Macie tutaj:
2 95 Skapczyk Sebastian AUDI A3 COMPSPORT 14.998 14.842 14.449 14.146
Z tego co wiem eska czipowana jest ciut szybsza tez na drodze - to co opowiadal mi Skapol
Do setki wiadomo bo Skapol traci trakcie jak opetany
Macie tutaj:
2 95 Skapczyk Sebastian AUDI A3 COMPSPORT 14.998 14.842 14.449 14.146
Z tego co wiem eska czipowana jest ciut szybsza tez na drodze - to co opowiadal mi Skapol
Do setki wiadomo bo Skapol traci trakcie jak opetany
Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...
|
pogubiłem się. wydawało mi się że najlepszy czas wykręcił niskie 14... po ostatnich modach.. najlepiej go zapytać i tyle..
Alan_bilstein, To jest po ostanich modach
Ale na Bemowie wykreci mniej - to juz przesadzone
Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...
tak, tak zgadzam się. trochę zboczyliśmy z tematu przerabiania A3 na S3 ;]
Widze ze straszne dywagacje na temat osiagow sie wywiazaly.
Udalo mi sie wykrecic na Bemowie 13.97sek, auto jest po jakims dziwnym chipie w ABT poniewaz mam niutkow ile trzeba (po chipie) natomiast mocy nieznacznie wiecej czyli 226 (przewaznie po chipie powinno byc w okolicach 250).
Ostatnio ze Skalpolem walczylismy na zlocie seata i mnie objechal, niestety nie bylem w stanie wykrecic lepszego czasu niz 14,2sek i wydaje mi sie ze sprzeglo juz puszcza.
Odnosnie przerobki na S3, to wydaje mi sie ze najwiekszym problemem moga byc tylne szersze nadkola.
parametry wyjściowe: 226KM; 347Nm; ET: 13,97sek na 1/4 mili Bemowo 2007
parametry aktualne: 246KM; 346Nm
parametry docelowe: ktos to wie?
dokladnie tak jestOryginalnie napisane przez Majkel
Alan_bilstein, mozesz powiedziec co rozumiesz poprzez przerobke na S3 bo z tego co tutaj piszesz nie wyglada mi na to bys przerabial dokladnie na S3
ogolnie jezeli chcialby ktos to robic jak Bog przykazal to nie sa to male koszta
zreszta kiedys bylo juz kilka tematow o tym gdzie opisywane bylo co trzeba zmienic
spis: (o czesci juz koledzy wspomnieli)
- przedni zderzak kompetny w ASO ponad 2000zl ok 1000zl
- tylni w ASO ponad 1300zl uzywka: ok 400zl
- progi kompletne z wewnetrznymi i zewnetrznymi elementami w ASO ponad 1000zl za szt (strone)
- przednie blotniki w ASO 625zl za szt
- tylne blotniki (poszycie calego boku) w ASO 2300zl za szt czyli strone (dodam przy okazji ze kupujac poszycie do S3 kupuje sie caly bok od przedniego slupka - przy kupowaniu do A3 mozna kupic tylko od srodkowego)
- tylna klapa + spojler w ASO ok 2600zl
- do tego dochodzi wiele plastikow typu nadkola, mocowania zderzakow, mocowania progow itp itd...
no i dochodzi nowy lakier czyli kolejne 3-4 tys
w skrocie przerobka na nowych czesciach z malowaniem wychodzi ok 20 tys zl
mozna bawic sie w uzywki ale nie wszystko da sie dostac - tylne blotniki tez mozna poszerzac wlasnymi metodami tylko jest z tym sporo zabawy co tez kosztuje a efekt nie zawsze jest taki jaki bysmy chcieli
na koniec dodam ze jak juz przerabiac na S3 to tak zeby to mialo rece i nogi a nie ze pozniej ranty blotnikow sa inne itp bo wtedy to nie przerobka na S3 a jedynie nieudana proba zrobienia S3
ps. jak ktos sledzi dluzej forum streetracing.pl to pewnie sie spotkal z przerobka keysera S4 na RS4 w budzie B5 (ktora obecnie jest przerobiona na "S4 killera" - znane auto w zawodach na 1/4 mili ogranizowanych przez SSS) badz w tej samej budzie (B5) przerobke A4 sedan na RS4 sedan przez carlito - wiecej o projekcie tutaj: http://members.lycos.co.uk/rs4sedan/ - oba te projekty pochlonely duzo czasu i pieniedzy ale za to efekt byl naprawde piorunujacy - w obydwu oprocz zmian stylistycznych zaszly takze zmiany mechaniczne (moc wzrosla znaczaco)
A3 1.9 TDi ____________________________________________
Ale koledze nie chodzilo chyba o zmienianie calego...
tanim kosztem zrobisz to tak:
zderzak przod allegro - 400 zl
dodatki z ASO - okolo 900 zl
tylni zderzak allegro - 400 zl
progi ASO - 400 zl
no i pozostaje tylko lakierek... Co do dopasowania to wszystko wejdzie bez problemowo! Wystarczy mocniej wgiac do srodka i przykrecic od dolu zeby sie trzymal zderzak i wszystko wyglada jak byloby dobrze
mopobrotowy.pl
mopwirujacy.pl
moprotacyjny.pl
magicmop.pl
magicmop.com.pl
Haro, moim zdaniem stylizacja na S3 na pewno nie bedzie prosta i jesli chcesz zrobic to porzadnie to licz sie ze sporymi wydatkami.Oryginalnie napisane przez Haro
Jesli chcesz zobaczyc na zywo roznice pomiedzy S3 a A3 to mozemy sie jakos umowic. Bede w Walbrzychu w weekend w sobote od ok. 13 (nie wiem jeszcze czy uda mi sie dotrzec na spocika w Ksiazu, bo bede na weselu)
Pozdrawiam,
Grzesiek
ze co? ktore elementy?Oryginalnie napisane przez Cassel
podaj numery a podam Ci ceny:
podpowiem ze samo poszerzenie progu czyli nr 36 kosztuje w ASO ok 280zl/szt wiec nie wiem jak Ci maja wyjsc progi za 400 przeciez jeszcze min musisz miec elementy: 38,8,3 i wiele *******ek do tego jakbys chcial listwe progowa (nie ma jej na powyzszym zdjeciu) od S3 to w ASO kosztuje ok 400zl/szt
no tak ale co to za stylizacja na S3 przez 2 zderzaki - bo progi wyjda sporo drozej niz piszeszOryginalnie napisane przez Cassel
A3 1.9 TDi ____________________________________________
patrząc na takie przeróbki gdzie żeby to zrobic dobrze trzeba wydać conajmniej 15 tysi, nie lepiej sprzedac obecną a3 i kupić s3 i juz nic nie przerabiać... ładniej, lepiej, pewniej... troche bez sensu wkładać tyle kasy w przeróbki zewnętrzne... Już chyba lepiej ładnie stuningować sobie dookoła i z tej kasy zostanie jeszcze na przeróbki silnika, zawieszenia i inne... To chyba bardziej opłacalne... bo tak samo jak ze starej baby nie zrobisz młodej tak samo nie przerobisz a3 na s3... takie jest moje zdanie... to tyle z mojej strony na ten temat...
PRZEWODNICZĄCY KOMISJI DS. AFER KLUBOWYCHJak się bawię to się bawi ze mną cały świat...LS rulezzz...
Jest Subaru, jest Impreza!
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)