Również przeczytałem temat i dalej nie wiem dlaczego moje auto gwizda jak załaczy mu sie turbina. czy jest to jakiś poważny uraz?
Również przeczytałem temat i dalej nie wiem dlaczego moje auto gwizda jak załaczy mu sie turbina. czy jest to jakiś poważny uraz?
|
Mechanik powiedział mi ze tak ma być,ale mi sie zdaje ze jakoś słabo idzie ojciec ma 90km i jdzie ja burza
koledzy, ja Wam nie powiem bo musiałbym to słyszeć, czasem turbo świszczy głośniej jak przeładowuje ale ...
witam, koledzy u mnie jest ten świst (silnik BMM) ,w jaki sposób i jakim miejscu uszkadza się ta rurka????
Mialem juz 2x BMM i w kazdym mialem delikatny (krotki) swist, szczegolnie przy depnieciu - z tego co sie orientowalem jest to normalne dzialanie turbo.
Teraz mam jednak cos takiego ze jak jade autem to w kabinie slysze jak turbina ssie powietrze (nie jest to gwizd a po prostu dzwiek ssania powietrza). Wydaje mi sie ze tego wczesniej nie mialem. I zanim zaczne grzebac chcialbym sie dowiedziec czy to normalne?
o dzwiekach przez internet to sobie mozna,
swist turbiny - wszystko zalezy jaki, jak jest malutki, to w takim malym gowienku jak w BMM moze byc to normalne
zasysanie powietrza, na 99% nie jest normalne, poluzowal ci sie gdzies waz, musisz sprawdzic wszystkie szybkozlaczki do i od turbiny, przy IC itp
Nie pomagam na PW, nie muszę
Od tego jest forum i tematy na nim
No wlasnie ostatnio wymienialem uszczelke pomiedzy IC a rura i pomiedzy turbina a rura (dolot powietrza do turbiny) i co ciekawe kupilem takie uszczelki jakie wskazywala ETKA.
Tutaj wiecej szczegolow na ten temat: http://www.a3-club.net/forum/showthr...=43428&page=36, posty 353-364 (sorry ze tak podaje ale jakos nie moge podlinkowac tak jakbym chcial).
I teraz sie zastanawiam czy to czasem nie przez te uszczelki. Jednakze nie do konca rozumiem czemu uszczelki ktore mialem byly wieksze niz te ktore powinny byc wg ETKI i ASO.
EDIT: Bylem u mechanika i akurat u mnie cos z EGRem sie zepsulo. Niestety nie potrafie tego dokladnie namierzyc w ETCE ale albo jest to "zawor recyrkulacji spalin" albo "klapa regulatora".
Ostatnio edytowany przez kuebk - 09-05-11 o 21:07
Witam,
Potrzebuję konkretnej odpowiedzi co robić ?
Turbo gwiżdże w niskim przedziale obrotów i przy schodzeniu z obrotów szczególnie na zimnym silniku. Na rozgrzanym już trochę mniej słychać ale dalej gwiżdże. Po zalaniu świeżego oleju Castrol 5w30 jest trochę lepiej, mniej słychać.
Auto ma program zrobiony ze 105 na 140 KM. Możliwe ze to przez to? Czy turbo już wymięka czy to może kwestia smarowania ? Dodam, że silnik chodzi bardzo ładnie, przyspiesza (wgniata w fotel ) spalanie 6,5 L w mieście na trasie zejdzie do 4,8 !
żadnych wycieków żadnych błędów. Przebieg 142tyś.
Szukałem ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi.
Może ten temat przerabiał.
Proszę o odpowiedź
nie dotyczy tego wątku
Ostatnio edytowany przez Mirk - 05-03-17 o 20:00
Ja miałem podobnie z prawej strony ic ! wymieniłem oring i sucho chodzi o stronę kierowcy
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)