Strona 8 z 29 PierwszyPierwszy ... 67891018 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 71 do 80 z 289

Temat: Zegar TURBO

  1. #71

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Patrzać z przodu samochodu na kolektor dolotowy w swoim AGU masz kolektor a bliżej silnika listwe wtryskową wraz z wtryskiwaczami. Na listwie wtryskowej patrząc z przodu po prawej stronie znajduje się taki grzybek - jest to własnie regulator cisnienia paliwa. Do regulatora cisnienia paliwa sterowany jest podcisnieniem/nadcisnieniem pochodzącym z kolektora dolotowego. Połączony jest wężykiem. Wężyk ten musisz wypiąć z regulatora Cisnienia paliwa (trzyma sie na opasce ale z doświadczenia - zejdzie bez problemu , i polecam sprawdzić czy wężyk jest w dobrej kondycji, bo w 1.8t 50% tych silników ma ten wężyk sparciały i nieszczelny, a jest on bardzo ważny) w wypięty węzyk do regulatora wpinasz trójnik dostarczony zazwyczaj z zegarem doładowania, nastepnie jeden koniec podpinasz pod zegar , a 3 koniec łączysz wężykiem po staremu do regulatora cisnienia paliwa.
    Konieczne są wszędzie opaski zaciskowe.
    W ten sposób poprawnie montujesz zegar i masz wszystko zamontowane Tip TOP.

  2. Podziękowania dla gregor10 za pomoc w problemie

    MichalTCZ (18-03-12)

  3. #72
    MichalTCZ's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pomorze GTC
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Podziękował
    14 razy

    Domyślny

    OK... jeszcze tylko dla 100% pewności, chodzi o to miejsce na zdjęciu poniżej?

    zdjęcie zapożyczone z wcześniejszych postów

  4. #73
    nosus's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    rozogi-szczytno-olsztyn
    Auto
    audi
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T AMK
    Pomógł
    9 razy
    Podziękował
    16 razy

    Domyślny

    tak chodzi o te miejsce to jest ten grzybek

  5. Podziękowania dla nosus za pomoc w problemie

    MichalTCZ (18-03-12)

  6. #74

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Tak to jest to miejsce.Powodzenia w montażu

  7. Podziękowania dla gregor10 za pomoc w problemie

    MichalTCZ (18-03-12)

  8. #75

    Data dołączenia
    Jan 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łaziska Górne
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T ARZ

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez nosus Pokaż post
    mialem to samo tylko ze mialem strzal grubo ponad 1 bar i zaraz spadalo do 0.3bara i bylo glosno slychac caly czas jak spadlo cisnienie swist ze gdzies powietrze ucieka i obstawilem na slepo ze to n75 i tak bylo wymienilem i jest dobrze a nawet lepiej
    ale miales mbc ?? Bo jak podlacze wtyczke do n75 to normalnie wszystko dziala 0.5 bara

  9. #76

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    nosus miał inny przypadek. Ty masz inny, skoro n75 trzyma ok , to znaczy zę Twój mbc jest do duszy. Kupiłeś zapewne z dwoma króćcami, a to bład.

  10. #77

    Data dołączenia
    Jan 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łaziska Górne
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T ARZ

    Domyślny

    ok narazie bede probowal cos zrobic moze mi sie uda

  11. #78
    sobut10's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łaziska Górne
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    dzisiaj zalozylem u siebie zegar ag boost i mam pewien problem. Otoz na postoju jest -0,6 i to wiem, ze jest dobrze, natomiast przy gazie w podloge maksymalne doladowanie to 0,4 bara. Aa... i trzyma to doladowanie bardzo dobrze. Nie mam pojecia co to moze byc?
    "Proste są dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców..."[*]Colin McRae

    https://www.facebook.com/a3sobut

  12. #79

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    -0,6b jest ok, doladowanie 0,5 0,55bara powino byc.

  13. #80

    Data dołączenia
    Jan 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łaziska Górne
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T ARZ

    Domyślny

    jak miałem dziure w wężu to tez na zegarze miałem tylko 0,4

Strona 8 z 29 PierwszyPierwszy ... 67891018 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •