Strona 7 z 29 PierwszyPierwszy ... 5678917 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 61 do 70 z 289

Temat: Zegar TURBO

  1. #61

    Data dołączenia
    Jan 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łaziska Górne
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T ARZ

    Domyślny

    Z dwoma. wszystko bylo dobrze wczesniej tylko po zimie cos nie tak... nie wiem czy nie czasami to ze odlaczalem akumulator i w komputerze sie cos nie przestawilo... ale znow czujnik mam wylaczony .... sam mbc nie jest w jakis sposob skomplikowanym urzadzeniem nie wiem coz moglo by sie tam popsuc...



  2. #62

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    one są niedokladne, a k03 ma to do siebie ze szybko sie napedza. przez co masz pik a potem spada. To dziwne ze wczesniej Ci dzialalo.

  3. #63

    Data dołączenia
    Jan 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łaziska Górne
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T ARZ

    Domyślny

    No caly czas trzymalo 0,9 a teraz przy starcie tylko i potem nagle spadnie i czuc to ze ze spadnie wiec zegar chyba to nie jest

  4. #64

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Oczywiście że nie zegar. Zegar wskazuje na 95% dobrze. Winą jest MBC.

  5. #65
    nosus's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    rozogi-szczytno-olsztyn
    Auto
    audi
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T AMK
    Pomógł
    9 razy
    Podziękował
    16 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Kerio23 Pokaż post
    przy dodawaniu gazu jest taki strzał na 1 bar i nagle spada na 0,5 nie trzymie... co moze byc powodem ??
    mialem to samo tylko ze mialem strzal grubo ponad 1 bar i zaraz spadalo do 0.3bara i bylo glosno slychac caly czas jak spadlo cisnienie swist ze gdzies powietrze ucieka i obstawilem na slepo ze to n75 i tak bylo wymienilem i jest dobrze a nawet lepiej

  6. #66
    MichalTCZ's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pomorze GTC
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Podziękował
    14 razy

    Domyślny

    Witam,
    Jak wygląda sytuacja z podłączeniem zegara boost wraz z zaworem BoV? W które miejsce najlepiej podpiąć zegar, żeby zawór nie tracił na swojej "głośności" upuszczanego powietrza? Czytałem gdzieś, że jeśli zegar podpięty jest na tym samym wężu co BoV, to własnie negatywnie wpływa na głośność upuszczanego powietrza. Mowa oczywiście o silniku 1.8T.
    Z góry dziękuje za odpowiedź.

  7. #67

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Nie ma to znaczenia. Bajki ktoś naopowiadał.
    Zegar doladowania najprościej i klasycznie wpina się w FPR.

  8. Podziękowania dla gregor10 za pomoc w problemie

    MichalTCZ (18-03-12)

  9. #68
    MichalTCZ's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pomorze GTC
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Podziękował
    14 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez gregor10 Pokaż post
    Nie ma to znaczenia. Bajki ktoś naopowiadał.
    Zegar doladowania najprościej i klasycznie wpina się w FPR.
    FPR - mógłbym prosić trochę jaśniej zbytnio nic mi to nie mówi

  10. #69

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Chodzi o regulator Cisnienia paliwa.

  11. Podziękowania dla gregor10 za pomoc w problemie

    MichalTCZ (18-03-12)

  12. #70
    MichalTCZ's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pomorze GTC
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Podziękował
    14 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez gregor10 Pokaż post
    Chodzi o regulator Cisnienia paliwa.
    Już lepiej ale jeszcze jak mógłbym prosić więcej szczegółów byłbym bardzo wdzięczny

Strona 7 z 29 PierwszyPierwszy ... 5678917 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •