w końcu ten 1.1 się ujawnił!
w końcu ten 1.1 się ujawnił!
www.bqstudio.pl/blog/
|
To się nazywa tuning robiony z "sercem".
Widać, że kocha swoje autko
A3 1.9 TDI ASZ - 170KM/385Nm
Święte słowa, podobno pierwsze objawy "zakochania" pojawiają się jak nadajesz swojemu autu imię (Clouded Leopard). Co prawda od 2 lat cały czas narzekam, ze brak 400KM, ze brak 4x4. Ale to tak naprawde jedyne wady tego samochodu, ciągle dobrze jest nam razem .
S4 1.1 SLS Snow Leopard Sleeper (490KM/550Nm by ECU Project)
S3 1.1 TDi Clouded Leopard (BLT++ 220KM/440Nm by Dynosoft/ECU Project)
1% podatku na rehabilitację Ryśka: www.rysiek.nawrat.us
Sprzedam
Oryginalne koło dwumasowe do ASZ
Kompletny zestaw do swapu hamulców na 288mm
i kilka innych części...
Wyedytowałem pierwszy post. Okazało sie, ze Mirass zrobil mi miłą niespodzianke. Marudzilem mu by zamontowal mi wylacznik ABS i odblokowal hamowanie lewa noga. Jak wreszcie spadl snieg i wybralem sie wyprobowac wylacznik ABS'u to okazalo sie, ze wylacznik sluzy do odblokowywania hamowania lewa noga . Myslalem, ze na poczatek zamontowano mi zwykly wylacznik ABS'u. ABS na razie wylaczam poprzez wyciagniecie bezpiecznika - poprosze o zamontowanie przelacznika przy najblizszej okazji .
Jesli chodzi o przelacznik odblokowywujacy hamowanie lewa noga to ponizej info z jakimi wiaze sie to konsekwencjami, bo pare osob sie interesowalo. Po pierwsze odblokowanie hamowania lewa noga w ogole nie wplywa na tempomat - ten nadal dziala tak jak dzialal. Nie wplywa tez w zaden sposob negatywnie na prowadzenie czy hamowanie pojazdu. Ot, mozemy podczas hamowania nadal operowac gazem, jak w starych dobrych samochodach . Sa jednak skutki uboczne. Po pierwsze wylaczone zostaje ESP i ASR (zapali sie kontrolka po glebszym wcisnieciu hamulca). ABS, EDS i inne podsystemy nadal dzialają. Zeby je wylaczyc potrzeba albo miec osobny przelacznik albo wyciagnac bezpiecznik o czym pisalem wczesniej. Nie dzialaja tez swiatla stopu, wiec bawienie sie w hamowanie lewa noga na zatloczonych publicznych drogach raczej odpada. Zeby przywrocic ESP i ASR niestety trzeba wylaczyc auto i ponownie zapalic. Samo przecykniecie wylacznika przywraca czujnik hamulca tj. odcinanie gazu przy nacisnieciu hamulca. Nie dam glowy, ale powinno tez przywrocic swiatla stopu - sprawdze to dam znac.
Zeby w pelni cieszyc sie hamowaniem lewa noga i nadsterownym poslizgami warto przy okazji wylaczyc ABS. Ja poki co radze sobie wyciagajac bezpiecznik, ale drugi przelacznik na pewno u mnie zagosci. W kazdym razie polecam takie zabiegi jesli ktos nie jest tylko amatorem ślizgania się na ręcznym (zwlaszcza gdy do dyspozycji ma sie jedynie naped na przód).
S4 1.1 SLS Snow Leopard Sleeper (490KM/550Nm by ECU Project)
S3 1.1 TDi Clouded Leopard (BLT++ 220KM/440Nm by Dynosoft/ECU Project)
1% podatku na rehabilitację Ryśka: www.rysiek.nawrat.us
Sprzedam
Oryginalne koło dwumasowe do ASZ
Kompletny zestaw do swapu hamulców na 288mm
i kilka innych części...
and4tu (31-01-12)
Chciałem odświeżyć wątek .
Z S3 1.1 TDi "rozstałem" się w 2016 roku. Piszę w cudzyszłowie, bo jest to rozstanie tymczasowe. Auto sprzedałem mamie i za kilkanaście lat wróci do moich synów. Ot, w mojej rodzinie przyjaciół się nie sprzedaje... w każdym razie nie na zawsze .
1.1 TDi ma się znakomicie, nadal wyprzedza większość tego co jeździ po polskich drogach. Nie psuje się i jest tanie w eksploatacji. Zanim je oddałem zrobiłem w nim jeszcze:
- wyłącznik ABS'u,
- wstawiliśmy twardsze amorki gazowo-olejowe KBY,
- OZ Ultralaggery poszły do piaskowania i lakierowania,
- Na zimę doszły 16'' z Seata,
- Oczywiście zawitał komplet nowych gum na zimę i lato,
- Zrobiono trochę detalingu i dokupiono nowe dywaniki = auto wygląda lepiej niż nowe, a przynajmniej jeździ lepiej .
Jak pisałem w pierwszym poście doskwierał mi brak Quattro i 450KM, więc przesiadłem się do rodzinnej limuzyny S4 B8. Auto jest wstępnie zmodzone w ECU Project i celujemy w 500+, bo jestem "fanem" i beneficjentem tego rządowego programu . S4 1.1 TDi Snow Leopard nie nie zrobiło na mnie takiego wrażenia jak dodanie S3 1.1 TDi Clouded Leopard, ale 7-biegowy S-Tronic w połączeniu z Quattro i sportowym tylnym dyferencjałem oraz 3.0 TFSI robią robotę. Teraz na spokojnie mogę wozić chłopaków do żłobka i przedszkola . Skończymy modzić to się pochwalę. Na pewno jednak się pochwalę jak coś w S3 1.1 TDi zrobimy!
S4 1.1 SLS Snow Leopard Sleeper (490KM/550Nm by ECU Project)
S3 1.1 TDi Clouded Leopard (BLT++ 220KM/440Nm by Dynosoft/ECU Project)
1% podatku na rehabilitację Ryśka: www.rysiek.nawrat.us
Sprzedam
Oryginalne koło dwumasowe do ASZ
Kompletny zestaw do swapu hamulców na 288mm
i kilka innych części...
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)