|
dziękuję dokładnie mam to samo !
jak podniose auto to wygląda normalnie, poza tym co za filozofia to wprasować ? było idealnie, będzie trzeba wrocic do serii s3 bo tak jak widac nie tylko ja mam taki problem http://www.a3-club.net/forum/showthr...ina#post842880
co ? Pierwszy post w temacie dzienciola, poliuretany z prawej są prasowane przez wahacz gdyż prawy i lewy wahacz jest tak sam, z prawej kołnierz wkoło tulei jest na górze i przy mocnej glebie prasuje jej kołnierz
Zdjęcia z auta dzienciola ale u mnie jest tak samo
lewa strona kołnierz na dole i jest ok
prawa strona kołnierz na górze
no to mam teraz pytanie do posiadaczy POLI.
Czasowo dłużej wytrzymują? Nie dużo jeżdżę ale mam do wymiany tylne gumy wahaczy, a były robione 2 lata temu, przebieg ok 50 tys. Teraz zastanawiam sie czy te POLI dłużej posłużą? Czy normalną gumę dać?
pewnie, ze dłużej wytrzymają, po to sa robione
Części na sprzedaż do: Audi TT 8N BAM A3 8P Sportback R32 S-line Audi A3 8L 1,8T 3d Audi A3 8L 1,8T 5d Audi S3 8L 1,8T
ehhh, no i teraz znowu dylematy...
bo t tak ,,tłuczenie" audi przyprawia mnie o bul głowy, a jak tu piszecie że POLI, jeszcze troszkę to podbija to chyba se daruje...
aaaaaaccczzzkooolwiek z tym o 300 tys. przebiegu to można by sie skusić...
a mam pytanie co do tylnej belki to ścięcie na zewnątrz idzie czy do wewnątrz?
i nie widzę na tych tylnych POLI (belkowych) żadnych znaczników. Czyli sie wciska jak wejdzie?
Ostatnio edytowany przez szataniszcze - 04-10-11 o 09:43
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)