tak H1, w długich H7.
tak H1, w długich H7.
The End ! She xing diao shou, man tiao guo hai wei jiu !
結束!蛇在鷹人眺三九胃郭海陰影
|
ja mam 5000k i barwa jest biała widoczność dobra zero problemów z prawemczyli muszą się nie rzucać w oczy zbytnio heeh
4300 i 5000 niczym się nie różniąw 6000tyś już widać inna poświatę
![]()
hej, mam problem ze swoimi hidami, przy wylaczonym silniku ale wlaczonym zaplonie po jakis 15 sekundach wylacza sie prawy ksenon, przy wlaczonym silniku nie ma zadnych problemow, moze to padnieta przetwornica?
Albo Akumulator . Miałem tak tyle że świeciła tylko słabiej, jak gazowałem, to wracała do siebie. Wymiana aku mi pomogła, ale możliwe w twoim przypadku może być to przetwornica.
Zamień przetwornicami i sprawdz jak zachowuje sie na drugiej lampie
The End ! She xing diao shou, man tiao guo hai wei jiu !
結束!蛇在鷹人眺三九胃郭海陰影
Ja bym obstawiał wypalenie żarnika albo jego uszkodzenie,np. pęknięcie tego drucika kolorowego, wyciągnij żarnik i zobacz czy gdzieś nie jest upalony..a później patrz przetwornice i akumulator np. podczepiając go pod miernik
Akumulator mam z 2008 roku, wiec praktycznie "nowy", a wczoraj sprawdzalem go miernikiem i jest idealnie z napieciem, spróbuje zamienić*przetwornice jutro, choc wydaje mi sie ze to za wiele nie pomoże.
czesto tak zdarza sie na hidach z allegro, ja we wczesniejszym aucie mialem jak koledzy pisza pekniety drucik ale z kolei kumpel w a3 teraz tez ma ten problem a ma nowy zestaw z alledrogo
tak napisałem aby sprawdził żarnik![]()
panowie a u mnie po około 8 miesiącach używania hid 4300 jeden żarnik zaczął świecić na fioletowo-czerwony kolor czy to oznaka kończenia się??
narcyz miałem podobny problem po zakupie i wina leżała po stronie żarnika.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)