Sterownik jest zasilany na 12 v ktore podlaczasz z auta. a baterie sluza tylko do pilota aby mogl laczyc sie z modulem droga radiowa. ten sterowik takze jest wyposazony w sterowanie kierunkami. zostaje kwestia podlaczenia. takze mozna zamawiac.
Sterownik jest zasilany na 12 v ktore podlaczasz z auta. a baterie sluza tylko do pilota aby mogl laczyc sie z modulem droga radiowa. ten sterowik takze jest wyposazony w sterowanie kierunkami. zostaje kwestia podlaczenia. takze mozna zamawiac.
|
przy kolumnie kierowniczej przewod czarny z bialym i czarny z zielonym.
Diody prostownicze najlepiej dac od nowego sterownika w kierunku przewodzenia do kierunkowskazow.
Prawdziwych przyjaciol na palcach reki zlicze, oni gdy odejde, zapala na grobie znicze
_____________________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
ok dzięki tomek, jeszcze tylko napisz mi jak mozesz, jak przełozyc immo i dam ci juz spokój![]()
Z kluczyka Twojego np warsztatowego lub tego ktorego uzywasz na codzien przekladasz pastylke z wewnatrz do drugiego kluczyka.I po sprawie.Jesli boisz sie ja uszkodzic bo z tego co pamietam jest w takiej jakby szklanej fiolce mozesz sobie poprostu sklonowac transponder u slusarza np. i wtedy wogle nie musisz wyciagac z kluczyka tylko wkladasz klona do nowego i gra giara.
Ostatnio edytowany przez tomekAGU - 13-04-11 o 07:22
Prawdziwych przyjaciol na palcach reki zlicze, oni gdy odejde, zapala na grobie znicze
_____________________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
aha ok, dzieki tomeksterownik i scyzoryk juz zamówiłem i czekam na kuriera, ale coś czuje że i tak sam nie dam rady tego wszystkiego podłączyć mam nadzieje że bede mógł liczyć na waszą pomoc, wszystko bede pisał z czym mam problem.
Dasz rade.Na forum wszystko jest wystarczy poszukac.
Prawdziwych przyjaciol na palcach reki zlicze, oni gdy odejde, zapala na grobie znicze
_____________________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
dzisiaj byłem zapytać sie gostka co mi juz kiedys dorabiał kluczyk do wcześniejszego auta ile bedzie kosztować przełożenie immo i zrobienie kluczyka. facet musiał sie przyznać ze immo sie nie podejmie, tylko zebym jechał do serwisu a gdyby nie było immo to za dorobienie kluczyka by wziął 50 zł, skubany drogi sie zrobił, do wczesniejszego auta za 20 zł kluczyk mi zrobił i jego surówka była. no nic moze gdzies znajde temat gdzie dokładnie bedzie opisane jak immo przełozyć bo cos czuje ze jakbym pojechał do ASO to by mnie ładnie skosili![]()
generalnie to mozesz kupic transponder immo na allegro i sam zaprogramowac VAGiem ale nie wiem czy to ogarniasz no i pin potrzebny. Transponder MEGAMOS'a crypto 48
Poczytaj.
http://www.a3-club.net/forum/showthread.php?t=197.html
Ostatnio edytowany przez tomekAGU - 13-04-11 o 21:11
Prawdziwych przyjaciol na palcach reki zlicze, oni gdy odejde, zapala na grobie znicze
_____________________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
okej poczytamale czy ze zrozumieniem to sie okaże
![]()
właśnie przysłali mi kluczyk, więc wziąłem sie za przełożenie immo ze starego kluczyka (ja wybrałem akurat warsztatowy, podstawowego nie ruszałem, zostawie go na czarną godzine). Kapsułka z immo była mocno przyklejona, ale gdzieś wyczytałem żeby pomazać go pędzelkiem nasączonym zmywaczem do paznokci (bardzo to pomaga, odrazu klej puścił), po czym rozebrałem scyzoryk, w rowek gdzie jest miejsce na immo wpuściłem troszeczke kleju i wrzuciłem kapsułke i po robocie
teraz czekam na sterownik. (uff jakoś sobie z immo poradziłem, myslałem że nie dam rady
)
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)