Strona 40 z 103 PierwszyPierwszy ... 3038394041425090 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 391 do 400 z 1025

Temat: [8L] Notlauf

  1. #391
    Grucha89's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Betonowy las
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Witam
    Mam takie pytanie wczoraj zdiagnozowano moje a3(AHF z turbo ARL) w firmie dynosoft i wyszło że do czyszczenia zmienna geometria turbiny. Chciałbym spróbować zlecić czyszczenie zaprzyjaźnionemu mechanikowi ponieważ w dynosofcie zażądali sporych pieniędzy. Pytanie brzmi czy po wyczyszczeniu wszystkiego auto samo wróci do normy wskaźnik doładowania nie będzie już pokazywał przeładowań nic nie trzeba zmieniać w programie??? Sorry ale jestem zupełnie zielony w tej sprawie, bo jeżeli trzeba ustawiać jakieś softy itp itd, to nie ma sensu łazić po macherach tylko zlecić to dynosoftowi . Z góry dzięki
    1.9 TDi ???

  2. #392

    Data dołączenia
    Oct 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Jasionka
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    kolego powiem tak czyscisz sam ze wzorem filmiku z youtube.(czyszczenie zmiennej geometri) i tak nie ma wielkiej filozofi a efekt wspanialy

  3. #393
    Grucha89's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Betonowy las
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    ok dzięki tylko czy wszystko samo się ustabilizuje, wróci do normy jak było (wskaźnik doładowania nie będzie pokazywał przeładowań, nie trzeba będzie nic grzebać w sofcie itd)??? Samo czyszczenie wiem można zrobić samemu lub zlecić zwykłemu mechanikowi, ale jak to się ma gdy auto jest modyfikowane, wystarczy wyczyścić i będzie git majonez czy trzeba jeszcze coś robić???
    1.9 TDi ???

  4. #394

    Data dołączenia
    Oct 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Jasionka
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    hmmm kolo mi wrocilo wszystko samo do normy dzisiaj bylem w trasie i ani raz mi nie zlapalo notlaufu. Turbo wstaje jak powinno wstawac. wszystko ok.

  5. #395
    Boa7's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    AT / SZY
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    inny
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Tez mialem taki problem ze mi autko wchodzilo w notlauf, i powiem wam szczerze ze tak naprawde to nic nie robilem i sie naprawilo od samego i juz chodzi 12miesiecy.
    Pierwsze co to trzeba usunac blad z notlaufa ja mialem za duze doladowanie jako blad.
    Jak kupilem auto to przez piersze 3 miesiace mi od czasu do czasu wchodzilo w notlauf szczegolnie na 3biegu gdzie bylo najwieksze doladowanie.
    Zaczolem tankowac lepsze paliwo, tzn. od czasu do czasu Vpower, i ze mieszkam w austro to zwykly diesle jest na wysokim standardzie, nawet lepszym niz w niemczech, widac to szczegolnie na spalaniu, jak sie tankuje tu to wiecej km przejade na baku, noe niewazne.
    NO i zaczolem go przegozowywac na 1,2,3 min raz w tyg.
    Sa tez dodatki do diesla, tez mozna wlac, efekt jest taki ze turbo chodzi bez problemow.

  6. #396
    DanielR625's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Jasło
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny Notlauf

    Koledzy mam ten sam problem tylko sytuacja zaczeła się jak zatankowałem kiepskie paliwo. I teraz samochód mi przechodzi w notlauf ciut przed 4 tys obrotów i tak cały czas. Dopiero po restarcie wszystko ok. 3 biegiem jade 100 km/h i więcej nie da rady.. na co zwrócić uwagę. Może to być wina filtra paliwa?

  7. #397
    Boa7's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    AT / SZY
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    inny
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez DanielR625 Pokaż post
    Koledzy mam ten sam problem tylko sytuacja zaczeła się jak zatankowałem kiepskie paliwo. I teraz samochód mi przechodzi w notlauf ciut przed 4 tys obrotów i tak cały czas. Dopiero po restarcie wszystko ok. 3 biegiem jade 100 km/h i więcej nie da rady.. na co zwrócić uwagę. Może to być wina filtra paliwa?
    Wiec jak mi wchodzil w Notlauf to silnik tracil moc odrazu, ia jak przyspieszalem to calkowicie innaczej brzmial, normalnie jak traktor (mam diesla) duzo glosniej niz normalnie.
    Ja na twoim miejscu bym wlal jakis addetiv jak zlej jakosci paliwo zatankowales, pomorze wzbogacic paliwo i przy okazji ci przeczysci troszke silnik.
    To co piszesz czy to moze byc filtr paliwa, to bardzo mozliwe, ja na twoim miejscu bym albo spuscil paliwo, lub wyjezdzil do konca i potem wymienil filtr paliwa.
    Jelsi chodzi i predkosci jakie mialem na notlaufie to na 5tym biegu 3tys obr. 135km/h i do dechy i nic wiecej nie szlo.

  8. #398
    kamilos2011's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    bełchatów
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Witam
    od jakiegoś czasu przestaje mi dmuchać po przekroczeniu 2500 3000 i niby wchodzi w tryb awaryjny niekiedy po zgaszeniu odpaleniu chodzi niekiedy nie chce wogóle zaskoczyć i tak w poniedziałek pojechałem na kompa i mechanior(no podobno magik niezły) porobił pomiary sprawdził przepływke zawór n75, przejechaliśmy się i turbina wogóle nie startowała a wyskoczył tylko błąd czujnika temperatury który jest w termostacie że może od tego tak się robi noj żeby zmienić i powiedział zeby podjechać w czwartek przejrzy turbo wyczyści itp a przeczytałem cały temat ten i nie wiem czy turbine w agr tez się czyści i czy faktycznie ten czujnik co pisałem wcześniej ma wpływ dodam po powrocie od niego turbo tez nie dmuchało wcale a wczoraj rano wszystko gra
    A i powiedział mi ze koszt czyszczenia turbo do 300zł dobra cena ?

  9. #399
    Siwus90's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Tarnów
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Sprawdź gruszkę i szczelność przewodów ciśnieniowych wpierw. 300 zł to dobra cena, jeśli zna się na rzeczy. U mnie syfu było... straszna ilość, więc czyścić warto. Może się zdarzyć, że będziesz miał padniętą gruszkę więc koszty wzrosną jak u mnie
    a3-club.net/forum/showthread.php?t=52543 Green power
    "Ptakiem Hermesa nazywają mnie, pożeram swe skrzydła by poskromić się"

  10. #400
    kamilos2011's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    bełchatów
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Wczoraj wymieniłem ten czujnik co pisałem i przejzałem przewody jeden wymieniłem bo wygladał na bardzo juz przymęczonego i przy jednym z końców był przypocony olejem więc zastapiłem nowym i potem próba i tak
    przez jakieś 20 minut naprawde ostrej jazdy wszystko grało kreciłem go nawet do prawie 5000tys i nic się nie działo co wczesniej było nie do pomyslenia i póżniej podciągłęm dziada znów na 1 do jakiś 3000 i zonk !a było tak pieknie

Strona 40 z 103 PierwszyPierwszy ... 3038394041425090 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •