to w boczku jak nie masz drucika to wyciagnij przewod od powietrza tam gdzies bedzie i w szczelinie od klapki czyms cienkim przesuniesz zamkniecie klapki i takim sposobek bedzie otwarta
to w boczku jak nie masz drucika to wyciagnij przewod od powietrza tam gdzies bedzie i w szczelinie od klapki czyms cienkim przesuniesz zamkniecie klapki i takim sposobek bedzie otwarta
|
zdejmij bocxzek z prawej strony (od strony wlewu paliwa) i ta czerwona raczka jest pod okłądziną, musisz ją miec
Sprzedam OBRAZY OLEJNE!
http://olx.pl/oferta/obraz-olejny-pe...8-IDbXP9f.html
http://olx.pl/oferta/obraz-olejny-pe...8-IDbXP9f.html
Zobacz też inne.
wlasnie jej nie ma wszyscy mowia, ze powinna być ale na prawde jej nie ma wiem, ze to auto było stuknięte z tej strony i możliwe, ze przy naprawie zapomnieli o tym (tak przypuszczam). Niemniej jednak poradzilem sobie z tym. Mam luz na klapce i delikatnie ja odchylilem, wziąłem takie małe szczypce i delikatnie wysunąłem ten rygiel zeby klapke otworzyc. Po otwarciu wsunałem rygiel do srodka. NAjwiekszy minus tego wszystkiego jest taki, ze caly czas klapka jest otwarta.
Dodano:
byl by ktos w stanie zalatwic mi pompke centralnego?
Ostatnio edytowany przez adi0303 - 26-04-11 o 10:29 Powód: Automatyczne łączenie postów
a jak kluczykiem otwoerasz to otwoera tylko drzwi kierowcy ?
Sprzedam OBRAZY OLEJNE!
http://olx.pl/oferta/obraz-olejny-pe...8-IDbXP9f.html
http://olx.pl/oferta/obraz-olejny-pe...8-IDbXP9f.html
Zobacz też inne.
cos chyba padlo na tej plytce bo sterowanie w prawo dziala (zamykanie), w lewo juz nie (slychac tylko "tykniecie" przekaznika a pompka nie rusza). Zreszta sterowanie w prawo dziala i nie dziala. Niekiedy zamknie tylko drzwi kierowcy a niekiedy wszsytko. Domyslam sie, ze wina lezy w wirniku poniewaz mam zalozony z vw polo (jest 0,5 raza grubszy od tego z a3) ale brakuje mi jednej "lopatki" w kompresorku i idzie na 3 a nie 4.
no ale to musi być coś innego niż wirnik skoro w wiekszości przypadkach otwierania Ci kręci i otwiera, może sprawdź wtyczki przy pompce bo moze coś jest luźne. Naprawde najlepiej wypróbować wszystkie tansze metody przed wymianą pompki bo uwież mi przerabiałem to już i pompka pompce nierówna i jak kupiłem nową to sie wkurzył bo alarm mi nie działa jak wcześniej... może uda Ci się ją naprawić
Edit:
Z resztą mam kompletną pompke tą co mi padła, ale w niej tez padła elektronika bo ona wogóle nie reagowała i dlatego wymieniłem, wirnik w niej jest oryginalny i dobry. Jak chcesz wymienić sam wirnik to puszcze Ci całą pompke za 100 zł i mozesz dłubać. W Bielsku jestem w Sobote.
Ostatnio edytowany przez etanol - 27-04-11 o 16:19
Sprzedam OBRAZY OLEJNE!
http://olx.pl/oferta/obraz-olejny-pe...8-IDbXP9f.html
http://olx.pl/oferta/obraz-olejny-pe...8-IDbXP9f.html
Zobacz też inne.
juz wiem co jest nie tak w mojej starej pompce. Mam walnieta diode (jest podlaczona na plytce do "+" zasilajacego wirnik a przekaźnikiem) dlatego w ogole nie podaje napiecia na wirnik. W momencie wylutowania rozleciala sie na 3 czesci. Moze mi ktos podac oznaczenie tej diody?
Witam mam problem mianowicie nie działa mi centralny od strony pasażera tzn od strony kierowcy reaguje a od strony pasażera nie... mozna go zamknąć i otworzyc jedynie ręcznie... co moze byc przyczyną?
np. pompka daje za mało powietrza , które nie wystarcza na otwarcie jednych drzwi. ( u mnie tak było, jedne drzwi nie chciały się otwierać ale zamykały się bardzo ładnie, po uszczelnieniu pompki wszystko wróciło do normy)
albo wogóle pompka nie działa, sprawdź czy ją słychać.
Sprzedam OBRAZY OLEJNE!
http://olx.pl/oferta/obraz-olejny-pe...8-IDbXP9f.html
http://olx.pl/oferta/obraz-olejny-pe...8-IDbXP9f.html
Zobacz też inne.
There are currently 6 users browsing this thread. (0 members and 6 guests)