Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 11 do 20 z 54

Temat: szarpanie podczas jazdy bez gazu

  1. #11
    L@mberT's Avatar
    Data dołączenia
    May 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Auto
    OOOO
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    13 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    co masz na myśli pisząc przyjrzyj się przepustnicy ? bo w sumie nie wiem co mogę w niej sprawdzić ?

  2. #12
    fuzzy's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    20 razy

    Domyślny

    skrzypienie pewnie pojawia się też przy pokonywaniu "leżących policjantów", jeśli tak to czas na wymianę gum stabilizatora. W każdym razie nie ma to nic wspólnego z "kangurem".
    U mnie również jest taki efekt przy jeździe na biegu bez gazu, ale sądzę że przyczyną jest to iż auto na wolnych obrotach ma za mało mocy żeby toczyć się na 17 calach przy oponie 225.

  3. #13
    kamilek1916's Avatar
    Data dołączenia
    May 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    całkiem przyjazne
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARY
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez L@mberT Pokaż post
    co masz na myśli pisząc przyjrzyj się przepustnicy ? bo w sumie nie wiem co mogę w niej sprawdzić ?
    dokładnie to co napisał Gregor.

  4. #14
    L@mberT's Avatar
    Data dołączenia
    May 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Auto
    OOOO
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    13 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    Fuzzy, przy przejeździe przez leżącego policjanta nic nie skrzypi gumy mają ze 2 miesiące, wymienione razem z łącznikami, to na 100% nie zależy od tego że auto ma za mało mocy na 17 bo tez mam 17" i 225,45 a na 15" 195,60 taki sam efekt więc to odpada

    przepustnica jest zaadoptowana, auto nie traci mocy, nic mu nie faluje ani nic innego, idzie jak szalone ...

    jakby to była wina przepustnicy to nie powinno być jakiś nieprawidłowości podczas jazdy ??

  5. #15
    kamilek1916's Avatar
    Data dołączenia
    May 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    całkiem przyjazne
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARY
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    uszkodzona przepustnica to głównie falujące wolne obroty, zbyt wysokie obroty biegu jałowego, gaśnięcie silnika przy nagłym zdejmowaniu nogi z pedału gazu itp...
    Ja miałem identyczne objawy w civicu, jechałem puszczałem gaz samochód zwalniał do określonej predkości obroty tez spadały i samochód nagle robił kangura, dławił się... Poczytałem na forum okazało sie że trzeba przeczyścić silniczek krokowy

  6. #16
    L@mberT's Avatar
    Data dołączenia
    May 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Auto
    OOOO
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    13 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    w a3 nie da się wyczyścić silniczka krokowego, już to przerabiałem, on jest zespolony z przepustnicą i stanowi jej integralną część, mi obroty nie falują, auto mi nie gaśnie ani nic z tych rzeczy, kangur robi się jak auto toczy się na 1 czy 2 biegu

  7. #17
    (elmo)'s Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mazowieckie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    33 razy
    Podziękował
    26 razy

    Domyślny

    Może strzelę głupotę, ale powodem może być fakt że nasze silniki z natury (jako doładowane) powinny pracować na wyższych obrotach a w zakresie 800 rpm mają zwyczajnie za mały moment obrotowy.
    A kangur, dlatego że jak silnik jest przyduszany to silniczek krokowy otwiera przepustnicę, a jak już "doda gazu" to znów ujmuje gaz i przymyka przepustnicę.
    Może ktoś się wypowie co do tej teorii.
    Ostatnio edytowany przez (elmo) - 17-06-11 o 14:34

  8. #18
    kamilek1916's Avatar
    Data dołączenia
    May 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    całkiem przyjazne
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARY
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez (elmo) Pokaż post
    Może strzelę głupotę, ale powodem może być fakt że nasze silniki z natury (jako doładowane) powinny pracować na wyższych obrotach a w zakresie 800 rpm mają zwyczajnie za mały moment obrotowy.
    A kangur, dlatego że jak silnik jest przyduszany to silniczek krokowy otwiera przepustnicę, a jak już "doda gazu" to znów ujmuje gaz i przymyka przepustnicę.
    Może ktoś się wypowie co do tej teorii.
    no ale np. u mnie nie ma takich objawów wrzucam dwójkę puszczam gaz i jest ok.

  9. #19
    (elmo)'s Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mazowieckie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    33 razy
    Podziękował
    26 razy

    Domyślny

    Przyznam szczerze że muszę poobserwować swój, bo sam nie wiem.

  10. #20

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez (elmo) Pokaż post
    Może strzelę głupotę, ale powodem może być fakt że nasze silniki z natury (jako doładowane) powinny pracować na wyższych obrotach a w zakresie 800 rpm mają zwyczajnie za mały moment obrotowy.
    A kangur, dlatego że jak silnik jest przyduszany to silniczek krokowy otwiera przepustnicę, a jak już "doda gazu" to znów ujmuje gaz i przymyka przepustnicę.
    Może ktoś się wypowie co do tej teorii.
    Busted ! ;]

    Nic takiego , dzis sprawdzałem u siebie bo akurat robilem rundke i mi sie przypomniało. Na 2 a nawet 3ce auto ciagnie bez wachania , nie ma kangura itp. Idealnie rowno idzie do przodu bez zrywu.
    Tak że cos jest u Ciebie na pewno wywalone - tu mówie do autora tematu.

    Zrób odnowa adaptacje przepustnicy. Dodatkowo wyczyść przepustnice sprejem do tego typu manewrów i zobacz efekt.
    Jesli nie obstawiam że być może masz nieszczelny dolot. W 1.8T to plaga.

Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •