Strona 43 z 103 PierwszyPierwszy ... 3341424344455393 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 421 do 430 z 1025

Temat: [8L] Notlauf

  1. #421
    karutkowski's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łomża
    Auto
    Honda
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    17 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    A ja mam taki problem. Silnik po chipie. Turbo czyszczone w sierpniu i od tamtego czasu przejechane 7-8 tys km. Ostatnio chciałem poruszyć sztangą i byla kompletnie zablokowana. Już myślalem ze to gruszka odmowiła posluszenstwa a więc odkreciłem ja i okazało sie ze gruszka pracuje tak jak powinna tylko kierownice w turbo zablokowane. NIe dało się ich ruszyć wiec lekko kilka razy młotkiem stuknałem i poszlo. Potem rozruszałem ją i chodzila przyzwoicie. Zlozyłem wszystko i zadowolony jade na autostrade (jestem we Wloszech dlatego mowie o autostardach ) zeby przetestowac. I ku mojemu zdziwieniu auto zaczelo lapac zmule non stop (nawet na 3 biegu co sie wczesniej nie zdarzalo). Z powrotem do garazu, podpiolem Vaga i zaczalem test sztangi. PRacuje normalnie ale w momencie gdy jest wciagnieta slychac takie metaliczne gruchanie z turbo (tak jakby kierownice byly luzne). Czyzby cos sie urwalo w turbinie?
    JVC KD-SH1000 => ProconGold =>Audio Art 200.2 + Hfonics Son of Aphrodite + Audio System F2 -190 => Phase Evolution CFS 165.25 + IT MDS 12DVC

  2. #422
    Grucha89's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Betonowy las
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Bawię się dalej przeładowaniem, niby kierownice zapieczone ale sprawdziłem sztanga chodzi bez oporów wiec chyba narazie nie ma sensu tego rozbierać? Wczoraj zamieniłem zawór N75 na N18, autem mogę dłużej jechać z butem w podłodze(wolniej wspina się wskazówka doładowania ale auto ciśnie pięknie bez spadków mocy itp, na n75 też dobrze przyspieszało ale bardzo szybko dochodziło do przeładowania), jednak po jakimś czasie przyspieszenia, zegar doładowania dalej pokazuje przeładowanie pow (1,5 bara miga) ale nie wpada w notlauf choć jakoś specjalnie długo tez go nie trzymałem w stanie przeładowania. Pytanie kupować nowy n75? Może zegar doładowania kłamie? Map sensor jest 2 bary czyli do 2 Bar dla auta nie powinno być to złe dobrze rozumuje? a wskaznik pokazuje przeładowanie jak pisałem powyżej 1,5 może on za wcześnie alarmuje i tyle?
    Przypomnę auto AHF, turbo ARL, Map sensor 2 bary, pompa wtryskowa 11mm, końcówki wtryskiwaczy power plus 764 (0.230) podstawy ASV, FMIC 550x230x65
    Z góry dzięki za odpowiedzi
    1.9 TDi ???

  3. #423

    Data dołączenia
    Apr 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Witam,

    ja natomiast mam problem z wyłączającą się turbiną. Nie jest to typowy notlauf jaki miałem przed wizytą u mechanika. Mianowicie wtedy jak mi się wyłączyło turbo to pomagało zgaszenie i ponowne włączenie silnika. Do tego w pewnym momencie zaczął mi strasznie kopcić i więcej palić. Mechanik wyczyścił turbo i wszystko wróciło do normy. Niestety jakieś 2 tygodnie po wizycie zauważyłem, że przy 3 tys obrotach potrafi się wyłączyć turbo, ale gdy np zmienią bieg turbina działa jakby nigdy nic. Dodam, że nie zawsze się wyłącza. Czasem na trójce się wyłączy ale jak zwolnię i depnę mu na dwójce to problemu nie ma. Co to może być? Mechanik jak oddawał mi auto mówił, że wszystko gra i buczy jak należy...

  4. #424
    Dolnośląskie KiTo's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi A6 3.0TDI Quattro
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    221 razy
    Podziękował
    60 razy

    Domyślny

    a dajesz turbince w **** ? bo jak jeździsz emerycko to może być problem z zapiekaniem kierownic.
    Sprawdź przepływomierz.
    Jest A6 3.0TDI V6 Quattro
    Była A3 1.9TDI ASZ 240KM - bał się jej nawet szatan !

  5. #425

    Data dołączenia
    Apr 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    No właśnie deptam, nie jeżdże emerycko;]

  6. #426

    Data dołączenia
    Apr 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lubelskie/Warszawa
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    20 razy

    Domyślny

    A gruchę sprawdzałeś jak się sprawuje? ja miałem podobnie, turbo wyczyszczone bo miałem totalnie zapieczone kierownice, czyszczenie pomogło bardzo ale i tak łapałem czasem notlaufy na różnych obrotach i biegach , pomogła wymiana gruszki, niby sztanga pracowała ale dopiero po demontażu w dłoniach było czuć ze lekko się przycina.

  7. #427

    Data dołączenia
    Apr 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    No moze byc tak jak piszesz, objawy pasowalyby do Twoich. A powiedz mi ile kosztowala Cie wymaiana?
    (przepraszam za brak polskich liter ale pisze z pracy)

  8. #428

    Data dołączenia
    Apr 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lubelskie/Warszawa
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    20 razy

    Domyślny

    Ja dałem za gruchę 100zł , orginał ale używana, sprzedali mi w serwisie, wyglądała bardzo ładnie (swoją drogą ciekawe skąd mieli taką ładna...) Widziałem też na allegro jakieś gruszki po 100zł, nie wiem jak ich jakość.
    Jeśli chodzi o samą wymianę, to skasowali mnie 40 zł, ale jak posiadasz podstawowe umiejętności posługiwania się kluczami i masz jak dostać się pod auto to dasz radę sam, na forum znajdziesz gdzieś jakieś informacje jak się za to zabrać.
    Poczytaj tez o sposobach sprawdzenia gruszki oraz objawach jej złej pracy, bo nie ma co pochopnie akurat jej obwiniać.

  9. Podziękowania dla krisexe za pomoc w problemie

    rojber (06-12-11)

  10. #429

    Data dołączenia
    Dec 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bydgoszcz
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASV

    Domyślny

    Witam
    Mam problem z turbem, mianowicie przy okolo 130 czuje spadek mocy i turbo nie dziala, wystarczy wylaczyc i wlaczyc silnik i jest ok. Pytanie czy to moze byc przeplywomierz? Bo przy zakladaniu czipa dowiedzialem sie ze jest raczej kiepski czy raczej powinienem wyczyscic turbo?

  11. #430
    sztamin's Avatar
    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Orzesze
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    6 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Przeczytaj cały temat i będziesz wiedział co jest. Dokładnie ten problem, który Ty masz jest tutaj opisany.
    Możliwe, że masz kierownice zapieczone, ja tak miałem u siebie
    Ten jest panem co się umie bawić tak jak pan

Strona 43 z 103 PierwszyPierwszy ... 3341424344455393 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •