a tu niespodzianka na weekend - log z fury kito i prawda o injection duration - 40 stopni KW i doładowaniu.
milego weekendu
Log (0 - 011,001,00![]()
a tu niespodzianka na weekend - log z fury kito i prawda o injection duration - 40 stopni KW i doładowaniu.
milego weekendu
Log (0 - 011,001,00![]()
www.vagtune.pl
www.ecuproject.pl ul. Grobla Kozanowska 28, tel. 513399363, 502730289. Tuning, FAP-y i inne
|
ba zeby to byly logi z auta kito tylko... a tu niespodzianka bo o czyms zapomniales... ale to juz wyjasnimy po weekendzie na odpowiednich przykladach... i w sumie milo ze katujesz panu silnik na niezagrzanym silniku.. 70 stopni....
jeszcze wczoraj nie miales logow z kata wtrysku... dzis sie juz wyprodukowaly... doslownie raczej
Ostatnio edytowany przez Evolution - 30-09-11 o 20:49
co ważniejsze olej czy woda dla silnika? co szybciej się grzeje a co wolniej chłodzi?
log jest prawdziwy
www.vagtune.pl
www.ecuproject.pl ul. Grobla Kozanowska 28, tel. 513399363, 502730289. Tuning, FAP-y i inne
Panowie krotka pilka.
Albo wam zawoże moją ciężarówkę clio 1.5dci 65KM i robicie w tydzien z niego 200KM bezdymnego programu albo BAN! Bo na forum to każdy mądry i odważny
![]()
Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...
wazniejszy jest olej ktory grzeje sie wolniej ale do ogolnie wiekszej temperatury...
http://vaglog.rtnet.pl/felioos_58832.html
prosze o zerkniecie na dwie ostatnie linijki... jakis matol zadal w teorii 2601 tyle ze....
ecu gdy silnik zatraca cisnienie doladowania obniza wypelnienie n75 by doserowac doladowanie... tu mamy 4185 rpm uzyskane 2655 mbar wedlug logow i wypelnienie 74.1 ale przy sytuacji z linijki ponizej cisnienie pieknie spadlo do 2503 przy czym wypelnienie n75 dalej rosnie wskazujac jednoznacznie ze cisnienie uzyskane nadal jest wieksze od zadanego. ewidentnie cyferki ze soba nie robia roboty... mirku nie pograzaj sie sam.. pozwol mi cie dobic w poniedzialek![]()
Jacku, z taktyki masz banie...wystrzelałeś się do ostatniego pocisku, przedkładałeś teorie ect. ect.. Podstawiłem się Tobie a ty wpadłeś jak śliwka w kompot..co do prawdziwości logu zapytaj właściciela auta. Nie szukaj teorii spiskowej. Mam dość teorii i Twojego ego. Gdybyś napisał - tak, dymi - poprawię - nie byłoby całej batalii.
miłego weekendu
p.s. skłamałem że nie mam logu - specjalnie
Ostatnio edytowany przez mirass - 30-09-11 o 21:10
www.vagtune.pl
www.ecuproject.pl ul. Grobla Kozanowska 28, tel. 513399363, 502730289. Tuning, FAP-y i inne
ty.. ziomus ja od poczatku pisze ze dymi i mial dymic. pisze tez ze dym zniknie. i to ze dwa dni temu... KiTo ci napisze dlaczego tak ma byc bo juz wie..
co do twojego ZACHOWANIA ewidentnie liczyles na to ze mnie juz nie ma dzis na forum i chciales zamanipulowac uzytkownikami i ich opinia przedstawiajac logi ktore niby maja byc zrobione w aucie kito, ktorych na swoja obrone wczesniej nie miales, bredzac o czasie wtrysku, logow, ktorych wiekszosc i tak dokladnie nie zrozumie, dlatego zwyczjenie im je wytlumaczylem. wpadles genialnie zapominajac o zaleznosci n75 kontra doladowanie. zapomniales tez o pewnej fajnej rzeczy ktora wyswietla sie w logu poniekad ale to wkleje w poniedzialek zeby cie dobic publicznie z calego magazynku... ktory ponoc wystrzelalem.. sytuacja cie przerosla niestety
Ostatnio edytowany przez Evolution - 30-09-11 o 21:16
boszzze....nie kumasz nic! wpuściłem cię w maliny że nie mam logu bo jak pomogłem Kito poskładać ten dolot pod lampą (mój wkład był naprawdę mizerny) dla jego informacji zrobiłem ten log aby dał ci wskazówki co poprawić bo dym jest zabójczy. Log miał się nie ukazać. Jedynie Kito może potwierdzić ten fakt a log nie jest żadną manipulacją. Po prostu proszę popraw swoją pracę dla dobra klienta a mojego kolegi.
www.vagtune.pl
www.ecuproject.pl ul. Grobla Kozanowska 28, tel. 513399363, 502730289. Tuning, FAP-y i inne
Ty naprawde uparty jestes i chyba juz zmeczony piatkowym browarem. O tym ze zrobiles logi wiedzialem, prosilem cie bys dal go na swoja obrone gdy miedzy innymi zarzuciles mi szczucie matematyka. Log jest twoja ostatnia deska ratunku, tudziez brzytwa, i jest pewna manipulacja i tylko mowienie ze nie jest ci pozostaje. wytlumacz dlaczego ecu nie ratuje cisnienia mimo ze spadlo 100 mbar ponizej zadanego, czekam na sensowna odpowiedz bo logu juz z netu nie usuniesz...
co do kolegi. nie mi to oceniac ale chyba juz nie lubicie sie tak jak miesiac temu...
nie odwracaj kota ogonem...zajmij sie furą
p.s. nie piłem alkoholu a ja do Kito nic nie mam
papa
www.vagtune.pl
www.ecuproject.pl ul. Grobla Kozanowska 28, tel. 513399363, 502730289. Tuning, FAP-y i inne
There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)