Strona 37 z 81 PierwszyPierwszy ... 27353637383947 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 361 do 370 z 809

Temat: Bierze olej

  1. #361
    borys1822's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kielce/Leeds
    Auto
    Audi a3-->S3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    3.2 BUB
    Pomógł
    64 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Dziwna sprawa.
    Jak juz wczesniej autko zaczelo brac olej, czasami zakopcil, ogolnie chore jazdy. W oczekiwaniu na nowe turbo, ktore w ciemno obstawilem jako winowajce stala sie dziwna rzecz.
    Poniewaz znikalo jakies litr oleju na dwa tyg czyli ok 200km kupilem jakis najtanszy olej 5l pelny syntetyk o identycznym oznaczeniu jak moj motul na dolewki.
    Po pierwszym dolaniu 3 tyg temu silnik nie kopci, troche zasmierdzi olejem w spalinach, ale tak jakby coraz mniejsza intesywnosc.
    Stal sie cud i sam sie naprawil?

  2. #362
    cosmo-pl's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    StalowaWola/Warszawa
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    98 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    No i co Ci mamy powiedzieć na ten temat? Cudów nie ma, w ciemno to się chłop z rana w nogę uderzył jak do roboty wstawał. Co za motul, skąd go miałeś, co za dolewki, skąd wiesz że turbo a nie pierścienie albo uszczelniacze.... itd itp

  3. #363
    borys1822's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kielce/Leeds
    Auto
    Audi a3-->S3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    3.2 BUB
    Pomógł
    64 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Ja bardziej napisalem to jako ciekawostke niz zapytanie Nie dosc, ze nie kopci to juz nawet nie smierdzi, chyba sie wszystko wypalilo z wydechu. Motul 5w40 kupiony w intercars, dolewka najtanszy jaki znalazlem 5w40 no name.
    Nie mam typowych objawow ani pierscieni ani uszczelniaczy dlatego obstawilem turbine wykluczajac pozostale mozliwosci, Jesli problem sam sie rozwiazal to chyba tylko przytkana odma zostaje. Oby ten "cud" nie byl chwilowy

  4. #364
    cosmo-pl's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    StalowaWola/Warszawa
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    98 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    Cudów nie ma i na 100% nie wpłynął na to olej 5W40 no name

  5. #365
    Arek11's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Szczecin
    Auto
    Audi A3 8l
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    Ja zalewam castrolem 10w40 i mialem taki objaw ze po przejechaniu 4 tyys musialem dolac 250 ml co mnie bardzo ucieszylo , nie stety po przejechaniu kolejnych 3 tys musialem dolac prawie 0,5 lita i sie zaczely zmartwienia , w sumie teraz jest okres zimowy nie wiem co myslec , slinik nie kopci nie ma nic w plynie chlodzenia , nie ma spadkow mocy , jedyny problem to zapach oleju z rury wydechowej ... nie wiem czy sprawdzic sprezenie ale dziwne ze na przelomie 3, 4 miesiecy tak zaczol brac olej .... oczywiscie silnik 1.9 tdi alh 90 km , 230 tys na zegarach ...

  6. #366
    cosmo-pl's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    StalowaWola/Warszawa
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    98 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    Castrol się szybko rozpada i znika chętniej niż inne oleje ale auto też mało nie ma przejechane, więc może Turbo? Na 1000 km nie dolewasz więcej iż 150 ml, może przy tym zużyciu spróbujesz sobie np Valvoline Maxlife 5W40 lub Motul X-cess 5W40 np. Koledzy po przejściach zauważali, że ograniczało się spalanie.

    Obecnie też jest zimniej, niż w lecie i bardziej w dupę dostają uszczelniacze w silniku, na początku są zimne i stwardniałe, a potem dopiero sie rozgrzewają i zaczynają pracować, one też mogą przepuszczać, jak ich nie wymieniałeś. Ten pierwszy olej posiada dodatek uelastyczniający te elementy. Możesz go spróbować sobie zalać, jest droższy od Castrola ale też i lepsz znacznie. Szybciej dosmaruje hydraulikę i w ogólę. Diesle wymagają stosowania najlepszego oleju, a nie półśrodków w postaci półsyntetyka. Na niego bym się przerzucił przy spalaniu powyżej 300/400 ml /1000 km dopiero.

    Taki wzrost zużycia może też postępować, co może świadczyć o awarii ale ja bym raczej szukał przy turbinie.

  7. #367
    Arek11's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Szczecin
    Auto
    Audi A3 8l
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez cosmo-pl Pokaż post
    Castrol się szybko rozpada i znika chętniej niż inne oleje ale auto też mało nie ma przejechane, więc może Turbo? Na 1000 km nie dolewasz więcej iż 150 ml, może przy tym zużyciu spróbujesz sobie np Valvoline Maxlife 5W40 lub Motul X-cess 5W40 np. Koledzy po przejściach zauważali, że ograniczało się spalanie.

    Obecnie też jest zimniej, niż w lecie i bardziej w dupę dostają uszczelniacze w silniku, na początku są zimne i stwardniałe, a potem dopiero sie rozgrzewają i zaczynają pracować, one też mogą przepuszczać, jak ich nie wymieniałeś. Ten pierwszy olej posiada dodatek uelastyczniający te elementy. Możesz go spróbować sobie zalać, jest droższy od Castrola ale też i lepsz znacznie. Szybciej dosmaruje hydraulikę i w ogólę. Diesle wymagają stosowania najlepszego oleju, a nie półśrodków w postaci półsyntetyka. Na niego bym się przerzucił przy spalaniu powyżej 300/400 ml /1000 km dopiero.

    Taki wzrost zużycia może też postępować, co może świadczyć o awarii ale ja bym raczej szukał przy turbinie.
    a moge teraz zalac lub dolac valvoline maxlife 5w40 ? jak mam zalany castrol magnatec 10w40 czy dopiero jak zrobie wymiane całego oleju ??

  8. #368
    Pawel_yu's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    SB
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CRLB( 150 KM)
    Pomógł
    122 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    caly olej sie wymienia

  9. #369
    borys1822's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kielce/Leeds
    Auto
    Audi a3-->S3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    3.2 BUB
    Pomógł
    64 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    ja tez obstawiam turbo u Ciebie jak u siebie. Po cudownym naprawieniu sie mojego auta jednak jak je mocno przegonie to zaczyna smierdziec z wydechu. Pewnie wali po garacej stronie turbinka troszke. Nie na tyle zeby kopcic, ale zeby smierdzialo wystarczy kilka kropel

  10. #370
    Arek11's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Szczecin
    Auto
    Audi A3 8l
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez borys1822 Pokaż post
    ja tez obstawiam turbo u Ciebie jak u siebie. Po cudownym naprawieniu sie mojego auta jednak jak je mocno przegonie to zaczyna smierdziec z wydechu. Pewnie wali po garacej stronie turbinka troszke. Nie na tyle zeby kopcic, ale zeby smierdzialo wystarczy kilka kropel
    no wlasnie smierdzi u mnie z wydechu olejem ... moze i turbo ale nie ma spadkow mocy nie gwizdze ale co ma swistac przy tak malej turbince
    moze i prawda powoli pada i zaczyna brac coraz wiecej oleju .. jak by utrzymal ten stary stan 250 ml na 4 tys bylo by ok ale prawie litra na 7 tys cos nie tak ...
    jutro bede sprawdzal sprezanie w warsztacie jak cos bede wiedzial dam znac... a potem zabiore sie za sprawdzenie turbo..

Strona 37 z 81 PierwszyPierwszy ... 27353637383947 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •