Jeśli pomogłem,to kliknij POMÓGŁ.
----------------------------------------------------------------------
Ponieważ mam założoną tapicerkę,pół skóra z S-line,dlatego tanio sprzedam swoją materiałową tapicerkę :
obydwa fotele,kanapa i 4 boczki.
Preferuję odbiór osobisty.
-------------------
Jeszcze mam poprzednio używane oryginalne wtryski 196 BOSH-a i się marnują.
|
Dzisiaj podłączyłem licznik z fisem,vagiem tacho wyciagnalem pin z licznika i ustawilem przebieg.
Nastepnie tym samym programem zakodowalem w imo 1 kluczyk (tymczasowo gdyż drugi aktualnie rozlecial sie i czeka na nowa obudowe) na kanale 21,uprzednio usuwając poprzednie.Problem w tym ze wszystko działa jak należy,ale do czasu az odlacze aku lub licznik-wtedy immo znów miga.
Vagiem wchodziłem na kanał 21 i jest tam ustawiona wartosc 1 (czyli taka jaka ustawilem vag tacho) ale jak zmieniam wartosc to znika mi mozliwosc wykonania testu wartosci.
Miał ktoś taki problem jak ja?
dodam jeszcze ze licznik ma immo1
ok problem rozwiązałem - immo nie dogadywało sie z ECU,wystarczyło zrobić dopasowanie i wszystko gra.Dodatkowo przekodowałem licznik i wylaczylem czujnik plynu spryskiwaczy.
Ostatnio edytowany przez pila24 - 03-09-11 o 14:36
pytanie, czy da rade podlaczyc licznik z fisem od angola benzyny do diesla? czytalem na forum ale jednoznacznej odpowiedzi nie ma, rozumiem ze przekodowac licznik da rade, ale co z kontrolka swiec, bedzie sie swiecic?
Na zagranicznym forum wyczytalem ze sie da przeprogramowac licznik na inny ale sa z tym generalnie duze probemy i duzo roboty, szukania odpowiednich partii pamieci itp Gra raczej nie warta swieczki dla kogos kto nie ma programatora pamieci i robi to pierwszy raz.
Kolego Elsor nie jesteś pewien to nie pisz... Nie ma żadnego problemu z montażem licznika od anglika diesla do benzyny ani w drugą stronę. Robisz kodowanie vagiem i po problemie. Ze Strikerem jesteśmy w trakcie montażu zegaru od poliftowej benzynki do poliftowego dieslaA później poliftowa benzyna do przedliftowej benzynki
![]()
Ostatnio edytowany przez jerzu - 25-09-11 o 10:31
Sebek, Licznik FIS myśle ze masz VDO? A Stary masz jakiej firmy?
jeden i drugi vdo i oba przedliftowe
W starym masz 130 km/h na srodku? Czy 100?
Jak masz 130 to przekladasz wszystkie tarcze do nowego licznika, kodujesz Vagiem i gotowe. A jak masz 100 to możesz zostawić tarcze z Anglika albo kupić Europę na alledrogo.
Tarcze na obroty co by nie było przekladasz bezproblemowo.
Ostatnio edytowany przez black_a3_s3 - 25-09-11 o 11:41
chłopaki da się przełożyć samą szybkę ze starego licznika? jeżeli tak to w jaki sposób?
Kupiłem licznik z pełnym fisem i chciałbym przełożyć z mojej starej szafy bez fis samą szybkę. Ten który kupiłem ma plamkę na szybie z super glue albo innego ustrojstwa :/
raczej sie nie da bo szyba jest razem z obudowa. obudowy nie przemienisz bo jest plastik inny ktory dotyka tarcz.
jedyne co ci zostaje to wyciac szybke ze starego i wlozyc do nowego ale latwo cos zwalic i potem trzeba to kleic wiec podejzewam ze bedzie gorzej wygladalo niz teraz...
There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)