Przeprosiłem za delikatną zmianę tematu ale wolałem zapytać i zamknąć sprawę a nie bez sensu pisać nowego posta, tak czy inaczej dzięki
Przeprosiłem za delikatną zmianę tematu ale wolałem zapytać i zamknąć sprawę a nie bez sensu pisać nowego posta, tak czy inaczej dzięki
|
witam, wczoraj miałem chwilkę czasu i z kolegą z forum u niego próbowaliśmy spasować tylni zderzak od s3, wiadomo problem tkwi na tylnych ślizgach, mam pytanie czy ślizgi do tylnego zderzaka od s3 podeszły by do a3? może wtedy mniej byłoby rzeźbienia i naciągania?
aha to wszyscy pasowaliście do seryjnych ślizgów od a3, bo jak tak wczoraj się przyglądaliśmy to na dole na dolnej krawędzi zderzaka przy kole aby załapać na wkręty ori trzeba dopchnąć go jakieś 5cm a jakby założyć ślizg od s3 to tam na dole przy kole ta plastikowa płetwa byłaby szersza i wtedy by problem znikł, chodzi mi o nadkole
ja mam własnie tam w ori połamany ten plastik na dole tą płetwę i się zastanawiałem czy całego ślizga od s3 nie brać, hm... może nadsztukuje jakiś plastik tamopalarką zgrzać lub jakoś pokleić
pomyślę nad tym, poniżej slizg od s3 chodzi mi o tą płetwę
![]()
ja mam zderzak S3 przyłapany do nadkola seryjnegojedynie zmieniłem o 1cm miejsce dziur na sruby i wszystko gra
w poliftach podobno jest problem ze ślizgiem i trzeba kawałem plastiku dokładać nie pamietam dokładnie. kucyk mi to tłumaczył..
no ja mam polift, nie bede sie bawił w doklejanie plastiku i chyba kupię ślizg cały od esy i wtedy zdam relację co i jak wygląda podczas montażu![]()
Ja mam jedno pytanie poniewaz zakupilem kratke prawą do zderzaka na halogen i chcialem sie dowiedziec czym piłowaliście ? czego najlepiej uzyc zeby nie zniszczyć kratki... ??
Chodzi Ci o miejsce gdzie wychodzi zaczep holowniczy?? Jesli tak to wytnij to lekko nozem i tak zostaw.
There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)