tak zle zrozumiales,
tak zle zrozumiales,
|
mi chodziło o odbijanie powietrza na zakrętach rury, które zawsze wystąpi. oczywiscie w samochodzie turbo nie ma tak silnego zjawiska falowego jak w N/A ale też występuje ponieważ silnik nie pracuje na stałych obrotach. stąd przepływ staje się turbulentny, wytwarzają się zawirowania powietrza i większe podciśnienie przed turbiną.
R@fi - na to wyglada że z nadkola jest lepiej
Aha no i taki dolot z pasa dzwieku rasowego to nie doda Co innego nawiercona puszka od spodu. Tu dzwięk jest już konkretny - widziałem w akcji 1.8T ajq z waks boxem i zrobionym kompletnym wydechem 2,5cala , glosniejszy byl z przodu jak z tyl ;D
Audi A3 8L VP - 192 KM 404NM by DynoSoft - SOLD
Audi A3 8L PD - 224KM 430 NM by COMPSport - SOLD
Audi A3 8P BKD - 216KM 435NM by DynoSoft - SOLD
VW GOLF 6 R20 CDLF - 350KM 445NM by COMPsport - SOLD
Audi S3 CJXC Sportback - 385KM 492NM by COMPsport - NOW
wiec tak jestem po darmowym modzie i powiem szczerze ze takiego efektu sie nie spodziewałem auto zaczęło mruczeć jak przy jakimś stożku oraz dv słychać głośniej pewnie za jakiś czas będzie jakiś dedykowany dolot ale po wak boxsie jetem zadowolony i polecam wąchającym się osobom
A możesz nagrać filmik z dźwiękiem jaki wydaje silnik?
postaram sie coś nagrać ale tel to dźwięk nie wiem czy będzie tak odczuwalny jak na żywo tu masz tez filmiki z waks boxem
http://www.wak-tt.com/mods/ramair/cheapinduction.htm
siema mała próbka dźwięk z tel kiepski na żywo jeszcze lepszy efekt
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)