Strona 19 z 62 PierwszyPierwszy ... 9171819202129 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 181 do 190 z 618

Temat: Instalacja gazowa LPG w Audi A3 1.8 Turbo

  1. #181
    qba29dm
    Guest

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez nosscore Pokaż post
    Panie i Panowie, a coś może wiadomo z podniesieniem akcyzy na LPG od 2013??? Miałem montować u siebie podtlenek LPG, i szczerze zastanawiam się czy ma to sens, bo koszt instalacji zwróci się właśnie pod koniec roku, gdy ew mogą dowalić wyższą akcyzę.
    Ile uważasz podniosą, o ile w ogóle podniosą?? no przecież nie 100% ceny litra gazu... jak ktoś robi miesięcznie 2kkm jak ja to nie porzuci gazu, prędzej w pociąg wsiąde

  2. #182
    miszel's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Sosnowiec
    Auto
    ARL+
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Ja ostatnio czytałem ze maja podnieść akcyzę na gaz o 400% ( http://moto.onet.pl/1646493,1,ceny-l...ul.html?node=6
    A3 1.8 AGNSprzedany. Jest 1.9 TDI ARL 4x4

  3. #183

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Taa. juz podnosili akcyze setki razy. Gaz zawsze będe tańszy od PB/ON.
    EOT

    Prosze załozyć temat o akcyzie etc, bo tutaj temat jest stricte o instalacjach lpg w 1.8T strojeniu i doborze komponentów.

  4. #184

    Data dołączenia
    Jan 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T APY
    Pomógł
    14 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Witam.

    Posiadam S3 8L z silnikiem APY.
    Na więcej niż 100% jest tu soft nieseryjny (niedługo będę jechał na hamownię i badał) - zrobił go poprzedni właściciel w Porsche Performance w Austrii.

    W związku z bijącymi ostro po kieszeni cenami paliw chciałbym do tego samochodu zamontować instalację LPG.
    Chciałbym to zrobić raz a dobrze żeby potem nie martwić się problemami rosnącymi lawinowo.
    Jestem z Warszawy, dzwoniłem już do Nowotczyńskiego z Mławy - on powiedział, że nie podejmie się tego zwłaszcza w chipowanej S3, bo będzie co chwila dochodziło do zapętlenia, poza tym seryjnej S3 też nie za bardzo chciał się podjąć. Proponował soft 180 KM 1.8 turbo - to jednak w S3 mija się z celem.

    Czy ktoś z was zna gazownika, który ogarnia takie tematy, zwłaszcza 1.8T w S3?

  5. #185

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Heh nowotczyński wymiekł przy s3 , a myślałem że on da rade... No to pojechał ostro. Widać że nie ma doświadczenia z 1.8T.
    Dwie sprawy.
    1.LOG dynamiczny 3 bieg 1500-odciecie kanły 002+120 , a także 020+003 i 115+118 prawde nam powiedzą, jeszcze odczyt na postoju 032 oba pola (przed kasowaniem bledów należy robić odczyt).
    2. Niech założy Ci instalke ktokolwiek kto poprawnie montuje i ma doświadczenie z 1.8T , zestaw 2x Ac R01 + Hana niebieska + sterownik Stag 300-4 plus(isa2) bądz może to być LPGtech + butla do jazdy do przodu + zasilanie faro 13mm.
    3.Założysz diametralnie inny zestaw i może być płacz że nie działa.
    4.Patrz punkt 1, jesli chip jest zbyt mocny - zapetla wtryski - zapomnij o lpg, jesli mowa o lpg które pracuje identycznie jak PB, chyba że do normalnego poruszania się, bez krecenia na wysokie obroty.
    5.Jeśli zapetla to trzeba wstawić większe wtryski - 440 + korekte softu u np MRmotors i wtedy lpg będzie można zakładać z czystym sumieniem.

  6. #186

    Data dołączenia
    Jan 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T APY
    Pomógł
    14 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez gregor10 Pokaż post
    5.Jeśli zapetla to trzeba wstawić większe wtryski - 440 + korekte softu u np MRmotors i wtedy lpg będzie można zakładać z czystym sumieniem.
    gregor10, dzięki za poradę - rozumiem z Twojego wywodu, że idąc w trochę innym kierunku - modyfikując soft tak aby nie zapętlał na PB, to tez jest rozwiązanie kosztem osiągów eSki.

    Czy możesz mi polecić jakiegoś gazownika, który ogarnie 1.8T dobrze?

  7. #187

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Nie polece Ci żadnego z wawy bo nie znam nikogo z wawy. Spokojnie czytaj na lpg-forum i na 100% znajdziesz tam kompetentną osobe która to zamontuje na 100%.
    Co do Twojego pytania - tak , można przywrócić auto do serii - na 210km (APY) i gaz będzie smigał 100%, dwa można zrobić chipa na ca 245km - wtryski spokojnie starczą bez zapetlen jak mądrze program napisany. A jak nie to ja bym poszedł w tak jak napisałem, wtryski 440 bosch zielone , do tego korekta softu i ogien na gazie i na pb.

  8. Podziękowania dla gregor10 za pomoc w problemie

    grabek1985 (30-03-12)

  9. #188

    Data dołączenia
    Nov 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Starogard gd
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T BAM
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    A czemu nie założyć ac r01 250 koni już jest dostępny. A co do wtrysków to niebieskie mogą nie obrobić ja mam założone 2100 i mają zapas więc te bym polecił.

  10. #189

    Data dołączenia
    Jan 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T APY
    Pomógł
    14 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez gregor10 Pokaż post
    Co do Twojego pytania - tak , można przywrócić auto do serii - na 210km (APY) i gaz będzie smigał 100%, dwa można zrobić chipa na ca 245km - wtryski spokojnie starczą bez zapetlen jak mądrze program napisany. A jak nie to ja bym poszedł w tak jak napisałem, wtryski 440 bosch zielone , do tego korekta softu i ogien na gazie i na pb.
    gregor10 - podziękował za przydatne rady.
    Decyzja zapadła.
    Dla świętego spokoju zamontuje wtryski Boscha 440cc i wystroję auto. Nie wiem co za program tam drzemie, lepiej i tak go zmienić żeby spać spokojnie, a wtryski większe ogarną parę kuniów więcej, więc czemu nie.

    Sama instalka będzie montowana w http://www.auto-dakar.pl/lpg.html prawdopodobnie.
    Krzyknęli mi 3 tysiące, jeszcze jak pojadę rozmawiać w 4 oczy dowiem się co zawiera się w tej cenie, ale właściciel warsztatu chwalił się, że jeździ A4 1.8T dłubniętą na 280KM właśnie na LPG, więc zobaczymy jak to jeździ.

  11. #190

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Co do auto dakaru powinni dać rade. Robią dobrze.
    Pochwalam że idziesz na grubo, bo to bez sensu ograniczać auto jak można zrobić go jeszcze grubiej i bedzie zapas , a lpg tak czy siak będzie dzialać czy to przy 50 czy to przy 300km to nie ma znaczenia przy odpowiednim montażu i zestrojeniu.

Strona 19 z 62 PierwszyPierwszy ... 9171819202129 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •