Strona 45 z 103 PierwszyPierwszy ... 3543444546475595 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 441 do 450 z 1025

Temat: [8L] Notlauf

  1. #441

    Data dołączenia
    Oct 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pszczyna
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASV
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    Byłem u mechanika. Faktycznie coś jest nie tak. Jest błąd P1557 (17965) związany z ciśnieniem. Co może być winne? Dodam że turbo było czyszczone u mechanika (zapieczone łopatki) jakieś 500-1000km temu (zaplacilem 450zl).
    Ostatnio edytowany przez !!MrMajst3r!! - 04-01-12 o 22:41

  2. #442

    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    14 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Marcinn87 Pokaż post
    mi usuwał mechanik był błąd
    Jest ale nie ma on żadnego wpływu na pracę silnika. Jak usuniesz przyczynę usterki to błąd równie dobrze może zostać w pamięci kompa i nic złego się nie dzieje.

    Cytuj Oryginalnie napisane przez MrMajst3r Pokaż post
    Byłem u mechanika. Faktycznie coś jest nie tak. Jest błąd P1557 (17965) związany z ciśnieniem. Co może być winne? Dodam że turbo było czyszczone u mechanika (zapieczone łopatki) jakieś 500-1000km temu (zaplacilem 450zl).
    Pod Vaga, kanał 11, basic setings i obserwuj czy co 10s sztanga się porusza. Ewentualnie sprawdź to ręcznie (najlepiej odkręcić gruszkę i poruszać czy działa w całym zakresie (1,5-2cm). A najprościej to zrób logi dynamiczne i zobaczysz co się dziej.
    A co do samego czyszczenia to może mechanik się nie przyłożył i tylko rozruszał zmienną geometrię. Turbo które zostało poprawnie wyczyszczone nie mogło się zapiec po 1000km, nawet jakbyś jeździł w zakresie obrotów 1000-1500. Masz zaufanie do tego mechaniora? Istnieje jeszcze możliwość że gruszka się przycina, ale jak mechanior miał ją w rękach to chyba powinien sprawdzić ;/ Pozdro

  3. #443

    Data dołączenia
    Oct 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pszczyna
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASV
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    Na jakich kanałach mam zrobić te logi dynamiczne?

  4. #444

    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    14 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    A to już zależy co chcesz diagnozować
    Zrób np: 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011
    Co do samej turbiny to wystarczy sam 11, zobaczymy czy przeładowuje i kiedy. Później możesz je wrzucić np tutaj:
    http://vaglog.rtnet.pl/
    żeby wszystko ładnie przejrzyście wyglądało. O logach wszelakiego rodzaju wszystko na forum znajdziesz. Pozdro

  5. #445

    Data dołączenia
    Oct 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pszczyna
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASV
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    No chcę znalezc przyczynę błędu P1557 (17965) i dlaczego auto jest słabe.

  6. #446

    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    14 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    3 posty niżej Ci napisałem przecież dlaczego. Teraz to tylko kwestia sprawdzić która opcja. Jak przeładowuje to masz, zmienna geometria, gruszka od zmiennej, albo N75. A o tym wszystkim na forum mnóstwo tematów, więc bez logów nie ma co więcej spamować. Pozdro

  7. Podziękowania dla kierowiec za pomoc w problemie

    !!MrMajst3r!! (07-01-12)

  8. #447

    Data dołączenia
    Feb 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Chełm
    Auto
    audi a3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASV

    Domyślny

    Witam forumowiczow podepne sie pod temat.
    mam pewien maly(albo wrecz bardzo duzy) problem z autkiem. Podczas jazdy gdy juz silnik zaczyna lapac temperaturke tak okolo 60 stopni i zamierzam sie do wyprzedzenia innego autka trace moc i nie wycisne wiecej niz 3tys obrotow. Wg forum jest to wina albo konczacej sie turbinki albo zawor n75. tylko jest jeden maly problem jeszcze gdyz jak po chwili zatrzymam sie i zgasze silnik i zresetuje sie komputer to nie moge odpalic autka odczekuje 1-2min i wtedy moge zapalic( a raz i to nawet nie pomoglo wiec zajrzalem pod maske ruszylem doplywami powietrza i zapalil choc nawet nie wiem czemu :/) czy mial juz ktos tego typu problem? Prosze o wyrozumialosc dopiero zaczynam zabawe z autkiem

    P.S silnik TDi 110km AVS, filtry wszystkie wymienione , na logach nic nie widac , widac delikatnie olej przy odmie i zaworze EGR

  9. #448

    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    opolskie
    Auto
    Seat
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    43 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    Logi podczas trybu awaryjnego napewno by cos pokazały. Podczas nastepnego notlaufa odepnij wezyk z N75(od gruchy) i sprawdz czy jest podcisnienie.

  10. #449
    Marcinn87's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lubuskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    inny
    Pomógł
    21 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    jak dla mnie Turbo do czyszczenia lub regeneracjia(ja u siebie miałem to samo łapał tryb awaryjny), ale sprawdz najpierw weżyki i zawór n75

  11. #450

    Data dołączenia
    Feb 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Chełm
    Auto
    audi a3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASV

    Domyślny

    ok problem rozwiązany nie łączyła a raczej rozpinała się wtyczka do jakiegoś regulatora przy filtrze powietrza najwyraźniej wyłamał się kiedyś jakiś ząbek i na dołku pewnie brakło łączenia i łapie notlouf. od tamtej pory jak podkleiłem ta złaczkę to teraz ani razu notloufu nie było i kopa ma większego dziekówka za podsunięte pomoce.

Strona 45 z 103 PierwszyPierwszy ... 3543444546475595 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •