Lepiej dać mocniejsze i ewentualnie dorobić dysze do nich(w wężyki) jak by były za mocne niż zamontować za słabe i mieć zapętlanie U mnie śmiga na niskim mnożniku bez żadnych dysz.
Lepiej dać mocniejsze i ewentualnie dorobić dysze do nich(w wężyki) jak by były za mocne niż zamontować za słabe i mieć zapętlanie U mnie śmiga na niskim mnożniku bez żadnych dysz.
|
na zielonych tak jak mowie można dac 1.2 bara cisnienia i mnożnik wyjdzie kolo 1 albo nawet ponizej bez ryzyka zapetlenia ale do 180 faktycznie lepiej dac niebieskie
AJQ i APP pętli przy końcu jak wściekły, ja mam u siebie stag 4 +, hanki niebieskie i acr01 (1szt. ale dojdzie druga) i przy max bucie na najwyzszym biegu okolo 160-170 km/h juz jedzie na zapętleniu :/ co gorsza 3 minuty takiej jazdy (0-180 hebel i znowu) i gaz zamrożony
edit:
przelaczanie na bp mam przy 98% obciazenia
Ostatnio edytowany przez r4d3on - 06-02-12 o 19:48
Gaz w założeniach jest ekonomicznym tańszym alternatywnym paliwem,nie jest paliwem nadającym się na wyścigi tylko do zwykłej jazdy z okazyjnym deptaniem by wyprzedzić.Wydajniejsze wtryskiwacze pb i korekta softu z pewnością rozwiązały by problem zapętlania,dołożenie drugiego reduktora na pewno pomoże w termice.Tak to już jest z wysilonymi silnikami-działają na granicy co nie jest dobre,lepszy by był duży wolnossący silnik z odpowiednim zapasem mocy i takie silniki najlepiej radzą sobie z lpg.
Pytanie za 100 pkt. czy wtryski od BAM (380cc) podejdą bez problemu (P&P) do AJQ aby wyeliminować pętlenie
Koledzy w sobotę jade oglądać A3 z silnikiem 1.8t AUQ 180KM zasilanym gazem. Dowiedzialem sie od sprzedającego ze instalacja to Magic Jet. Ja jestem zielony w temacie gazu, czy taki zestaw ma prawo dobrze działac?
magic jet to mogą być wtryski, ale kwestia co za inne podzespoły tam są.
There's only one word you need to know. Low.
witam w łasnie od 2 dni jestem szczesliwym posiadaczem LPG 1 1.8T 150km AGU mój gazownik polecił mi to Hana zielone reduktor KME silver chciałem AC 01 ale powiedził min ze to reduktor dość nowy i nie ma co o nim mowic narazie i wie ze były z nim problemy wiec dał mi Silver i do tego Stag 4 eco a czym sie rozni od plusa?? i zbiornik 53 l zapłaciłem 2450zł wlew w klapce porobia zdjecia i je dodam i zobaczycie jak ładnie to załozł gazownik to mój kolega juz swoje 2 auto mu odałem a 5 znajowych wiec mam do niego zaufanie pozdrawiam
There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)