i co warto zrobić taką przekładeczke, wyczuwalna różnica?
i co warto zrobić taką przekładeczke, wyczuwalna różnica?
|
Powiem CI ze jak dla mnie ogromna 288 często się przegrzewały i nie miałem hamulca, teraz można się gonić i cały czas jest. Kilka razy mnie już uratowały myślę ze moje stare by nie dały rade.
CCCO DynoSoft
MaGGSport
SPRZEDAM!!!
warto,warto.
nie warto jednak pchać się w jakieś pseudosportowe tarcze i klocki (no chyba, że ktoś mysli o wilwoodzie). Seryjna tarcza 312+seryjny klocek to mega zestaw do a3
trx700xx,yfm700r,yfm450r...
Potwierdzam niebo a ziemia skuteczność hamowania jest oszałamiająca ja mam 312 na zwykłych ATE i działa super wiec jak jest możliwość to warto.
Oszalamiajaco to a grupa hamuje. To jest wystarczajace do szybkiej jazdy na codzien
trx700xx,yfm700r,yfm450r...
A jakie heble są w 1.8 AGN ?
280 mm
Audi A3 8L VP - 192 KM 404NM by DynoSoft - SOLD
Audi A3 8L PD - 224KM 430 NM by COMPSport - SOLD
Audi A3 8P BKD - 216KM 435NM by DynoSoft - SOLD
VW GOLF 6 R20 CDLF - 350KM 445NM by COMPsport - SOLD
Audi S3 CJXC Sportback - 385KM 492NM by COMPsport - NOW
Witam.
Czy jarzma z audi a4 B5 są takie same jak w a3 8l ? przyjmując w oby dwóch tych modelach tarcze 288mm. są identyczne ?
Ostatnio edytowany przez lumpp - 05-10-11 o 07:05
There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)