy przebieg w granicach 140 tys. km. to dla tej jednostki duzo czy mało ?
Potrzebuje informacji na temat tego silnika , czy przebieg w granicach 140 tys. km. to dla tej jednostki duzo czy mało ?
Zachucały góry
Zasumiały lasy
Ka sie zapodziały starodowne casy
|
Ostatnio edytowany przez dudzio - 15-03-11 o 20:06
"....Bo Liczą Się Ludzie A Nie Nazwa Klubu....."
Spoty Opolskie(Opole) - Parking Marketu Karolinka (Electro World) godz 18.00 NIEDZIELA <<-Kliknij aby dowiedzieć się więcej.
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2198726 - Moja Aukcje
Posiadam Kangoo z silnikiem 1,5 dCi 65 KM.
Wadą są padające wtryskiwacze - nawet na dobrym paliwie mogą nie wytrzymać więcej niż 150 tys.
Za 400 zł/szt można zregenerować i długo jeszcze posłużą
Aktualnie mam przejechane 270 tys.
Nic jeszcze nie robiłem przy turbinie , ale dbam o nią po prostu...
Przy 210 tys. padł EGR - kupiłem używkę za stówkę i śmiga do dziś
Silnik o wysokiej kulturze pracy - spalanie 4,7 - 5,3 w zimie
Reasumując - koszty związane z regeneracją wtrysków rekompensuje naprawdę niskie spalanie.
Czy następnęgo dostawczaka kupię z silnikiem dCi ? TAK !
pozdrawiam
Ostatnio edytowany przez istanbul - 17-03-11 o 18:04
istanbul - o takie info mi chodziło Wiem ze problem wtrysków był przy dostawcy Delphi , po roku 2006 wszedł Siemens i praktycznie problem zniknął . Dostawczakiem jezdził nie bede , ale moze byc tak ze kupie Qashqaia i mam nadzieje na podobne odczucia jak Twoje .
Zachucały góry
Zasumiały lasy
Ka sie zapodziały starodowne casy
Ja mam clio ciezarowke 1.5dci - ale starocia z 2003r.
A Ciebie mucka pewnie interesuja mlodsze auta to i pewnie nowsza konstrukcja...
Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...
Dokładnie Artur W związku z kryteriami według których szukam A3 , znalezienie graniczy z cudem , zaczynam sie zastanawiac nad sensem wydania sporej jak dla mnie sumy pieniedzy na cos czego nie jestem pewien Znajomy natomiast ma Q-ia , jest pierwszym włascicielem , auto krajowe , bezwypadkowe itd. , mnie autko podoba sie bardzo i mocno sie zastanawiam nad kupnem .
Zachucały góry
Zasumiały lasy
Ka sie zapodziały starodowne casy
Tak - ja mam rocznik 2004 na nieszczęsnyn układzie wtryskowym Delphi.
Pózniej szedł Siemens i Bosch chyba też.
W a3 przy przebiegu 150 tys. jestem już po czyszczeniu turbiny (nie jeżdżę jak pi...) , wymianie przepływki , spawaniu tłumika w przedniej części , wymianie kompresorka w pompce centralnego zamka i pewnie coś by się jeszcze uzbierało.
Ogólną opinię o wyższości TDI nad dCi można zweryfikować choćby w naszym dziale technicznym :]
Daleki jestem od oceniania diesli , mam na ta chwile pierwszego w zyciu (1,7 tdci ) i ogólne wrazenia bardzo dobre , w dobie kiedy ceny paliw ida wysoko w góre i szybko , wizja jazdy samochodem który spala ok. 5l po miescie bardzo mi sie podoba
Zachucały góry
Zasumiały lasy
Ka sie zapodziały starodowne casy
istanbul zajrzyj na forum renault czy nissana to tez w dziale technicznym zobaczysz pelno awari i problemow , wkoncu po to one sa zeby tam o problemach pisac. Co do samego dCi to bardzo fajne silniczki ktore mialy swoje problemy i dolegliwosci ktory jednak usunieto tak jak napisales po 2006 roku, w nowszych egzemplarzach zdazaja sie problemy z dwumasem ale sa raczej sporadyczne.
2 Fast not 2 Furious
Q3 2.0 TFSI 211KM - no stage
S3 8P 360KM/450NM - CompSport Stage 3
A6 C7 3.0TFSI 460KM/550NM - CompSport Stage 2
Odniosłem się do powszechnej opinii , że Francuzy to gówno , a wszystko co niemieckie to niezniszczalne i w ogóle...
Wiadomo , że każde forum ma dział techniczny. Na forach Renault też jest mnóstwo wpisów o usterkach, ale na naszym też od groma - więc wcale Vag jakoś szczególnie nie wyróżnia się małą awaryjnością
pozdrawiam
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)