Mam 2 problemy nie wiem na ile sa one ze soba powiazane ale po kolei.
1. Pedal sprzegla w poczatkowej fazie naciskania tak jakby wpada dopiero po wcisnieciu go o jakies 2-3cm czuc opor przy wciskaniu.
Z tego co wyczytalem na forum to wyglada na to ze to pompka pod pedalem lub zapowietrzony uklad. O ile wymiana samej pompki to juz pewne koszta to czy w takim razie da sie jakos odpowietrzyc uklad samemu w domowych warunkach?
W samym pedale jest tez cos co nazywa sie "element ustalajacy" (http://img705.imageshack.us/img705/6418/43172388.jpg) u mnie jest na nim pewny luz, tak ma byc?
Ewentualnie czy jest mozliwe wyciagniecie i zaraz wydluzenie tego bolca co wychodzi z pomki?
2. Teoretyczna sytuacja ktora dzieje sie na drugim biegu, dojezdzam do skrzyzowania puszczam gaz i czuc delikatna szarpniecie i dopiero potem nastepuja hamowanie silnikiem. Czasami tez zdarza sie ze szarpnie przy dodaniu gazu na 1 biegu.
Poczytalem troche OCP i tam ludzie pisza ze to pewnie czujnik polezenia pedalu sprzegla jest uszkodzony:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=40420
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=33549
Ale w A3 widze ze czegos takiego nie ma, analogicznym urzadzeniem w Audi rozumiem ze jest pompka pod pedalem sprzegla, zgadza sie?
Dodam jeszcze ponizsze informacje:
- sprzeglo nie slizga
- na pedal nie czuc wibracji
- pedal obija do samego konca
- nie ma problemow z wchodzeniem biegow