Albo 2.0 BMM, a i 6 biegow jest...
Albo 2.0 BMM, a i 6 biegow jest...
|
2.0 nie jest takie złeWiedzcie ze od 2003 r w 1.9 Pd glowice są made in Poland i zdecydowanie odbiegają jakością od tych wczesniejszych Germany . Te silniki często wydmu****ą uszczelkę pod głowicą a jak się zacznie przy tym grzebać to okazuje sie ze wałek rozrządu wytarty , panewki wałka mocno zuzyte , popychacze w opłakanym stanie , czasem zawór uleci , nie wspominając o wybijaniu sie gniazd pompowtryskiwaczy czy tez uszkodzeniu samego pompowtrsyku podczas demontazu ... I to jest cala prawda o waszym niezniszczalnym 1.9 . Nie wspominając juz o kulturze pracy , osiągach czy oddawaniu mocy bo pod tymi względami 1.9 d0 2.0 to spora przepasc !
co do osiagow 1.9 vs 2.0 to nie ma co dyskutowac.1.9 dopiero na koksie jezdzi tak samo jak 2.0 w serii.co do kultury pracy-1.9 to traktor.ale jezdzilem 2.0 na dsg w 8p i bylo zdecydowanie glosniej niz w moim bkc.ale to akurat egzemplarz mogl byc po przejsciach wiec co do kultury pracy sie nie wypowiadam.w kazdym silniku zepsuc moze sie praktycznie wszystko.1.9 PD nie sa juz tak pancerne jak tdi na zwyklej pompie.niezmienia to jednak faktu ze z 1.9 jest zdecydowanie mniej problemow niz 2.0(glowice,rumunskie turbiny)
Moim zdaniem wszystko zależy od tego jak dbamy o masze silniki ...
Może przyda się ta informacja komuś, zwłaszcza że diesli sporo jest na tym forum:
Nie wiem czy ta informacja znalazła się w tym temacie, nie przeglądałem aż 14 stron w celu weryfikacji więc cytuje:
''Volkswagen potwierdził informacje podane w październiku i grudniu 2011 roku o usterce w dwulitrowych silnikach TDI. Wykonane z niewłaściwego materiału przewody wtryskowe mogą pękać, co doprowadzi do wycieku paliwa.
Problem dotyczy wszystkich samochodów w których były montowane silniki 2.0 TDI w latach 2009-2011 - Volkswagenów, Skód, Audi i Seatów. Na całym świecie sprawdzonych ma być około 300 tys. samochodów. Usterkę można wykryć, wyczuwając lekki zapach oleju napędowego w samochodzie.
Usterka może nawet doprowadzić do pożaru, ale Volkswagen zapewnia, że nie ma informacji o wypadkach spowodowanych przez tę wadę. Serwisy sprawdzą i wymienią wszystkie wadliwe przewody i uszczelki.''
Nie pomagam na PW, nie muszę
Od tego jest forum i tematy na nim
Witam panowie ,mam pytanko jesli po jezdzie otwieram maske i zauwazam ,ze jest mniej plynu chlodniczego ale zaraz po odkreceniu korka wyrownuje sie on ,jest to oznaka ,ze cos nie hallo z glowica?? Chodzi mi o Sportbacka 2.0 TDI. Pozdrawiam.
A jak się sprawują silniki 2.0 TDI z CR? Słyszał ktoś o jakichś bolączkach?
dzisiaj rozmawiałem z gościem z serwisu audi i pytałem jakie w chwili mało awaryjne silniki wychodzą w audi, gość powiedział że audi skończyło robić dobre motory w latach 2001 a teraz robi szajs który jest naciskany normami ekologicznymi, pytałem o silnik 2.0 tdi cr powiedział że te motory mają nalatane za mało i ciężko coś o nich powiedzieć, chwalił silniki 3.0 tdi mówił że w chwili obecnej najmniej te motory się psują, narzekał na 2.0 TFSI. Ciągle do serwisu trafiają
There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)