Pokazane rezultaty 1 do 10 z 1609

Temat: [8L] Klimatyzacja w 8L - problemy, porady, serwis

Hybrid View

  1. #1
    Golem1's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    253 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Rozklad przekaźników a także ich oznaczenie zależy od wyposażenia danego pojazdu i typ poszczególnych przekaźników może być odmienny z rozpiską :
    53poz.1 przekaźnik uniwersalny(klakson,halogeny urządzenia bez elektroniki)
    100poz.2 odciążenie styku roboczego x(nadmuch,kierunki,wycieraczki)
    103świece żarowe
    377 poz5+6 interwał wycieraczek czasowych
    Sprawdź sobie przekaźnik 100 on powinien odpowiadać za dmuchawę ale skoro kierunki działają to powinien być dobry,możesz dla sprubowania go wyjąć i zobaczyć czy dalej kier.działają,przy wyjmowaniu wyjmij kluczyk ze stacyjki aby nie było napięcia na nim.

  2. #2
    kadlubek's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    W-wa / Wrocek / Chełm
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    31 razy
    Podziękował
    38 razy

    Domyślny

    a w poście z przekaźnikami w 8L jest inaczej troche ?!

    http://www.forum.a3-club.net/showpos...60&postcount=3


    Przekaźniki:
    I - Sygnał dźwiękowy
    II - odłączający Kontakt X ( rozłącza wszystkie odbiorniki podczas rozruchu)
    III - sterowania czasowego wycieraczek
    IV - Świece żarowe (diesel) Nr 103
    - pompka paliwa (benzyna) Nr 167
    V - Przekaźnik odcięcia paliwa (diesel) Nr.109 ( W TDI z pompowtryskiwaczami chyba w tym miejscu jest pompka paliwa)
    VI - Światła przeciwmgielne
    Ostatnio edytowany przez kadlubek - 26-11-11 o 20:19

  3. #3
    kadlubek's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    W-wa / Wrocek / Chełm
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    31 razy
    Podziękował
    38 razy

    Domyślny

    Wyjalem , zamienilem miejscami te dwa przekazniki nr 53, i po wyjeciu tego na dole nie dzialal sygnal, a jak wlozylem znow to zaczal dzialac. Czyli oba przekazniki 53 sa dobre. Po tych wymianach, gdy wlaczylem klime i kanal 1c
    pokazaly mi sie dwa bledy

    18.3 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, sporadyczne
    i
    50.3 ?

    Chyba da sie je skasowac Vagiem, ale tak naprawde nie usunie to przyczyny bledu ? Wiec jak to naprawic , za co sie zabrac ?
    Gdzies na forum Audi A4 przeczytalem ze mozna sprawdzic zimne luty na silniku dmuchawy , ale czy to prawda sam nie wiem ? Czy ktos sie za to zabieral kiedys , gdzie znalezc ten silnik dokladnie ?

    Czy to moze byc padniety sterownik wentylatorow - podobno jest pod akumulatorem ?!
    Ostatnio edytowany przez kadlubek - 27-11-11 o 22:20

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Tags for this Thread

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •