może nie na temat, ale wolałbym kupić RS4 niż bawić sie w wyciskanie z 2.0 niewiadomo jakiej mocy
może nie na temat, ale wolałbym kupić RS4 niż bawić sie w wyciskanie z 2.0 niewiadomo jakiej mocy
|
tylko ze ceny RS4 sa troszke innne niz S3, moim zdaniem robienie 400 km z S3 jest bez sensowne bo 360 km Evo 9 zje go na sniadanieOryginalnie napisane przez MareQ
Sprzedam:
Sportowy Filtr powietrza Pipercross do 2.0TFSI
Lepiej poczekac na EVO X
gr1zly, ale ile bedziesz jeszcze musiał potem wpakować w to S3 żeby miało ponad 400KM? Poza tym nikt mi nie powie że 400KM z 2 litrowego silnika nie ma wpływu na jego żywotność...
Jest jeszcze jedna kwestia (może tutaj mało istotna) ale przy jakiejkolwiek ingerencji w samochód (np chip) traci sie gwarancje.
24500€Oryginalnie napisane przez MareQ
dokaldnie evo x bedzie przelomem, ale jesli chodzi o podkrecanie mocy to trzeba zrozumiec jedna wazna rzecz auta w ktorych podnosi sie moc dosc znacznie np evo 9 Gt360 nie sa autami na codzien aczkolwiek znam kilka osob co jezdzi tym na codzien i z zywotnoscia silnika nie ma problemu. W S3 jesli juz sie ktos za to bierze powinno sie najpierw zabrac za poprawe trakcji a potem za moc
Sprzedam:
Sportowy Filtr powietrza Pipercross do 2.0TFSI
diagtronika mozesz sobie odpuscic.Oryginalnie napisane przez (A)rturo
James Dünn, policz ile stracisz. Bo potem za to że Ty sobie coś w S3 grzebałeś nie bedzie chętnych Ci zapłacić i straci na wartości jak każdy inny samochód. I patrząc na to w ten sposób gubisz 24500EUR jak nic.
Zresztą kolega tutaj chyba niema problemu z kasą tylko z mocą
Kupujesz wg uznania Evo 8 lub 9, dokładasz wydech np Apexi lub HKS w ok 4000pln, pompę z montazem za 650pln i zawirusowanie + strojenie za 3000pln i dysponujesz tą mocą o której mówisz bez unfallOryginalnie napisane przez Graver
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=261615
S3 ABT stage 2:
1/4 mili ET 13,63 0-100km/h 4,9s
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)