Strona 46 z 103 PierwszyPierwszy ... 3644454647485696 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 451 do 460 z 1025

Temat: [8L] Notlauf

  1. #451

    Data dołączenia
    Dec 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Płock
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    Witam wszystkich. Może ktoś tutaj będzie w stanie mi pomóc. Pacjent A3 1,9 TDI AGR, od momentu kupna łapało notlauf. Zrobiłem tak 3tyś i stwierdziłem że nie da rady tak jeździć więc turbo out, zawór zapieczony, rozruszałem chodzi jednym paluszkiem, grucha ładnie otwiera przy ciśnieniu około 0,5bar z kompresora. Założyłem turbo, rozgrzałem samochód i ogień. Standardowo 120km/h i koniec. Sprawdzam jeszcze raz grucha chodził ładnie dmuchając kompresorem. Podmieniłem n75 z n18 i niestety zaczęło tak lać że przy 80km/h wycieraczki ledwo zgarniały. Testy były na n18 zamiast n75 tylko na 3 biegu i przy 4tyś przeładowanie było tylko 0,1 bar i odcina. W kompie standardowo przekroczona wartość doładowania czy jakoś tak. Teraz pytanie, czy to normalne że tak przeładowuje na n18 zamiast n75? Czy przyczyny trzeba szukać gdzie indziej? Niestety nie mogę znaleźć nikogo kto ma TDI z turbo na wg i zaworkiem na kwadratową wtyczkę żeby podmienić zaworek n75, a wydać 150zł na zaworek który może okazać się zbędny nie uśmiecha mi się. Ma ktoś jakieś pomysły?

  2. #452

    Data dołączenia
    Oct 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    KRS
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Witam panowie pisze o porade , lapie not lauf wymienilem wezyki i zawory n75 nic to nie dalo , przeplywomierz tez nic nie dal , turbina na okolo jest zalana olejem , czy wymieniac turbine?

  3. #453
    Pawel_yu's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    SB
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CRLB( 150 KM)
    Pomógł
    122 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    a cos wiecej ? co pokazal komputer ?

  4. #454
    Marcinn87's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lubuskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    inny
    Pomógł
    21 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Turbo olej puszcza . Turbo do regeneracji, ale najpierw zrob logi

  5. #455
    DanielR625's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Jasło
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Koledzy mam ten sam problem notlauf. Przeczyściłem turbo przed zimą, przez jakiś czas kręciło dobrze aż do pewnego momentu i znowu pojawił się ten sam problem. Przy podłączeniu pod kompa wyszły dwa błędy. Mógłby ktoś coś doradzić? oto błędy:
    17965 (P1557)---Nieznany kod Bledow
    17656 (P124---Nieznany kod Bledow

  6. #456
    Marcinn87's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lubuskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    inny
    Pomógł
    21 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez DanielR625 Pokaż post
    17656 (P124
    - Ciśnienie doładowania -przekroczona granica regulacji

  7. #457
    DanielR625's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Jasło
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    czyli coś z turbem? sam nie wiem co o tym myśleć. Ogólnie pytałem na forum czy mój model z roku 2000 ma wspomagającą pompe paliwa. I nie wiem zbytnio jak to sprawdzić. Ogólnie w błędach nie wyjdzie że pompa jest uszkodzona o ile jest. A przy wyżysz obrotach jeżeli pompa paliwa nie jest sprawna to może także powodować takie objawy...
    Ostatnio edytowany przez DanielR625 - 27-02-12 o 15:44

  8. #458

    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    opolskie
    Auto
    Seat
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    43 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    Podmień zawór N75 z N18 i obadaj czy nadal bedzie wpadał w notlauf-a.
    Logi dynamiczne by sie przydały.

  9. #459

    Data dołączenia
    Jun 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Hej , jestem własnie po chip tuningu i pojawił sie problem, gdy auto zaczyna gwałtownie przyspieszać czuje drganie kasty samochodu dzieje sie tak na każdym biegu przez moment jak zaczyna ostro przyspieszać. Czym to może byc spowodowane?

    Drugi problem jest taki ze przy ostrym przyspieszaniu przy 140 wyłącza turbinę za każdym razem.... myślę ze to tylko kwestia dostrojenia albo i nie?

  10. #460

    Data dołączenia
    Jun 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Co najpierw, wyczyścić turbine ? Wymienić zaworek N, wymienić kable podciśnienia? I jakie sa z tym związane koszty?

Strona 46 z 103 PierwszyPierwszy ... 3644454647485696 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •